10 nejhorších tuningů roku 2009
10 fotografiíMcLaren
Vybrali jsme desítku nejpříšernějších a nejnesmyslnějších otuzenin, které tento rok spatřily světlo světa.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
10 fotografiíMcLaren
Vybrali jsme desítku nejpříšernějších a nejnesmyslnějších otuzenin, které tento rok spatřily světlo světa.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tohle je ale opravdu ta nejnechutnější věc jakou jsem kdy viděl. Ty lidi nemají špetku soudnosti…já jen nechápu…proooooč?
Nezbývá nez souhlasit s vasim vyberem, stesti ze jsemn pred prectenim clanku jeste nesnidal, mohlo by to spatne skoncit.
RR Phantom:
Co je na něm špatného? Dyť má jen custom wheels, to je vše. A interier v tmavém dřevě vypadá lépe než ve světlém ořechu nebo co to tam cpou.
Jinak vše ostatní je teda odporné!!! A první místo pro ten červený model, který jaksi nerozeznám je naprosto jasné a správné a oprávněné! (btw: dobrý koment k tomu:-D)
tak řekl bych, že jde spíš o princip… Na rolls-royce se nesahá a i samolepka s logem Nordschleife by byla zprznění.
A proč se na RR nesahá? To je to samé jako Ferrari. A na to se sahá, Proč ne? Když chci individuální Rolls, tak si ho snad i udělám a nevidím na tom nic špatného.
on ale rolls už sám o sobě je individuální až na půdu si myslim a nějakej tuner to určo o kýbl vylepší =D
Jedinej, kdo může sahat na Ferrari je podle mě Novitec, jinak NIKDO. Koupíte si Rolls-Royce. Ukážete světu, že na to máte. Všichni vám budou závidět. Pak Vás napadne, co takhle tuning? Necháte hříšný peníze na tuning. A všichni se vám budou smát :D.
první místo fakt převyšuje zbytek o kus! =D
..jinak se zbytkem nezbejvá než souhlasit, akorát bych možná dal na "vyšší" příčku tu otuzenou Octavii, páč to je fakt děs..
Otuzeniny spatřilY světlo světa.
Jinak díky za snahu v roce 2009 a hodně štěstí do roku 2010!
nechutný,za takovou hnusárnu by se nemusela stydět ani firma Inferno tuzing.
😀
kdyby kdokoliv z vas znechucenych podobne auto dostal tak se radosti pos…te a najednou to bude to nejhezci a nejlepsi auto ja sam bych bral jakykoliv z tech aut jen u toho auta na kolech ze žebřiňáku bych rychle shanel kupce abych si koupil neco lepsiho….jinak vsem Šťastny a vesely nový rok
Věř, že jsou i lidé co mají jisté morální zásady a kdyby dostali takové auto, tak by ho buď "odtunili", nebo ihned prodali.
no vetsina tech kecalu tady by si odtuzeni nemohli dovolit (ani ja nejsem vyjimka) ale jsou tam auta (2) ktery jsou dle meho mnohem lepsi nez original ale to neznamena ze by original byl hezky a tedy i uprava:) a prodej, nikde jsem netvrdil ze bych je neprodal ale predtim bych je nalezite vyuzil:)
A ty auta jsou dle tebe jaká?
Porsche Cayenne Balrog
Gemballa Tornado GTS 750
oproti originalu jsou alespon zajimava a za tornado bych se rozhodne nestydel jen bych sundal folie z oken:)
Vazeny pane,
prosim o adresu kde se rozdavaji takoveto automobili?
Z tohoto chovani je mi na bliti, kdyz nekdo rekne, ze zadarmo bych jeste dekoval. Ano dekoval bych kdyby mi nekdo dal odporny auto samozrejme. Kdo ne? Ale znate nekoho kdo dostal auto ktery sem u nelibi? Ano mozna od rodicu za maturitu misto vysneneho STI fabii, ale to je asi tak vse.
Vas argument je hrube idiocky
Taky by jste ještě mohli udělat článek nejlepši tuning roku 2009 at ukážete jaký máte vkus… 🙂
souhlas furt jen kecaj jak je jim spatne a pochybuju ze by sam vubec neco dokazali….
takovych webu je na internetu vic nez dost …staci zadat slovo tuning do Googlu a verim, ze se na cloveka vyhrne milion odkazu pocinaje blogama a amaterskyma strankama nactiletejch radoby-tuneru, pres eshopy s polskyma cetkama az po opravdu profi firmy
ano, to je výborný nápad.
Nevim jak redakce, ale ja povazuji za nejlepe vytunena auta ty co tuni profesionalove, treba takovy vytuneny lancer prodavany jako evolution, nebo impreza jako sti, ci 911 prodavana jako GT3 RS, …. Fordem vytuneny focus RS, … vzdyt i obyc octavia RS je vytunena octavie a milotec k tomu zapotrebi neni
perfektní pořad na čt2 =D ale myslim, že většina těch "tunerů" s kerejma tam byly vedený rozhovory netušila, že plácaj totální opak než např. pan Červenka nebo pan Koubek =D
a beztak si z toho nikdo nic neodnes… ale já sem se musel celou dobu přiblble usmívat =P
To byl klasicky zmanipulovaný pořad, aby to vyznělo černá vs bílá. Nejtrapnější kecy tam ale neměli tuneři, ale Zezulka se svojí nekompetentností a monou lisou. I v meziválečném období sis mohl nechat upravit kastli (či jiné) k obrazu svému a některé kousky jsou chloubou sbírek. Ano – je to něco jiného než si obouchat auto spoilery a křídly, ale to je spíš situací u nás, že to není rozšířené. A že to nejde? Tak si pusť Discovery.
=D a přesně pro tyhle očekávaný komenty se mi ten pořad tolik líbil..
No mě to spíš připadalo jako buranství, z obou stran. Jako z jedné strany poslouchat kecy, jak nikdo krom automobilek s větrnými tunely neví na co je křídlo, mi připadá ubohé. Kdyby automobilky všechno věděli nejlíp, tak už by za těch x let vyráběly naprosto dokonalá auta. Ale množství svolávacích akcí tomu však neodpovídá, že? A tutlané výrobní vady, známe. Jako když si někdo kupuje auto, kterých je na ulici dalších deset, tak si ho určitě bude chtít nějak odlišit. A teď je otázkou jak. A u nás je ten problém, že když už se pro tu změnu někdo rozhodne, tak neví kdy přestat. Chybí mi ta zlatá střední cesta. Buď šedá myš nebo zbastlenec.
Jestli chceš dokonalý auto, kup si Aston Martin V8 Vantage nebo Porsche 911 GT3. Jenže takový stojí 3 500 000 korun.
Fabia s klimatizací stojí 300 000. Samotnýmu mi připadá jako zázrak, že jde udělat snesitelný auto za tak málo peněz.
Automobilky ví moc dobře, jak se to má dělat, ale taky moc dobře ví, že zákazník je ochoten zaplatit jen něco. Takže kecy "automobilky to neumí a je to jen spiknutí jak z nás vytřískat prachy" je ptákovina. A jestli si myslíte, že nalepením křídla, snížením podvozku a čiptuningem to doma v garáži zlepšíte, protože to víte mnohem líp… Je to váš boj.
