Audi TT (1998 – 2006)
8 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Na Audi TT se mnoho řidičů dívá skrz prsty. Přitom jde o designově nadčasový automobil, který dokáže podávat opravdu dobré jízdní výkony. Mezi malými sporťáky se rozhodně neztratí.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
8 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Na Audi TT se mnoho řidičů dívá skrz prsty. Přitom jde o designově nadčasový automobil, který dokáže podávat opravdu dobré jízdní výkony. Mezi malými sporťáky se rozhodně neztratí.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tak nevím, ale mám z toho vozu jemně rozporuplné pocity. Tady ho vychvalují a Top Gear na něm nenechal "nit suchou." Mně se minulá generace TT nelíbila, ta současná vypadá lépe, ale ani tak by TT nebylo mou volbou. To auto prostě vyvolávalo dojem vozu pro kadeřníka-).
A taky pro nagelované šampónky,"modelky",olašské kolotočáře a jejich milenky.:o)
a barmany a druhorade plesatejici playboye
prostě auto pro všechny 🙂
asi je to urvoni novinaru. Kdyz si nekdo sedne z fabie do TT, tak se mu samozrejme zda, ze to my vynikajici razeni. Proste jde o zkusenosti a tedy i meritko podle ktereho se hodnoti.
Podle mě přiteplený auto. Zvlášť když za podobné peníze lze z D dovést e46 v coupé s normálním legendárním R6 a bude to zadokolka. O e36 nemluvě. Tohle je pro pozéry.
Richard je jméno pro kadeřníka a pozéra
Aliku, zalez do pelechu, lehni a zustan. Absolutne nechapu, proc se navazis do neciho jmena… Myslim, ze Richard ma svym zpusobem pravdu, protoze TT neni ani sportovni ani komfortni (vzhledem k tomu, ze je postavene na podvozku golfa/octavie prvni generace…)
Zato alík je velice inteligentní…
hmm, jako jméno pro zmoklýho psa
Jinak souhlas, za ty prachy radši starýho bavora z dojčlandu. Nojo, ale buznochlast musí bejt fríí-kůůl-in, a tak je pro něj TT jasná volba. Vono to neni špatný auto, ale prostě to neni sporťák. Je to jen "hezkej golf".
Hmmm, TT s quattrem by melo mit znatelne lepsi jizdni vlastnosti, nez dvoukolka diky jinak resene zadni naprave. Jo, je to pritepleny, ale TT roadster quattro 225k mozna bude hracka na leto. A nebudu se za nej stydet 🙂
je dýdžejbobovské TT výborné sportovní auto,zatímco Nissan GT-R,který v testech renomovaných automagazínů porazil i Porsche 911 turbo!,je sterilní a nudný.:o)))
Myslim, že pleteš jabka s hruškama. TT je tak za 150 – 200 tis. na rozdíl od GT-R. Co lepšího koupíš v téhle cenové relaci??? Třeba to neni hit, ale za ty peníze…
Co lepšího?No tak třeba EVO nebo IMPREZU WRX.
nebo lístek na autobus ve tvém případě, co?
Lístek na autobus BMW M5,kokote.
Imprezu nebo EVO za 200? Hodně štěstí s náhr. dílama…
Audi TT s výkonem Eva nebo Imprezy WRX určitě nebude stát 2OO tisíc.
Subo Impreza GT napr. 99 rok, cca150tis – 2.0turbo 210koní a bez investic. TT nemusí být špatný, ale má pověst jakou má a není o mnoho schopnější než zbytek koncernu té doby…
No vida,že to jde.Ale s TT se určitě před diskotékami a McDonaldem machruje líp než s Imprezou.:o)
No nevim. Když si Imprezu nastříkáš namodro s rally polepem, oblepíš si ji megakřídlem a při příjezdu na diskotéku to budeš hodně tůrovat za mohutného sípění blow-off ventilu, parády s tím taky dost uděláš 😀
heh, auto uz davno neni zadna machrovina …treba tohle se da dotahnout uz za 150000, coz vam dneska na obcanku pujci na kazdym rohu …to je taky jeden z duvodu, proc to na nasich silnicich vypada tak, jak to vypada …treba tenhle +-10 let starej srot si muze poridit kdejakej nouma, kterej se pak povazuje za strasnyho borce a ma obrovsky nutkani to davat vsem okolo najevo bezohlednou jizdou …pro lidi s nizkym sebevedomim je holt v dnesni dobe stav trhu s autama a uroven nasich zakonu pozehnanim …mas spatnou praci? maly prirozeni? nemas respekt? holky te nechteji? kamaradi na tebe prdi? tak si kup nejakou rychlejsi ojetinu a vyleci se ze svejch komplexu za volantem …vzdyt 4-5 let starou Oktavku sezenes uz za 200000 …fakt, ze kdyz z toho auta vylezes, tak budes porad tim ubozakem, je prece vedlejsi …za volantem budes prece ten nejvetsi borec, ne? a kdyz nekoho sejmes nebo te chyti za rychlost/chlast/bezohlednou jizdu, tak staci dobrej pravnik a odneses to pravdepodobne jen podminkou, lehkou pokutou, nejakym tim bodem a budes prasit dal
z toho je cloveku na zvraceni
Na rozdiel od vašich inteligentných teorii mam už 6 let AUDI TT 225k dokonce mam vtáka 17cm, mam holku, fungujucu firmu a dalších 40 aut v mojej autopožičovni. V TT je radosť šoferovať, je to taký príjemný pocit radšej jazdím v TT aj ked bežne použivam Oktaviu RS. Uznavam jazdné vlastnosti su hrozné. Cez víkendy chodíme lyžovať do Tatier a z TT-čkom v rýchlych zatačkach nad 120km/h nedokažem stíhať známych s SUV Lexus RX400 a Q7 4,2 TDI a už vôbec nie Subaru Legacy. Na snehu je 4×4 pre jazdu šmykom nepoužitelný aj ked má vypínatelné ESP ale zase prejdete všade kde vam to predny spojler dovolí. Subaru je na snehu niečo uplne iné ale o spotrebe 7,2 litra mimo mesta može len snívať.
