10-nejvetsich-prusvihu-roku-2012.jpg

​10 největších průšvihů roku 2012

elektromobil

Nekonečné kolony, nezodpovědný management, přebujelá byrokracie, silniční fašismus ... prostě věci, které nám nejvíc zahýbaly žlučí v tomto roce.

Diskuze

11 komentářů

    lojz

    Než abych tady vypisoval nějaké \“okurkové\“ pseudoproblémy odjinud o hybridech, mlhovkách a nebo se uboze navážel do cyklostezek, jak bývá u slabších redaktorů zvykem, tak zde 10 průšvihů dle mě:
    1.Stoupá agresivita řidičů u nás – 2.Kolaps povinného registru – 3.Neustávající podvody s palivy – 4.Nepodložené plošné zdražení pojištění bez odezvy státu – 5.Absence Peugeotu v LeMans – 6.Automobilka Lotus (plány se trocha rozešly s realitou) – 7.Nehody v rally u nás – 8.Karel Loprais a Besip – 9.Zvyšující se buzerace Městap – 10.Alfa Romeo-trvalý člen topten průserů

    spooon

    mě stačí uvíst jeden velkej průser, a to další utahování šroubů svobody, jak řidiče, tak i jednotlivce.

    Ale k bodu 1. opravdu vidíte stoupající agresivitu? Nebo vlastně nějakou agresivitu? Já teda absolutně ne, ba naopak vidím pohodu a slušnost, a to v rozhodně větší míře, než nějakou agresivitu (samozřejmě že se najdou agresivní blbečci, ale rozhodně ne v takovým množství, jako se nám snaží namluvit TV H@vno a lžiprima. Je to jen strašení aby ovečky volali po dalším utahování šroubů). Je tedy pravda, že ročně najezdím skromných 15kkm, ale i tak bych měl tedy ohromný štastí, že potkávám drtivou většinu slušných řidičů (upozorňují na blížící se nebezpečí blikáním – nebezpečí je i buzer hlídka u silnice, pouštějí z vedlejší, uhýbají, poděkují za puštění…já se samozřejmě chovám taky tak. A jak je najednou krásně na silnici 🙂 například v Liberci u slavného trojkruháče (místní vědí) je ve špičce téměř pokaždý fronta. A pokaždý(!) sem zažil, že se všichni pouštěli, děkovali si a uhýbali navzájem. Žádný hromady mrtvol, pYráty ani nic podobnýho sem nikdy neviděl.

    Anonym

    No já naopak s prvním bodem naprosto souhlasím. Za dobu, co jezdím, se situace rapidně zhoršuje. Dneska každý rádoby řidič ve Škodě Octavii Combi TDI si myslí, že je mistr světa. Což vyúsťuje v situace, kdy ve městě (kde je samozřejmě padesátka) jede za vámi šedesát a bezpečná vzdálenost je pro ně 5 cm za vaším nárazníkem. A dále například řidičky. A teď nemyslím slečny, které jezdí svým pomalým bezpečným tempem, ale naopak ty, které si myslí, že když mají dva roky řidičák a rychlé auto, tak si může jet klidně jak se ji zlíbí. Už několikrát jsem viděl předjíždět slečnu, která absolutně neodhadne, jak je daleko auto v protisměru. už několikrát jsem musel prudce dupnout na brzdy, když se proti mě taková řidička rozjela a následně se mi tak tak vyhnula. Takže tak, Auta jsou dnes zbytečně přeposilovaná výkonově a plně asistentů, u kterých si každý myslí, že je ze všeho vyhrabou. Řidiči už prostě od svého auta nedostanou takovou tu výchovnou facku, která by je donutila k bezpečnější a pokornější jízdě. Toť můj názor.

    lojz

    Máte nějaký důkaz, že by ty vaše \“ovečky\“ žádaly utahování pravidel? Můžete to něčím dokázat, např. nějakou velkou peticí za další snížení rychlosti nebo nějakou celostátní demonstrací za nové lékárničky, zimní gumy povinně na půl roku atd.? Ne, tyhle pí*oviny vymyslí vždy nějaký podplacený úředník či politik.
    A největší ovce jste tady vy sám, protože skáčete na propagandistické kecy různých dfensů a ještě to šíříte dál…

