Auta, na která se můžeme těšit v Ženevě

11 fotografiíAutosalon Ženeva

Vedle konzumních krabic, frikulínských crossoverů a designérských zběsilostí se představí i pár zajímavých nebo důležitých aut. Která to jsou?

Diskuze

17 komentářů

    pop

    to jakože alfa podvozky nastavit neumí?:D
    147,156,166,159,Guilietta QV,Mito QV…to všechnou jsou auta, který mají jestli ne nejlepší podvozky ve svý kategorii, tak se přinejmenším řadí mezi ty s nej.

    Dalibor Žák, autoweb

    Je mi líto, ale neumí. Mito bylo neštěstí, Giulietta ukázala snahu, ale také to nebylo ono. Co drncá, mlátí a vytrhává volant z ruky neznamená, že je sportovní.

    Jonatán

    To je marné vysvětlovat, jako spolehlivost. Nikdo z majitelů či příznivců neuvěří. Ale cenním si odvahy tento verdikt vyslovit.

    pop

    a co znamená SPORTOVNÍ?! Znamená to jako že neutrální čitelný nebo tvrdý nebo skutečně reálně rychlý?základní Mito asi samozřejmě žádná pecka není..ale koukal jste někdy na tachometr když jste projížděl zatáčkou?? ono totiž ikdyby se to všechno projevovalo jak píšete(ale to teda fakt nechapu kde ste na to přišel), tak zjistíte že ve skutečnosti jedete mnohem rychleji než v nějakém úžasném etalonu tzn sportovnosti.
    pokud si pamatuji, tak jsem v minulosti viděl jednu videorecenzi na Mito QV ze Slovenska a recenzent tvrdil, že QV mělo průjezd zatáčky na které pravidelně zkouší všechny vozy ze všech nejrychlejší(krom laguny 4control)…na ringu pokud vím tak Giulietta QV dala v klidu GTI, zdejší modlu…a já jsem ten poslední co by se chtěl ohánět čísly páč stejně v realu mnohé neznamenají..ale VÁŽNĚ chcete tvrdit že Alfa NEUMÍ podvozky?? jel ste někdy s 156/147? ta ve svý době byla naprosto bezkonkurenční to přece nemužete vůbec popřít. Tak schválně až budete v té Ženevě, si stoupněte k 4C a prohlašte přede všemi jak Alfa neumí podvozky, to bych chtěl vidět..

    Dalibor Žák, autoweb

    Tohle bude marný boj… Něco jako vyprazdňování se proti větru. 🙂

    pop

    Ano, to jste předvedl. hezký den

    Drtikol

    To se zase bavím. Nevím, pane pop, jestli Alfu máte, měl jste, nebo jestli jste vůbec v nějaké seděl, nebo jestli to máte všechno načtené. Alfou 156 jsem jezdil docela dlouho (2,5 V6 Sportwagon) a její podvozek byl jízdně průměrný a při přejezdu ostřejších nerovností (dilatační spára, \“roleta\“ na asfaltu) jsem měl pocit, že mi upadla přední náprava. Poprvé jsem zastavil a se zpoceným čelem koukal pod auto, co se porouchalo. Najeto měla pár tisíc, žádný olítaný střep to nebyl. Alfa 147 GTA měla koule, krásný zvuk a jela rychle, ale s podvozkem bylo třeba se prát, byl nedotáčivý a řízení tahalo za ruce. Stejně tahalo i v jedničkovém Focusu RS, ale ten byl zábavnější, podvozek měl prostě nastavený líp. A to mluvíme o starých autech, která ještě za něco stála. Giulietta a MiTo jsou jedna větší hrůzna než druhá a je úplně jedno, v jaké verzi. Jejich podvozky se rozhodně mezi první ve svých třídách ani nepodívají. A nová 4C? O tý ještě nikdo neví, jak bude jezdit, takže těžko u ní něco hlásit.

    pop

    no a u Vašeho příspěvku se zase bavím já. Označit podvozek u 156 za jízdně průměrný?:D a tím průměrem byl prosím passat nebo octa nebo golf IV?:D A ne opravdu to nemám jenom načtené:))) Já plně respektuji, že každému se líbí něco jiného a také to tak podle sebe posuzuje. A o 4C samozřejmě nic ještě nevíme, klidně to může být propadák. Já jen nesouhlasím s větou, že Alfa NEUMÍ podvozky….to je prostě blábol a výkřik do tmy

    joseph

    Podle mě jen problém v tom, že kdo se nesvezl víc autama (na rozdíl od redakce), tak prostě nemůže vědět. Pokud jsi jezdil třeba jen felicí a pak přesed do Alfy, tak chápu, že je to tvym pohledem super auto. Ale chce to fakt auta pravidelně zkoušet a střídat. Mě se třeba Alfa líbí designem, ale ne vlastnostma. A když mluvíš o passatu. Ten je sice hnusnej a nudnej, ale podvozek mu fakt funguje líp.

    mára

    To je prdel, jak se tu zase projevil militantní alfista Pop. 😀 Jak hned každej, kdo řekne něco negativního na Alfu, je debil, kterej tomu nerozumí. Alfisti jsou ještě horší než subaristi, citroenisti, pežotisti a majitelé tédéíček.

    pop

    hele to přece nemůžeš myslet vážně, že třeba passatu funguje podvozek líp než 159(o fl se ani nebavim). V čem funguje líp?

    pop

    nikdo tu netvrdi o nekom, ze je debil…jediny, kdo to tu pouzil, jste byl pouze vy…a kazdy at si jezdi cim chce, me to je uplne putna.jen jsem alergickej na podobny blaboly jako alfy neumi podvozky(nesmysl),italove reznou, jsou nespolehlivy a podobny perly….ne nejsou to nejlepsi auta na svete(rozhodne ne pro kazdeho). ale tyhle trapny plky navic z ust \“novinare\“ mi pijou krev. ale je jasny, ze na konec bude tady stejne nejvic vychvalovany treba bmw1 na super runflatech…to je opravdu podvozkova perla:D

    pylot

    Tak to ze se italum moc nedari elektrika a ani spolehlivost mechanickych stroju neni jen plk, to je statistika. Sam mam italskou motorku a nemam problem priznat ze trpi na elektriku (motor je rakouskej). Samozrejme vsechny tyhle reci pochazeji z drivejska ale je trosku zaslepenost tvrdit ze to neni pravda. Jeden dovozce motorek to vystihl krasne kdyz rekl ze u kazdy znacky se obcas najde nejakej patecni kousek, jenom u ducati maj patek dvakrat do tydne. To jsou lidi se zkusenostmi s mnoha kusy a ne ze meli steti na jeden dva kusy a soudi podle toho vsechny ostatni.

    pop

    Tak já myslim, že spolehlivost Fiatu/Alf/Lancii za posledních cca 6 let je více než nadprůměrná…a problem tehlech statistik je to, ze zadna neni \“objektivni\“ a ze sve podstaty ani byt moc nemuze. napr. TUV nema zadnou vypovidajici hodnotu, ale to uz vime.
    V 90tkách to bylo samozrejme s italama na houby. Zvlášť pecky jako Tempra ale i taková 33/145/155…u tech zakladních typů to byl fakt opruz(protoze ta \“nespolehlivost\“ nebyla nicim vyvazena). Na druhou stranu vrcholove modely(a motorizace) byly ve skutečnosti mnohem více spolehlivější vůči konkurenci a nebo náklady na provoz byly výrazně nižší. Že bude mít 156V6 asi vyšší náklady na provoz(nehledě na ty neštastný ramena) než octa tdi je asi uplně jasný a bude to platit stejně pro bmw, NEDEJBOŽE audi…protože taky projede zatáčkou 2x rychleji a při 180 se nerozpadne a poslouchá na slovo.

    No už zas píšu román. Současná produkce Bravo,Punto,Panda…je podle mě spolehlivostně uplně v pohodě(on taky ani není důvod aby nebyly). a jejich modifikace u Alfy a Lancie podobně. Nebo vy snad víte u Fiatu o nějakém zásadním problému za posledích cca 6let?

    joseph

    Třeba v tom, že odfiltruje nerovnosti, kontroluje pohyby karoserie a když se s tim vjede do díry, tak to nevyrazí volant z ruky a neozve se příšerně hlasitá a drahá rána.

    pop

    no a to snad 159(156 samo tak komfortní není, taky to je podvozek o třídu menšího auta) neumí?:)) nehledě na to, že dokonce i zatáčí..ja netvrdim, že ty poslední passaty jsou podvozkově tragicky(oproti B5 je to samo nebe a dudy)…ale je to jen takovej průměr…

    Jakub

    Dneska sleduji diskuzi u clanku pana Rakovana a je mi z ni uprimne zle,ted na vecer najdu tenhle skvost…Nenachazim silu to tu nerozkliknout,zakazte tyhle diskuze…boze

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist