Auta, na která se můžeme těšit v Ženevě
11 fotografiíAutosalon Ženeva
Vedle konzumních krabic, frikulínských crossoverů a designérských zběsilostí se představí i pár zajímavých nebo důležitých aut. Která to jsou?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
11 fotografiíAutosalon Ženeva
Vedle konzumních krabic, frikulínských crossoverů a designérských zběsilostí se představí i pár zajímavých nebo důležitých aut. Která to jsou?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
to jakože alfa podvozky nastavit neumí?:D
147,156,166,159,Guilietta QV,Mito QV…to všechnou jsou auta, který mají jestli ne nejlepší podvozky ve svý kategorii, tak se přinejmenším řadí mezi ty s nej.
Je mi líto, ale neumí. Mito bylo neštěstí, Giulietta ukázala snahu, ale také to nebylo ono. Co drncá, mlátí a vytrhává volant z ruky neznamená, že je sportovní.
To je marné vysvětlovat, jako spolehlivost. Nikdo z majitelů či příznivců neuvěří. Ale cenním si odvahy tento verdikt vyslovit.
a co znamená SPORTOVNÍ?! Znamená to jako že neutrální čitelný nebo tvrdý nebo skutečně reálně rychlý?základní Mito asi samozřejmě žádná pecka není..ale koukal jste někdy na tachometr když jste projížděl zatáčkou?? ono totiž ikdyby se to všechno projevovalo jak píšete(ale to teda fakt nechapu kde ste na to přišel), tak zjistíte že ve skutečnosti jedete mnohem rychleji než v nějakém úžasném etalonu tzn sportovnosti.
pokud si pamatuji, tak jsem v minulosti viděl jednu videorecenzi na Mito QV ze Slovenska a recenzent tvrdil, že QV mělo průjezd zatáčky na které pravidelně zkouší všechny vozy ze všech nejrychlejší(krom laguny 4control)…na ringu pokud vím tak Giulietta QV dala v klidu GTI, zdejší modlu…a já jsem ten poslední co by se chtěl ohánět čísly páč stejně v realu mnohé neznamenají..ale VÁŽNĚ chcete tvrdit že Alfa NEUMÍ podvozky?? jel ste někdy s 156/147? ta ve svý době byla naprosto bezkonkurenční to přece nemužete vůbec popřít. Tak schválně až budete v té Ženevě, si stoupněte k 4C a prohlašte přede všemi jak Alfa neumí podvozky, to bych chtěl vidět..
Tohle bude marný boj… Něco jako vyprazdňování se proti větru. 🙂
Ano, to jste předvedl. hezký den
To se zase bavím. Nevím, pane pop, jestli Alfu máte, měl jste, nebo jestli jste vůbec v nějaké seděl, nebo jestli to máte všechno načtené. Alfou 156 jsem jezdil docela dlouho (2,5 V6 Sportwagon) a její podvozek byl jízdně průměrný a při přejezdu ostřejších nerovností (dilatační spára, \“roleta\“ na asfaltu) jsem měl pocit, že mi upadla přední náprava. Poprvé jsem zastavil a se zpoceným čelem koukal pod auto, co se porouchalo. Najeto měla pár tisíc, žádný olítaný střep to nebyl. Alfa 147 GTA měla koule, krásný zvuk a jela rychle, ale s podvozkem bylo třeba se prát, byl nedotáčivý a řízení tahalo za ruce. Stejně tahalo i v jedničkovém Focusu RS, ale ten byl zábavnější, podvozek měl prostě nastavený líp. A to mluvíme o starých autech, která ještě za něco stála. Giulietta a MiTo jsou jedna větší hrůzna než druhá a je úplně jedno, v jaké verzi. Jejich podvozky se rozhodně mezi první ve svých třídách ani nepodívají. A nová 4C? O tý ještě nikdo neví, jak bude jezdit, takže těžko u ní něco hlásit.
no a u Vašeho příspěvku se zase bavím já. Označit podvozek u 156 za jízdně průměrný?:D a tím průměrem byl prosím passat nebo octa nebo golf IV?:D A ne opravdu to nemám jenom načtené:))) Já plně respektuji, že každému se líbí něco jiného a také to tak podle sebe posuzuje. A o 4C samozřejmě nic ještě nevíme, klidně to může být propadák. Já jen nesouhlasím s větou, že Alfa NEUMÍ podvozky….to je prostě blábol a výkřik do tmy
Podle mě jen problém v tom, že kdo se nesvezl víc autama (na rozdíl od redakce), tak prostě nemůže vědět. Pokud jsi jezdil třeba jen felicí a pak přesed do Alfy, tak chápu, že je to tvym pohledem super auto. Ale chce to fakt auta pravidelně zkoušet a střídat. Mě se třeba Alfa líbí designem, ale ne vlastnostma. A když mluvíš o passatu. Ten je sice hnusnej a nudnej, ale podvozek mu fakt funguje líp.