jo moc dobře ví jak z lidi dostat prachy:) a ceny jsou nehorazne nadneseny skutecny naklady jsou jinde…. ja osobne si z dnesni nabidky do (1M) nevyberu jediny auto jsou to sunky ktery k jizde musis premlouvat a jsou moc drahe. me osobne vubec nezajima jak je auto ekologicke ale jak jezdi a pokud tu byly motory z opelu gsi 16V nebo motor co se daval do peugeotu s16 nebo gti6 a podobne proc je nepouziji do cenove dostupneho auta auto za 300tis alespon 150koni a slusny jizdni vlastnosti tak pak ok ale ty chciply plecky co se ted prodavaj to je hruza (jestli nekdo bude rikat neco o spotrebe tak radsi budu jezdit za 15 s autem ktery si muzu dovolit a ne s dnesnim dvoulitrem co stoji min 650 a zere 12)
jen mozna ford st a opel opc stoji za uvahu ale jsou nesmirne nepohodlny (holt vsude pocitaj dneska s prckama a ne chlapama)
Tím co jsi právě napsal jsi se přiřadil k skupině nejlepších mechaniků v celé ČR co mají ty otuněné sračky. Pan Zezulka měl naprostou pravdu. Automobilka vyvíjí auto 3 roky. Všechno musí plnit normy, všechno musí být bezpečné, motor musí mít dostatečný výkon ale musí být i spolehlivý. Tyhle všechny a další věci dělají lidi, kteří na to studovali vysoké školy a mají obrovskou praxi a je jich třeba 10 na vývoj jednoho auta. A to je to o čem mluvil pan Zezulka. Sériové auto dělalo X profesionálů, ale vy si myslíte že zedník s vyučeným mechanikem dokážou udělat to auto lepší. Doufám že teď už chápeš co tím pan zezulka myslel. Dál k těm křivkám co říkal. Každé auto má nějaký koeficient odporu vzduchu. Automobilka s tím musí počítat a dělají karoserii tak aby bylo auto stabilní v vysokých i nízkých rychlostech. Aby vzduch auto obtékal a nebo šel třeba do sání kam kde ho je potřeba. A jestli si myslíte že po nasazení různých křídel, spoilerů, umělých sání atd. to zlepšíte tak to asi neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Tohle je pro uživatele Jan. A ještě mám dotaz. Kdo si myslíš že měl během války peníze na upravováni aut ? Určitě se našlo pár jedinců, ale to byly naprosté vyjímky.
Ty se probuď. Ty jsi ten nejlepší zákazník pro automobilky. Tady máš skladovku, je to nejlepší z nejlepších, blablabla. Ty budeš věřit naprosto všemu. Co to píšeš za kecy? Že automobilka (asi nějaká tvá preferovaná) dělá ten nejlepší motor s vyváženým kompromisem výkon vs spolehlivost To je co? 3-válec ve škodovce nebo 12-válec ve Ferrari? A ta správná spolehlivost je kolik, dva roky, tři, deset, dvacet? Nebo s tím obtékáním vzduchu, to jsou pak podle tvých měřítek u Rollse samí pitomci. Automobilky vyrábí především to, co chtějí kupovat jejich zákazníci. A ne to co se redaktorům magazínů líbí či ne. Chceš hranatý auto, tady máš, chceš úsporné auto, tady je, chceš obludné SUV, … Ono kdyby byl dostatečný počet zákazníků nebo hlubší krize, tak bys viděl jak by automobilky začaly více nabízet různé sport packety atd. Bohužel kšeftů mají dost, tak na to samozřejmě kašlou. Což je pochopitelné. Vždyť i sami redaktoři prakticky potvrzují, že auto je pro ně designově zajímavé tak čtyři měsíce, než konkurence v dané třídě vypustí nový model, pak se prodává, udělá se pár testů, okouká se a zapomeňte. Tak se vůbec určité vymezené skupině nedivím, že se snaží odlišit. A opět píši, že tu chybí nějaká střední cesta, na jedné straně naivky jako ty, co jezdí do autorizovaných servisů v naivní představě a na druhé straně laminátový garážníci.
