Hyundai slaví 40. let – novým logem

Podle Hyundai logo „vyjadřuje ducha pokrokové, progresivní a spolehlivé organizace“. Podle nás vyjadřuje prostě horní polovinu auta, ale my tomu nerozumíme...

O tom, že Hyundai si nadělí ke čtyřicátinám kromě nového luxusního modelu také nové logo, jsme už informovali. Nyní však automobilka logo zveřejnila – a doprovodila ho tiskovou zprávou, o niž vás rozhodně nemíníme ochudit. Obzvlášť se nám líbí ta pasáž o tazích, které kombinují minulost (míní se tím tohle?) a budoucnost (že by tohle?):

Soul, Jižní Korea:  Hyundai Motor Co. oslaví 29. prosince tohoto roku čtyřicáté výročí svého založení a proto společnost přichází s oficiálním emblémem, který upozorní na tento milník v dějinách společnosti.

Emblém je vyveden ve dvou elegantních kaligrafických tazích štětce, které kombinují minulost a budoucnost v dynamické siluetě automobilu. Emblém symbolizuje 40 let růstu a vývoje v automobilovém průmyslu. Vyjadřuje ducha pokrokové, progresivní a spolehlivé organizace. Hyundai bude vždy věnovat pozornost potřebám svých zákazníků a bude se držet nejvyšších standardů zodpovědnosti vůči akcionářům, společnosti a životnímu prostředí.

Výroční emblém bude součástí všech reklam společnosti Hyundai Motor a to jak produktových tak značkových. Emblém bude také k vidění v autosalónech a při příležitosti prodejních a marketingových akcí.

autoweb.cz

28.10.2007 7:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist