Invicta S1

Exotického gétéčka se zatím vyrobilo jen pár prototypů, ale na světě je už vylepšená verze s vyspělejším podvozkem i interiérem

Malá exotická firma z Anglie předala první oficiální auto novému zákazníkovi již před rokem, ale mezitím stále pracovala na vývoji a vyrobila několik dalších prototypů i zákaznických aut. V britských časopisech se v četných článcích objevila kritika na příliš tvrdé chování podvozku a právě na ten se v posledním roce firma zaměřila nejvíce.

Ručně vyráběná Invicta S1 má celokarbonovou karosérii a v novém provedení přichází s měkčím uložením závěsů kol. Mají potlačit přenášení tvrdých rázů od silnice a podobnému zjemnění se podrobily i pružiny a tlumiče. Invicta si však zároveň uchovala rychlé řízení a pohotové chování v zatáčkách.

Cenovce 77 tisíc liber (cca. 3,7 milionu Kč) se snaží vyrovnat zakázkový celokožený interiér a základní výbava zahrnující klimatizaci, CD přehrávač, parkovací čidla, satelitní navigaci a vyhledávací zařízení, devatenáctipalcová kola a pneumatiky Toyo Proxes T1-S.

Vidlicový osmiválec od americké sportovní divize Fordu o objemu 4,6 l má výkon 320 koní a Invictě zaručuje zrychlení na stovku kolem pěti sekund a nejvyšší rychlost 273 km/h. Stolitrová nádrž jí navíc umožňuje dlouhý dojezd, který podtrhuje nejvyšší ambice ve třídě exkluzivních GT.

redakce autoweb.cz

24.5.2004 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist