-
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
-
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
-
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
-
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
-
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
ako vobec nechapem ako moze niekto porovnavat cls a a5sportback (dalej a5s)!
za prve a5s je postavene na platforme a4/5 co je vozidlo strednej triedy, kym cls na platforme triedy "e" co je vyssia stredna trieda. podla zatial dostupnych informacii sa a5s co sa jazdy tyka neodlisuje od a4, kdezto cls sa v tomto od ecka odlisuje pomerne dost. navyse cls je sedan, kym a5s je, ci sa to uz nejakemu marketingovemu magovi audi alebo fanusikovi styroch kruhov, paci alebo nie liftback. nevraviac o tom, ze motorizacie a5s sa budu zacinat 143ps 2litrovym tdi (s prednym pohonom) a koncia sa zatial 6 valcovym dieslom a benzinom, co je presne hranica, kde sa motorizacie cls len zacinaju. (aj ked verim tomu, ze casom pribudne minimalne skvely 3.0tfsi, ale to uz bude s velkou pravdepodobnostou verzia S5 sportback) v neposlednom rade interier a5s je prebraty interier a4/5 – aj ked typicky pre audi spickovo spracovany, interier cls posobi rozhodne exkluzivnejsie. jednoducho cls je m i n i m a l n e o jeden segment vyssie ako a5s. a5s aj ked sa snazi hrat na kupe a niektory ludia ho pasuju na konkurenta cls je len "obycajna" a4 liftback a k imageovemu cls ma defacto viac menej asi tak blizko ako insignia liftback pripadne passat cc (ok berem… to audi bude o nieco lepsie auto ako tyto dvaja konkurenti, ale pointa zostava) a navyse jednoducho neverim tomu, ze niekto kto ma realny zaujem o kupu mercedesu cls (dvojnasobne to plati pre motorizacie typu cls500 a vyssie) by uvazoval aj o a5s. taky clovek bude jednoducho uz skor pokukovat po porsche panamere ako po a5s… aj ked znacka ktora ma vorsprung durch marketing mozno presvedci zakaznikov. ze si kupuju konkurenta clska… (nemam nic proti a5s, osobne sa mi designovo paci, ale myslim si jednoducho, ze cls je uz kus ina liga…)
Něco takového jsem chtěl taky napsat, ale kolega mě předběhl. CLS je trochu jiná třída, tohle je segment Passatu CC (a nemám nic ani proti jednomu z těch aut).
tak pod tohle se podepisu, naprosto trefne! a jeste si dovolim jeden postreh… tohle je jasna ukazka jak zblbnout lidi k tomu, aby si mene prakticke a hure obsaditelne audi a5 sportback koupili za vyssi cenu nez a4 avant… jinymi slovy, jak chytry zakaznik audi zaplati za audi a4 liftback (a5 sportback neni nic jineho) vic nez za a4 kombi…
Lenze treba sa obcas zamysliet aj nad tym, ze niekomu sa tento Sportback paci viac ako A4 Avant. Nie vzdy treba hladat vyznam, niekedy sa clovek rozhoduje aj na zaklade toho ako mu auto ucari, co z neho vyzaruje, ako dokaze ulahodit oku. Ja osobne by som tiez volil radsej A5 ako A4.
proti tomu nic nemam, jen at se kupuje ocima… ale kde stoji liftback vic nez kombi?
Svata pravda, na druhu stranu je pre audi super predat auto za rovnaku vyrobnu cenu ako A4 sedan za 1500 ojro viac.