Audi A1 nejde na odbyt
Audi
Prodejci Audi se bouří kvůli vysokým cenám modelu A1. Zákazníci si prý raději kupují jiná auta z koncernu.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Audi
Prodejci Audi se bouří kvůli vysokým cenám modelu A1. Zákazníci si prý raději kupují jiná auta z koncernu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
A je to tady zase, audi chce ukrojit z kolace co nejvic, stejne jako se o to pokouselo uz nekolikrat, nabidnout nevidanou kvalitu zabalenou do levneho kabatku zapujceneho od vw polo, stejne jako vw phaeton nebude nikdy uspesne jako stejne audi A8, mozna kdyby si zmenilo jmeno tak jako Toyota/Lexus do vyssi tridy se lidovy vuz nehodi a muze byt i lepsi. A1 je jiste dobre auto, ale ceny jsou opravdu priserne a ja bych sel opravdu radeji do MINI nebo DS3 kterou bych vybavil nevidane a ten motor od BMW by jiste taky reputaci nezkazil a je navic i peknym autem, MINI je pekne, MiTo ee. Abarth se ukazal lepsi a dumyslnejsi. Tak jako Audi umi limuziny a neumi \“mini\“ neumi FIAT limuziny a umi…
Říká se: ,,dvakrát do stejné řeky nevstoupíš´´… Audi se to ale povedlo! Exkluzivní model A2 se taky neprodával jak by si Audi představovalo a nakonec museli jeho výrobu úplně zastavit. Světe div se, ale na vině byla taktéž vysoká cena…
mel jsem moznost s audi a1 jezdit… diesel i benzin… naskok diky technice je jen 5stupnova manualni prevodovka, hlucny diesel a mdly zazehovy turbomotor a neprilis oslovujici jizdni vlastnosti s podovozkem vzadu spolehajicim na torzni pricku… naproti tomu mini nabizi vyborne motory, skvely podvozek s viceprkovym zavesenim vzadu a sestistupnove prevodovky… audi uz se a1 zacalo zakaznikum bezostycne smat do obliceje a zkusilo, co vydrzi… jak je videt, tak tohle uz ne… a dobre jim tak
…nuuuudaaaa
Aby si audi tou svou povesti nakonec nenas*alo do hnizda. Uz by ten sterilni design a ksicht ala \“panacek FFFUUU\“ mohli trochu obmenit.
předražená sračka…najdu během pěti minut daleko lepší auta za menší peníz
srovnávat to s FFFUUU by mě nikdy nenapadlo, ale něco na tom je 😀
Jojo asi tak…akorát A2 byla alespoň pokroková a vysoká cena byla alespoň odůvodnitelná vysokými výrobními náklady…tak trochu nepochoopený auto. A1 je jen přeleštěný polo za naprosto nehoráznej ranec peněz.
Už jsem to psal i jinde, ale nedá mi to, abych to nenapsal znovu – dle statistik SDA bylo v ČR zaregistrováno 93 kusů Audi A1, ovšem 68 jich bylo ještě ten samý měsíc (nebo následující) zrušeno (reexport). Zbývá 25 kusů… Audi má 20 dealerů (předpokládejme aspoň jedno demo na dealera), takže mi vychází, že v ČR jezdí 5 klientských ájedniček…
To myslím pěkně vyjadřuje realitu Audi A1 – i když je náš trh samozřejmě zanedbatelný;-)
Jsem vysoký pouhých 182 cm, seděl jsem vzadu a narážel hlavou do stropu. Díky, už nikdy více! Zlatá Fabie!
Zatímco předražený Touareg se pod slupkou Q7 a Cayenne prodává skvěle, tak Polo s jinou nálepkou ne. To stojí za zamyšlení…
Audi A1 je opravdu drahé. Když si do toho dáte základní výbavu, vyjde vás na 500 a když se budete chtít trochu zhýčkat, 700 tam naskočí hned. Prostě kdyby Audi A1 stálo 500 v max. výbavě, jeho prodej by byl mnohem vyšší. Takhle raději mnoho lidí sáhne po Mini-cooperu, který tak nezastará.