Audi Quattro: 35 000 kusů ročně?
Audi
Vedení koncernu hledá obchodní model pro sériové Quattro. Audi chce vysoký výkon a malou sérii, šéf VW Group dostupné auto s kompletní nabídkou motorů.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Audi
Vedení koncernu hledá obchodní model pro sériové Quattro. Audi chce vysoký výkon a malou sérii, šéf VW Group dostupné auto s kompletní nabídkou motorů.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Myslím že nové Quattro nestojí ani vzdáleně na podvozku TT RS a už vůbec né vzdáleně na platformě golfu, to je opravdu ostuda redaktorů. Quattro by mělo být svébytné auto, masovou záležitost bych si nechal pro A5, S5 klidně i s dieselem ze kterého pochází právě podvozek pro Quattro.
Ano Quattro koncept je postaveny na skratenej RS5 s najnovsim sportovym diferencialom vzadu, ziaden Haldex!
Tak ako dvaja pani predomnou len konstatujem, ze toto nema s TT nic spolocne okrem 4 kruhov na kapote. Ja sa len cudujem, ako hlboko pada vypovedna hodnota tohto webu, nuz ked si niekto mysli, ze ked sa mu nechce studovat, moze ist namiesto technickej vysokej skoly robit tretotriedneho pisalka, tak to aj tak potom dopadne. Zial vydavatel neberie ohlad na to, ze toto tu ma medzinarodnu posobnost a nevrha to dobre svetlo na odbornu (ne)zdatnost redaktorov a tym padom ani na serioznost vydavatela. Zial dalsim aspektom je aj to, ze mnoho citatelov tym uverejnenym bludom aj uveri a riadi sa podla toho. (viď rubriku Jak být lepším řidičem ? )A napada ma prirovnanie k japonskym tunerom, ktori si podla vas pri tvorbe kreacii zrejme davaju viac wasabi ako by bolo unosne. Vy ste to mysleli s riadnou davkou humoru, no vzhladom na uroven clankov na autowebe zacinam mat pocit, ze vam dali v Japonsku na to wasabi mnozstevnu zlavu 😀
Souhlasím s reakcemi, kde Autoweb přišel na informaci, že jde o převlečené TT? Je to zkrácená RS5 s motorem s TTRS, ale podvozkově to s TT, potažmo Golfem nemá společného zhola nic. Takhle důslední jste i u jiných informací?