    Stopková fréza

    Stačí mlčet a soulasit. Říká se tomu veřejné mínění. Bééé

    Jiri

    Ano, podepisuji vše, co jste napsal. Já neajedu kolem 30.000km ročně a denně pociťuje přesně to, co jste velmi dobře popsal. Ba si říkám, kde jsou ti vybodovaní řidiči, o nichž se píše?
    Prý jsou jich tisíce. Statistiky neberme vážně. Přijde jedna nehoda a la Nažidla a hned z toho bude katastrofální rok….Asi jako s průměrnými platy… A k hybridům. Mám zánovní C3 HDI a jezdím kolem 4 – 4,3. Ponechal jsem si 11let staré Polo SDI, které najelo přes 200.000km, spotřeba úplně stejná, jako u HDI, kolem 4,3. Jen v zimě za mrazů se zdvihne k 5 litrům. Tak k čemu složitý, drahý hybrid, když – dle dostupných testů – dosahuje obdobné spotřeby, jako mám já? I kdyby měl o pár desetin méně, cena hybridů to naprosto nevyrovná.

    Ondrej

    Letos bych mozna vymenil Alfu za Lancii a zaradil ji nekam hodne vysoko, pac ty predelany Chryslery nechapu doted… Jinak je to ale presne moje poradi. Skoda pana Zaka – po precteni jeho testu M3 vs. GT86 jsme kratkodobe propadl falesnemu pocitu urciteho zlepseni. Ovsem neni duvod k obavam, jak ukazuje posledni clanek, tak vse zustava pri starem.

    PepaSFI

    veřejné mínění je abstraktní pojem. Ve skutečnosti to co je nazýváno veřejným míněním je jen výtvorem médií. Názor lidí nikoho nezajímá a popravdě řečeno ani nevím jak by lidi měli svůj názor dát najevo a jak se ve svém názoru nenechat zmanipulovat. Stačí si jen vzpomenout na \“piráta\“ Lacinu nebo poslední nehodu na rally. Každý přece ví kde je \“pravda\“, říkali to v televizi. A vůbec nezáleží na tom že ta \“pravda\“ je do očí bijící pitomost.

    A s tou agresivitou je to podobné. Média nás soustavně masírují že silnice jsou plné vrahů a pirátů. Když pak takový divák jednou za týden vyjede na silnici, pak samozřejmě tu agresivitu očekává. Je nervózní a často sám agresivně reaguje na jakoukoliv nestandardní situaci což může být třeba jen trochu hustší provoz. Každý kdo si dovolil nedat mu přednost, což znamená, vjel mu padesát metrů před auto nebo ho předjel, je hned pirát a je potřeba s ním zatočit.

    Ernie

    Este nikdy sa mi nestalo aby ma hmlovkami niekto oslepoval – ani za dobreho pocasia…

    PepaSFI

    veřejné mínění je abstraktní pojem. Ve skutečnosti to co je nazýváno veřejným míněním je jen výtvorem médií. Názor lidí nikoho nezajímá a popravdě řečeno ani nevím jak by lidi měli svůj názor dát najevo a jak se ve svém názoru nenechat zmanipulovat. Stačí si jen vzpomenout na \“piráta\“ Lacinu nebo poslední nehodu na rally. Každý přece ví kde je \“pravda\“, říkali to v televizi. A vůbec nezáleží na tom že ta \“pravda\“ je do očí bijící pitomost.

    A s tou agresivitou je to podobné. Média nás soustavně masírují že silnice jsou plné vrahů a pirátů. Když pak takový divák jednou za týden vyjede na silnici, pak samozřejmě tu agresivitu očekává. Je nervózní a často sám agresivně reaguje na jakoukoliv nestandardní situaci což může být třeba jen trochu hustší provoz. Každý kdo si dovolil nedat mu přednost, což znamená, vjel mu padesát metrů před auto nebo ho předjel, je hned pirát a je potřeba s ním zatočit.

    PepaSFI

    tak k tomu se připojuju. Mám takový pocit že někdo hledá problémy za každou cenu. Přední mlhovky svítí nízko při zemi, maximálně když je mokro tak se to odráží což je sice trochu nepříjemný ale žeby to nebezpečně oslnilo, to zas ne. zadní mlhovka podobně, při stání v koloně je to blbý a za jízdy to může oslnit leda tak blba co jezdí nalepenej na nárazníku. Větší problém jsou stará opotřebovaná světla \“vylepšená\“ xenonovou výbojkou.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist