5 důvodů, proč bude mít nová Škoda Fabia úspěch
Škoda Fabia
Ať vypadá jakkoli, nová Fabia bude opět patřit k bestsellerům. A víme proč.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Škoda Fabia
Ať vypadá jakkoli, nová Fabia bude opět patřit k bestsellerům. A víme proč.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Podle nadpisu jsem čekal rádobyvtipný a ironický článek od pana Žáka o tom, jak je Fabia nejlepší auto na světě, ale nakonec mě zpráva překvapila svojí objektivitou. Jen tak dál.
Jakž takž se dá s článkem souhlasit, ovšem pár nepřesností tam je. Především je důležité zdůraznit, že to, že je škoda česká ovlivní jen české kupce. Největší trhy jako Německo, Anglie a Francie na to asi neuslyší. Nové motory nesouvisí s tím, že by dostali rozum ve škodovce, ale spíš dostali rozum ve Volkswagenu A.G. a nakonec škoda opravdu patří k nejlevnějším na trhu. Sice lze získat za menší peníze auto stejné kategorie, ale Fabia je o dost větší, než konkurence a mnohem kvalitnější. Že má v základu druhý pár dveří, za který se u konkurence připlácí cca 20 000,- ani nezmiňuji
S první polovinou Vašeho příspěvku lze souhlasit, ale pak se to tak trochu zvrhlo v reklamní agitku… Mnohem kvalitnější než konkurence??? A příplatky bych také raději nezmiňoval – právě u zdánlivě laciné škodovky je problém, že nechcete-li ji mít "v holobytu", pěkně se prohnete…
No to že je větší než konkurence, platilo možná u první generace. Nyní velmi znatelně zaostáva, stačí se podívat na Clio III, 207, Polo a zdá se že z kategorie o třídu níž nový "matiz" ji tak trochu šlape na paty. jediné v čem je znatelně větší je poměr šířka/výška díky své výšce. Stále zůstáva "krabicí od bot na štorc". Jinak to není špatné auto.
Já ale psal, že je větší, než levnější auta stejné kategorie, což Clio, Polo ani 206 nejsou. A Matiz opravdu Fabii na paty nešlape. 😀 jinak se omlouvám, jestli to působilo příliš jako reklamní agitace. To jsem nechtěl
Ako to ze Fabia nieje ta ista trieda ako Clio alebo 207 ?? Hadam ho neches dat do triedy s Meganom, alebo 307, ci golfom ?:) Je to ta ista trieda. Je nudne a ze su na neho lacne nahradne diely ? No kedze to je vw ani nie. A tie nove diesle budu pre ne pohroma.. bude sa tam tankovat lacny diesel studene starty, kratke trasy po meste.. o 2 – 4 roky sa budu motory porucat. Ked uz fabiu benzin.
Ćtěte prosím, co píšu. nenapsal jsem, že Fabia není ve stejné kategorii s 207 nebo Cliem, ale že Peugeot ani Renault nejsou levnější auta stejné kategorie.
Bohužel, při srovnání výbavy mi stále vychází jako levnější například to clio. Auto stejné třídy, větší a ještě k tomu za lepší peníz. Bohužel "krabice od bot ala Škoda" nemá i přes své kvality u mne šanci.
V čom je clio menšie ako fabia? Je dlhšia, o dosť širšia ale trochu nižšia… Aha, ty myslíš kufor 🙂 Áno, ale niekde sa pridalo niekde ubralo, to sedenie ako na hajzli mne osobne maximálne nevyhovuje.
Proboha lidi, čtěte, co je napsáno. Já neříkám, že je Fabia větší než Clio, ale že je levnější.
Když jsi malej, tak se nehrab na vysokou mísu. 🙂
…..chybí vám tam 6., tedy že je pořádně hnusná
Jen kdyby se tolik nekradli!
Pánové, hlavní důvod prodejů škody v ČR obecně je ten, že 90% firemních vozů je právě škoda. Takže pokud v zaměstnání máte nárok na vůz, tak můžete vybírat pouze z nabídky škodovky…samozřejmě existují vyjímky, ale je jich menšina.
Protože je hnusná, úzká a vysoká a oči kupují (i auta). Kdyby se škodovka probrala a něco udělala s designem, mohly by jejich výsledky být daleko lepší. Překvapuje mne jak i Yeti je ve skutečnosti ošklivé auto…
Duvod 1.-OK
Duvod 2. levné je pouze 1,2 HTP. Náprava,servo,ložiská, motory HTP maju životnosť 60tis Km takže rozhodne kvalitné nejsou !!!
Duvod 3. 85% motorov budu 1,2 HTP horší a poruchovejší motor dnes na trhu neexistuje 1,4 alebo TSI by muselo byť za cenu HTP aby bola Fabie konkurencieschopna.
Duvod 4.a 5. ji k uspechu vo svete nepomuže.
Duvod 6. Je hrozne ošklivá. Poznáte škaredšie auto v tejto triede?
7.Uspech bude mať keď bude vyzerať ako nove Polo a vypnu linku na motor 1,2HTP a cena sa nezvyši..
Ad 2: S 1,2 jsem najezdil 120 000 bez závady k plné spokojenosti a nízkou spotřebou a dnes na nej v dobrém vzpomínám.
Ad 3: sice ne ve stejné třídě ale nejškaredší je rozhodně Kia Ceed.
Ad 7: Tak jako dříve, 90 % Fábií bude s motorem 1,2 takže kvůli tobě vypínat linku nebudeme…
KVALITA : Mam v autopožičovni 20kusov 1,2HTP
po 70 až 90tis Km na STK mi vždy namerali zlé emisie = žral olej,velké CO2= nový Kat.+lambda= nepomohlo
pri 100 až 130tis Km stratily tlaky= zničené sedla ventilov =nová hlava
po 130 až 150t/km preskočila rozvodova reťaz= nova hlava stalo sa to už 6x takže žiadna nahoda stava sa to aj autam pri 50t/km a je to vyrobna vada. Servá TRW a ložiska kolies, silenbloky, stabilizator všetko vydrži max 60tis.km, žere viac ako 1,4 na dialnici viac ako moja Oktavia RS. Servis Fabie za 100tisKm vas može stať 100000Kč
Stále tu nikto neuviedol či existuje horší motor.
Mi brala 5,6 – 5,8 léto, zima 6,2 – 6,4, vše z 80% ve městě, ale je fakt, že jsem jezdil skoro pořád sám a jezdím úsporně. Na dálnici nesmíš překročit 120, jinak jde spotřeba hodně nahoru jako u každého takového auta.
takove jako ty na silnici potkavame moc radi…
tak mi připadá, že pánove od autowebu dostali příslib bonusu od škodovky – firemní fabie.
Mě zas připadá, že máte potíže s chápáním psaného textu. Nebo jste to nečetl?
(ale popravdě jsem tenhle "originální" sarkasmus čekal)
Když pominu to, že jediný schopný motor, (když nepočítáme diesely), bude 1.2 105 k, je to opět málo. Ve srovnání s konkurencí Škoda prostě pokulhává a nenabízí za peníze slušnou protihodnotu. Vždyť v "základu" to auto nemá ani uzavíratelnou skříňku před spolujezdcem. Jak si někdo něco takového dovolí dnes vyrobit, nad tím mi zůstává rozum stát.Škoda nevyrábí špatná auta, ale myslím, že největší část jejích prodejů se prostě rekrutuje z lidí, kteří si odmítají vybrat. Pokud by pro mně byla Škoda alternativou, byla by to Octavia 1.8.
77 kW v segmentu B že je málo, odkud jsi přilít….
Já neřekl, že ten motor je špatný. Řekl jsem, že jeden potenciálně dobrý motor je málo, přečtěte si můj příspěvek ještě jednou. Navíc by Fabia musela jinak vypadat, abych o ní uvažoval, ale to je jen můj názor.
Se vší by se dalo souhlasit, jen ne s tím že je levná. Levná je snad jen základní verze, "holobyt". Pokud chci ale čtyřválec, klimu, centrál, el. okna a větší kola, tak je v ČR drahá.
až si jednou koupím škodovku tak to bude konec světa:)
Náhodou Škodovky jsou perfektní, ale ne nová fabia. Bohužel. Je to opravdu hrůza. Jak někdo dokáže udělat ze škaredého auta ještě hnuisnější? Opravdu moc hezká škodovka je asi jen Superb(ten se moc povedl) a nefaceliftovaná Otavia II. A Yeti také není špatný. Ale ta Fabia?