To je prdel, jak se tu zase projevil militantní alfista Pop. 😀 Jak hned každej, kdo řekne něco negativního na Alfu, je debil, kterej tomu nerozumí. Alfisti jsou ještě horší než subaristi, citroenisti, pežotisti a majitelé tédéíček.
hele to přece nemůžeš myslet vážně, že třeba passatu funguje podvozek líp než 159(o fl se ani nebavim). V čem funguje líp?
nikdo tu netvrdi o nekom, ze je debil…jediny, kdo to tu pouzil, jste byl pouze vy…a kazdy at si jezdi cim chce, me to je uplne putna.jen jsem alergickej na podobny blaboly jako alfy neumi podvozky(nesmysl),italove reznou, jsou nespolehlivy a podobny perly….ne nejsou to nejlepsi auta na svete(rozhodne ne pro kazdeho). ale tyhle trapny plky navic z ust \“novinare\“ mi pijou krev. ale je jasny, ze na konec bude tady stejne nejvic vychvalovany treba bmw1 na super runflatech…to je opravdu podvozkova perla:D
Tak to ze se italum moc nedari elektrika a ani spolehlivost mechanickych stroju neni jen plk, to je statistika. Sam mam italskou motorku a nemam problem priznat ze trpi na elektriku (motor je rakouskej). Samozrejme vsechny tyhle reci pochazeji z drivejska ale je trosku zaslepenost tvrdit ze to neni pravda. Jeden dovozce motorek to vystihl krasne kdyz rekl ze u kazdy znacky se obcas najde nejakej patecni kousek, jenom u ducati maj patek dvakrat do tydne. To jsou lidi se zkusenostmi s mnoha kusy a ne ze meli steti na jeden dva kusy a soudi podle toho vsechny ostatni.
Tak já myslim, že spolehlivost Fiatu/Alf/Lancii za posledních cca 6 let je více než nadprůměrná…a problem tehlech statistik je to, ze zadna neni \“objektivni\“ a ze sve podstaty ani byt moc nemuze. napr. TUV nema zadnou vypovidajici hodnotu, ale to uz vime.
V 90tkách to bylo samozrejme s italama na houby. Zvlášť pecky jako Tempra ale i taková 33/145/155…u tech zakladních typů to byl fakt opruz(protoze ta \“nespolehlivost\“ nebyla nicim vyvazena). Na druhou stranu vrcholove modely(a motorizace) byly ve skutečnosti mnohem více spolehlivější vůči konkurenci a nebo náklady na provoz byly výrazně nižší. Že bude mít 156V6 asi vyšší náklady na provoz(nehledě na ty neštastný ramena) než octa tdi je asi uplně jasný a bude to platit stejně pro bmw, NEDEJBOŽE audi…protože taky projede zatáčkou 2x rychleji a při 180 se nerozpadne a poslouchá na slovo.
No už zas píšu román. Současná produkce Bravo,Punto,Panda…je podle mě spolehlivostně uplně v pohodě(on taky ani není důvod aby nebyly). a jejich modifikace u Alfy a Lancie podobně. Nebo vy snad víte u Fiatu o nějakém zásadním problému za posledích cca 6let?
Třeba v tom, že odfiltruje nerovnosti, kontroluje pohyby karoserie a když se s tim vjede do díry, tak to nevyrazí volant z ruky a neozve se příšerně hlasitá a drahá rána.
no a to snad 159(156 samo tak komfortní není, taky to je podvozek o třídu menšího auta) neumí?:)) nehledě na to, že dokonce i zatáčí..ja netvrdim, že ty poslední passaty jsou podvozkově tragicky(oproti B5 je to samo nebe a dudy)…ale je to jen takovej průměr…
Dneska sleduji diskuzi u clanku pana Rakovana a je mi z ni uprimne zle,ted na vecer najdu tenhle skvost…Nenachazim silu to tu nerozkliknout,zakazte tyhle diskuze…boze