-
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
-
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
-
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
-
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
-
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
a dopr…. , tohle mi fakt neudělalo radost, ale ani se nedivím. Dalo se to čekat, krize se dotýká všech. Bude mi po nich smutno, BMW jsem měl nejradši. 🙁
Myslel jsem že se během pár let vypracují a budou soutěžit o první příčky ale s tím plácáním se co ve F1 předvádí, mi jejich konec ani nebude vadit, jsou tam spíš do počtu. A to píšu jako fanoušek a dlouholetý majitel bavoráků.
A když vezmu v úvahu že dnešní rallye a F1 vyhrávají nesmyslné značky jako Citroen a Renault, které v sériové podobě nemají jediné opravdu rychlé auto a propagují tím prodeje svých čtrnáctistovek, tak jsou úspěchy v motorsportu vlastně nicneříkající a nicnepropagující záležitost.
Koukam, ze o Renaultu toho moc nevis, protoze jeho HH patri mezi spicku. Jak Clio, tak Megane.
Jistě, že… HH maj ze všeho nejblíž k formulím… takže to vůbec nevypadá divně, když na reklamním baneru/plakátu/tomášfuk jede megan a za zadkem má formuli… 😀
Hot hatche nemají blízko k F1 (zkuste si současně zajezdit na okruhu a pak zajet nakoupit do supermarketu s F1), ale využití znalostí F1 týmů a následné použití na obyčejných vozech je přesně tak, jak si to představuji. A nějaké vysvětlení toho, že značky jako BMW, mercedes, ferrari apod, kteří mají vysoké zkušenosti se sportovními vozy ztrácejí právě na "osobnější" značky v nejprestižnějším závodu (co se týče financí, a mělo by, i technologií 🙂 ???
Co chcete po výrobci sportovních vozů kde po 25 letech vývoje ujdou cestu od supersportu M1 ke hroudě hnusu X6M
spíš bych řekl dalo se čekat něco jiného? Zákazníci to chtějí, tak za pár let bude bmw vyrábět Mka s tříválcovym dieslem :)))
Zákazníci je chtějí (?) komu chyběly ? Nějaký pako s malým ptákem si je vymyslelo a PR oddělení pak namasírovalo podobné pitomce že tohle je přesně to , co jim nahradí ten kousek kterej jim příroda nedala
mě osobně v F1 ani chybět nebudou. Jestli se ušetřené nemalé peníze projeví v odklonu od kompromisů kterých dělá BMW více než dost, budu jenom rád