Jednou na to možná našetříš, zatím vydrž s Trabantem
nestraš:D ale proti trabantu ani slovo zase.
No tak to snad ne….auto bylo sice živé, ale jen v úzkém rozmezí otáček (dvoutakt) a proto, že nic nevážilo. Ale jestli jsi s tím jel tak to byla hrůza. Už nikdy více.
jakože zatáčky se s tím kolikrát dali řezat opravdu nehorázným způsobem a mnohdy i po dvou kolech, to je adrenalin na který se nezapomíná, jet 100 km/hod v trabantu je dramatičtější zážitek než jet 250 v BMW:D
ty jsi vazne chudak… zapaleny agitator z bolky…
Dovoluji si nesouhlasit s výrokem "přetechnizovaná a vzhledově odvážná konkurence." Myslím, že je spíše odvážněá Škodovka, když něco takového vypustila na světlo:-)
… a to vypadá mnohem mnohem lépe, svěžejí, útulněji a tak prostě moderněji.
za prvé není levná
za druhé to že je z naší výroby pozná každý zkopírovat oktafku umíme snad jen my
za třetí a opravdu za ní nikdo neotočí hlavu
Proč se několik posledních let všichni snaží zvětšovat světlomety a mlhovky na malých autech? Snad pro výkonější reflektory? Místo pro natáčecí světlomety? Design? Tohle nechápu. Vůbec se to k autu téhle velikosti nehodí, vypadá to odporně. Menšímu autu sluší menší světlomety a tečka.
Bůh pomoz Fabii RS.
S článkem docela souhlasím. Jen trochu nechápu, proč musí být Fábie vždycky tak hnusná. Nejdřív přišla opravdu nehezká F1, když už si na ni lidi pomalu zvykli tak přišla ještě hnusnější F2. To pány ve Škodovce vážně nenapadlo, že by prodeje mohly být ještě lepší, kdyby bylo auto alespoň trochu hezké?
Rád bych věděl, co má 4 a 5 bod společného s úspěchem. Opravdu si někdo kupuje auto aby bylo obyčejné? Podle mě si kupuje auto které je v souladu s jeho vkusem. To že kupci Fabie jsou vzhledově konzervativní je fakt, stejně jako to, že Polo je stejně "nudné".
Mě se design škodovek líbí. Připadá mi hodně fajn roomster, obě fabie a Octavia II před tím strašlivým asijským faceliftem. Rozhodně se nedá upřít škodovce to, že si jde vlastní cestou designu a má svůj charakter (i když superbu fakt nerozumim). Jsem asi v podstatě konzervativní a jsem rád, když se nesnažej vypadat všechny auta za každou cenu sportovně, dynamicky a agresivně i přestože vůbec nejsou. Ale daleko nejvíc se mi z nynější automobilový produkce nižší třídy líbí KIA SOUL:).
Nový VW POLO podľa mňa "vypálil rybník" celej nižšej triede a to na dlhú dobu. O tom ,že F2 bude najpredávanejším autom jak v ČR tak aj v SR netreba ani diskutovať. Škodovka ako taká má neohroziteľnú pozíciu ,zatiaľ…
Otázka znie ako sa uchytí na západných silnejších trhoch, či bude aspoň taká úspešná ako predchodkyňa. Tam bude prijatie dizajnu F2 rozhodujúce.
Nikdy jsem nebyl obdivovatelen Škody Fábie, mě se líbí spíš větší a vybavenější vozy, ale musím uznat, že pokrok v Ml. Boleslavi s novým faceliftem 2010 opravdu udělali, neříkám, že velký, ale udělali. Předchozí neforemný buclatý design, zvláště toho předku byl úděsný. Teď už Fábia vypadá mnohem líp, linie předku jsou celkem pěkné a povedené, stále nemůžu sice překousnout ten černý A-sloupek, ale je to takový módní výstřelek a dělají to i jiné automobilky. Velmi oceňuju nové konečně solidní motory řady TSI, protože HTP je opravdu neštěstí. Možná mohli trochu zapracovat i na tom zadku, zadní část mi připadá hodně nudná, ale předek zaslouží opravdu pochvalu.