Audi A6 3.0 TFSI quattro

24 fotografiíAudi A6

I přes nadějné vyhlídky nedokáže naplnit nejsilnější "obyčejný" benzínový model Audi A6 všechna očekávání. A koupí si ho vůbec dneska někdo?

Diskuze

12 komentářů

    Karel

    Díky za pěkný realistický test. Jen by mě zajímalo, jak je to s tím komfortem. Ve srovnávacím testu A6 s BMW 5 jste psali, jak je Audi na vzduchovém podvozku pohodlné, teď žehráte na nepohodlí. Neměl testovaný kousek vzduchový podvozek nebo čím to je?
    Díky

    Milan

    Přesně na tohle jsem se chtěl taky zeptat 🙂

    Jinak test ok. Obecně v žádném Audi, kromě R8, nemá benzín smysl, když do nich přesedají lidi z Passatů hádejte s jakým motorem… Navíc jak píše pan Žák, nikdo se dnes nechce honit za otáčkami, kdo by taky v dvoutunovém dalničním křižníku chtěl, že? Petrolhead si půjde koupit třeba 911 GT3, kterou do garáže postaví třeba právě vedle takovéto A6, ve které bude mít 3.0tfsi prostě proto, že je mu benzin bližší a neřeší o 4 litry vyšší spotřebu.

    Dalibor Žák, autoweb

    Všechno je relativní. Samozřejmě záleží na zvolených pneumatikách, velikosti ráfku a nastavení. V komfortním režimu bylo Audi A6 akceptovatelné, ale všechno kazil zmíněný valivý hluk. A nedá se říci, že by bylo vysloveně poddajné. V režimu Dynamic to byla na našich silnicích katastrofa. Věřím ale, že někde v Německu by byla jízda s tímto Audi A6 mnohem snesitelnější a pohodlnější.

    Karel

    Díky. Takže pro normální pohodlné ježdění pořád Mercedes E?

    Dalibor Žák, autoweb

    Záleží na tom, co si představujete pod \“normálním pohodlným ježděním\“. Ale za mě rozhodně ano. 🙂

    Kyle

    Nějak se mi to na ofikowebu Audi nechce hledat, ptám se rovnou Vás, neb mě to překvapilo : to má tahle audina skutečně přeplňování kompresorem ?

    Karel

    Díky a těším se na další testy.

    praptak

    Ano, má, nejedná se o turbodmychadlo.

    praptak

    Benzín v Audi smysl má, obzvláště atmosférický, a nejen proto, že jsou vozy Audi naladěny tvrději.

    Právě že pokud je auto dobře odhlučněné, tak Vás bude těšit lineární nárůst výkonu a točivost motoru (tudíž i vysoké otáčky). 😉

    Xylla

    Vážení,

    mám danou A6, ještě s chipem od ABT a mou Vám říci, že to co popisujete je pravda jen asi částečně. Po úpravě dané A6 musím říci, že jezdí daleko, daleké líp, než TDi !!! Jezdil jsem s ní rok a něco, navíc pokud získáte 257kW a 560Nm a Porsche Vám prostě neujede, tak nevím o čem je řeč, … nějaké MB na něj nemá, zkoušel jsem to na pražském okruhu s nějakým skopčákem co si to tady pletl se závodním okruhem, … Navíc s danou A6 jezdím každý den do Prahy, takže nějak dokážu posoudit jak jezdí, co valivý odpor a pod… To co tady píšete, bohužel je zkreslené,…

    root

    Pane Žáku, kdyby ten výblitek nebyl tak zmutný, zasmál bych se – hluboce.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist