Invicta S1

Exotického gétéčka se zatím vyrobilo jen pár prototypů, ale na světě je už vylepšená verze s vyspělejším podvozkem i interiérem

Malá exotická firma z Anglie předala první oficiální auto novému zákazníkovi již před rokem, ale mezitím stále pracovala na vývoji a vyrobila několik dalších prototypů i zákaznických aut. V britských časopisech se v četných článcích objevila kritika na příliš tvrdé chování podvozku a právě na ten se v posledním roce firma zaměřila nejvíce.

Ručně vyráběná Invicta S1 má celokarbonovou karosérii a v novém provedení přichází s měkčím uložením závěsů kol. Mají potlačit přenášení tvrdých rázů od silnice a podobnému zjemnění se podrobily i pružiny a tlumiče. Invicta si však zároveň uchovala rychlé řízení a pohotové chování v zatáčkách.

Cenovce 77 tisíc liber (cca. 3,7 milionu Kč) se snaží vyrovnat zakázkový celokožený interiér a základní výbava zahrnující klimatizaci, CD přehrávač, parkovací čidla, satelitní navigaci a vyhledávací zařízení, devatenáctipalcová kola a pneumatiky Toyo Proxes T1-S.

Vidlicový osmiválec od americké sportovní divize Fordu o objemu 4,6 l má výkon 320 koní a Invictě zaručuje zrychlení na stovku kolem pěti sekund a nejvyšší rychlost 273 km/h. Stolitrová nádrž jí navíc umožňuje dlouhý dojezd, který podtrhuje nejvyšší ambice ve třídě exkluzivních GT.

redakce autoweb.cz

24.5.2004 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist