Aston Martin zvažuje výrobu nového modelu
Aston Martin
Projekt s kódovým označením NPX by mohl mít motor uprostřed.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Aston Martin
Projekt s kódovým označením NPX by mohl mít motor uprostřed.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
"Aston Martin používá u všech svých vozů platformu s motorem vpředu a pohonem zadních kol. Ta se přestane využívat v roce 2010, proto se již nyní výrobce zajímá o náhradu." Tak tohle mírně nechápu, proč by se měla v roce 2010 přestat využívat platforma s motorem vpředu a pohonem zadních kol? Myslím, že to je snad jedna z nejideálnějších uspořádání pro osobní auta a Astonu se teď daří, nevidím důvod přecházet na jinou platformu…
ja bych rekl, ze motor uprostred je jeste "idealnejsi"
nehlede na to, ze v roce 2010 urcite vyvoj bude nekde uplne jinde
asi tím bylo myšleno,že se přestane využívat tato jedna konkrétní platforma, ta na které stojí db 9, v8 vantage a rapide.
Jo tos Astony sou proste nejlepsi