Audi A6 3.0 TFSI quattro
24 fotografiíAudi A6
I přes nadějné vyhlídky nedokáže naplnit nejsilnější "obyčejný" benzínový model Audi A6 všechna očekávání. A koupí si ho vůbec dneska někdo?
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
24 fotografiíAudi A6
I přes nadějné vyhlídky nedokáže naplnit nejsilnější "obyčejný" benzínový model Audi A6 všechna očekávání. A koupí si ho vůbec dneska někdo?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Díky za pěkný realistický test. Jen by mě zajímalo, jak je to s tím komfortem. Ve srovnávacím testu A6 s BMW 5 jste psali, jak je Audi na vzduchovém podvozku pohodlné, teď žehráte na nepohodlí. Neměl testovaný kousek vzduchový podvozek nebo čím to je?
Díky
Přesně na tohle jsem se chtěl taky zeptat 🙂
Jinak test ok. Obecně v žádném Audi, kromě R8, nemá benzín smysl, když do nich přesedají lidi z Passatů hádejte s jakým motorem… Navíc jak píše pan Žák, nikdo se dnes nechce honit za otáčkami, kdo by taky v dvoutunovém dalničním křižníku chtěl, že? Petrolhead si půjde koupit třeba 911 GT3, kterou do garáže postaví třeba právě vedle takovéto A6, ve které bude mít 3.0tfsi prostě proto, že je mu benzin bližší a neřeší o 4 litry vyšší spotřebu.
Všechno je relativní. Samozřejmě záleží na zvolených pneumatikách, velikosti ráfku a nastavení. V komfortním režimu bylo Audi A6 akceptovatelné, ale všechno kazil zmíněný valivý hluk. A nedá se říci, že by bylo vysloveně poddajné. V režimu Dynamic to byla na našich silnicích katastrofa. Věřím ale, že někde v Německu by byla jízda s tímto Audi A6 mnohem snesitelnější a pohodlnější.
Díky. Takže pro normální pohodlné ježdění pořád Mercedes E?
Záleží na tom, co si představujete pod \“normálním pohodlným ježděním\“. Ale za mě rozhodně ano. 🙂
Nějak se mi to na ofikowebu Audi nechce hledat, ptám se rovnou Vás, neb mě to překvapilo : to má tahle audina skutečně přeplňování kompresorem ?
Díky a těším se na další testy.
Ano, má, nejedná se o turbodmychadlo.
Benzín v Audi smysl má, obzvláště atmosférický, a nejen proto, že jsou vozy Audi naladěny tvrději.
Právě že pokud je auto dobře odhlučněné, tak Vás bude těšit lineární nárůst výkonu a točivost motoru (tudíž i vysoké otáčky). 😉
Vážení,
mám danou A6, ještě s chipem od ABT a mou Vám říci, že to co popisujete je pravda jen asi částečně. Po úpravě dané A6 musím říci, že jezdí daleko, daleké líp, než TDi !!! Jezdil jsem s ní rok a něco, navíc pokud získáte 257kW a 560Nm a Porsche Vám prostě neujede, tak nevím o čem je řeč, … nějaké MB na něj nemá, zkoušel jsem to na pražském okruhu s nějakým skopčákem co si to tady pletl se závodním okruhem, … Navíc s danou A6 jezdím každý den do Prahy, takže nějak dokážu posoudit jak jezdí, co valivý odpor a pod… To co tady píšete, bohužel je zkreslené,…
Pane Žáku, kdyby ten výblitek nebyl tak zmutný, zasmál bych se – hluboce.