Tady někdo něco psal o malém ptákovi?Nebo o tom,že si TT kupují chudáci?
presne tak …kolega nahore zrejme nepochopil hlavni myslenku
Ty máš 6 let starou aud TT? Tak to smekam…. Hrozně mě baví lidi, co preferujou jako řidičskej nástroj třeba TT první generace. Když jsem s tim jel (na mokru), tak jsem se málem posral strachy. Jistě, na rovince to osolíš a seš king, ale vletíš do první zatáčky a seš po tečně venku ani se nestačíš usrat. Mrtvý řízení, výhled jako z tanku a co se děje od předním kolama ví jenom bůh. O krouťáku kterej se s Teou přetahuje o volant ani nemluvě. Ať si slovenský autor sedne do BMW a pak srovnává. Co se týče Octavie RS, tak to je další šinkanzen. Když nevim nic o autech, tak rači držim hubu.
Jenom tak mimochodem ten samej den jsem jel ještě se 120d v M-ku a právě tou Vochcáfkou RS f plný v metle na hlínách a TéDéÍčku a hádejte co by si vybralo 9 z 10 opravdovejch řidičů z týhle trojky?
Na rozdiel od vas mam vo firme aj BMW 320d E90 kedysi som mal aj M3 E36, Audi S4, a najazdil som velmi vela na snehu na Mits. EVO VII takže viem posudiť rozdiely podvozku. Ja som hovoril že TT je nestabilné vo velkých rýchlostiach nikdy ho chvaliť nebudem ,turbo a elektronika sa tam velmi kazí hlavne na 225k ale za cenu 200000 korun je to pekne auto zo spotrebou do 8,5 litra . A myslím že tý zakomplexovaný s malým prirodzením ako pan Turbo píše si kupuju skôr staré A8, BMW7, Tuaregy, ML-ká, a tý čo sa hrajú na mafiánov majú vždy čierne G-čko a nie TT. A to že BMW a Focus je to najlepšie na trhu je velmi neobjektívne tvrdenie ktoré Autoweb všetkým vnucuje. BMW su to dosť nepraktické autá nevhodné pre 90% ludí a je to pravda že ich požiadavkam vyhovuje viac Oktafka fTDI. A na rozdiel od Autowebu si myslím že že BMW3 najviac chýba motor 1,6-1,8 turbo benzín, design a dieta -200kg.
Nevim z čeho jste vydedukoval, že nevlastnim E90 320d, ale to neni podstatný. Jediný na co jsem ragoval bylo toto: V TT je radosť šoferovať, je to taký príjemný pocit radšej jazdím v TT aj ked bežne použivam Oktaviu RS.
Ale vzápětí napíšete, že jízdní vlastnosti jsou hrozné. Nezbývá než souhlasit. Ale potom jste asi silně masochisticky založen, když napíšete, že to je radost řídit. Jednoduše řečeno TTčko je auto na masírku před vesnickou diskotéku – holky si sednou na prdel, kluci to budou oblejzat, ale kdo o autech něco ví, tak se pousměje a jde dál, protože to auto nemá se sportovní nebo zábavnou jízdou nic společnýho. A argument JEZDÍ TO ZA 8,5L bohužel také ne.
Já si užívám jízdu v malých lehkých autech. A nemá to nic společnýho s velikostí přirození. Mojí mladý to stačí a ostatní holky si nikdy nestěžovaly.
Zdar a sílu.
PS: Těch aut mi prošlo rukama nepočítaně (od SL65 AMG začínaje po škodu 105L konče), takže taky vimo čem mluvim.
Lépe bych to nenapsal, a to mi AMG Mercedes rozhodně rukama neprošel.
Nadčasový design to rozhodně není. 🙂 Stačí porovnat s ostatními designy ve stejné kategorii.
Pro dámy super. Akorát je trochu hlučnější ve vyšších rychlostech, ale i to je řešitelné (viz např. https://www.2din.cz/audi-montaze/audi-tt-odhlucneni-prednich-dveri-a-montaz-reproduktoru/)