200 koní v legendárním Golfu GTI!

13 fotografiíTesty automobilů

Vypadá přímo výstavně, táhne jako turbodiesel, ale až do omezovače, a slovu „multifunkční“ dává nový význam.

Diskuze

4 komentáře

    pavelP

    pry se ma zacit vyrabet jeste silnejsi varianta gti. je to pravda?

    Marek Nastoupil, autoweb.cz

    Ve Frankfurtu bude nový R32 se šestiválcem 3,2 FSI a výkonem 250 koní. Označení R32 ale vzhledem k tomu zaznamenává jistou inflaci, protože od prvního R32 nepředstavuje žádný významný posun. Proto odhadujeme, že opravdový nástupce R32 bude až R36 s výkonem kolem 280 koní. Nikdo nám to zatím nechce potvrdit, ale například BMW také ještě před rokem říkalo, že není možné, aby vůbec někdy vznikla emková Z4, a přesto má také premiéru ve Frankfurtu.

    Roberto

    Ja si myslim ze R32 nebude mat na GTI, uz len kvoli hmotnosti. Je to mozno dobre auto, ale mne osobne sa moc nepaci. A k tej Astre OPC-myslim ze 240 koni uz je sakra dost na predny nahon a ked si to zacnu cipovat, dostanu sa na nejakych realnych 270-280 koni. Co s tym na ceste? Nie su hot hatche na tocite okresky? Nebol Golf I. generacie dost zabavny aj s polovicnym vykonom? Jasne ze teraz su o dobrych 400kg tie auta tazsie, ale napr. VW by podla mna nespravil krok vedla, keby postavil "R32", ktora by bola o 200kg lahsia, s priamejsim riadenim a bez spickovej vybavy. Myslim ze by sa naslo dost puristov co by do nej investovali a bolo by to lepsie auto ako R32 sucasna. Tot moj skromny nazor.

    alexandr7

    tak sem si ho nakonec koupil, je to supr auto, pise se ze da 235kmh dal jsem snim uz 245kmh ale dal by i 250….

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist