5 nejnebezpečnějších aut na našich silnicích
reportáž
U nás potkáte na silnicích ledacos, ale některá auta jsou pojízdnými rakvemi a uvnitř sedí vlastně už neživá bytost. Stačí málo a tragédie je na světě.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
reportáž
U nás potkáte na silnicích ledacos, ale některá auta jsou pojízdnými rakvemi a uvnitř sedí vlastně už neživá bytost. Stačí málo a tragédie je na světě.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
dovolim si nesuhlasit s clankom,nakolko mam doma corvette C4 /91/ aj samurai/89/ oba uz dost rokov….corvette nema horsie brzdy ako ostatne americke auta,horsia brzdivost v porovnaní s europskymi ale je.co sa tyka karoserie,vzhladom na jej malu výsku konstrukteri brali ohlad na potencialne nebezpecenstvo,preto corvette je bezpecnejsia ako klasicke auta.nad hlavou sofera je ram,ktory dokaze zniest vahu SUV,a pri narazoch aj velmi silných,su pohlcovane prednou castou auta a k zasahu do kabiny nedochadza…samurai je skvele auto,naozaj prejde vsetko,nemyslim,ze by bol problem v premavke,pri naraze to uz problem je,kedze nie je velmi pevny…