Pouze jsem ti chtěl říct co tou svoji monalízou pan Zezulka myslel, ale ty jsi to zjevně nepochopil. Rozjel jsi tu nějakou svoji představu o prodeji aut, která nemá nic společného s tématem neodborného zásahu do hotového a vyváženého auta. V tom co jsi napsal máš pravdu, automobilky vyrábí to co si trh žádá, a proto se vyrábí Cayene,X5,X6 atd. v tom s tebou souhlasím, ale jak už jsem říkal, tohle je úplně jiné téma, které spolu ani tak nesouvisí a nechcu v něm pokračovat.
Gratuluju ČT2 za skvělý pořad, který dal možnost vyjádření svého postoje oboum stranám. Líbilo se !
Co to je "vyvážené" auto? Ano, do některých aut se nešahá, protože jsou designový skvost. Např. když si na takového peugeota či civika (či jiné) dáš nějaké rozumné křídlo, tak si dovolím tvrdit, že po designové stránce hodně získá navrch a nebude to nuda. Bez ohledu na spotřebu či jízdní vlastnosti, v koloně od semaforu k semaforu to na tyto dvě věci má stejně nulový dopad. Ale házet to všechno do jednoho pytle (tuning nudných aut vs. tuning skvělých aut) mi připadá ubohé. Prostě někomu se to líbí, někomu ne. Samozřemě beru výtky o bezpečnosti, ale zatím jsem na dálnici neviděl hromady odpadlých spoilerů, ani policejní statistiky s useknutými hlavami chodců od křídel. A co tam plácal Zezulka a spol, to byly neskutečné kecy. Ono by taky stačilo vfědět, jaké má daný redaktor vzdělání a zda ho nestrčí do kapsy i ten tuningový zedník, co si minimálně dokáže sám vyměnit olej, že.
Inteligentnost pana Zezulky bych nepodceňoval, na svém webu píše že studoval Vš, bohužel neuvedl jestli ji dokončil 😀
Tak já jsem třeba na vlastní oči viděl několik případů, kdy idiotovi z vytuněného Renaultu Mégane upadnul zadní spojler..Je to hrozně příjemné, když se tomu musíš vyhíbat..Nemůžu si pomoct, ale většina těch tunérů jsou lidé bez charakteru.Dokonalý účes, nové hadry z kenvela(hlavně vypadat dobře), celou tuhle bezcharakterní blamáž podtrhuje hudba techna, tekna či diska..Pokud si žena nechá zvětšit své poprsí, či jinou část těla, je pro mě ubohá a bezcharakterní.Dělá věci čistě pro efekt.Nebavme se o plastikách ze zdravotních důvodů..Tak stejně hodnotím tunery.Pokud si někdo koupí např.Fabiu 1.2 HTP a udělá z ní modelářskou skládanku, je ubohý, neboť dělá všechno na efekt..a lidé, kteří chtějí být efektní namísto efektivní..No, dokončete si to sami..Klidně buďte tuneři jací chcete, ale nemá to nic společného s vášní pro vůní beznínu, o motorsportu ani nemluvě..
Oktávka od Milotecu zase nevypadá tak zle, Batmobil Mercedes taky ne (druhá věc je v tom vyjet na ulici, najít tu odvahu…o))), RR je hozený jen do mladistva, tak bych řekl, že se redakce vůči tuningu vymezuje až hystericky. Jemné doladění vozu, nebo přestavba ojetiny…to je přece radost motoristy, která nás odlišuje od pouhých konzumentů přepravy. Jak Vás rád čtu, tak méně křečovité snahy je někdy více. Jo, a bezchybnost produktů vypouštěných automobilkou…o)))) to je téma. V Q7 stojí vstup (zdířka) pro externí audio přes 20.000. V řadě aut není loketní opěrka. Zástěrky za přední kola, tmavé folie na skla (jak je oceníte ve slunečných dnech!!!), kola s nižším ET zvětšující rozchod… Co mi pije krev ( a o čem se moc nepíše) jsou ochranné rámy…automobilky se piplají s bezpečností chodců, na čež si Véna přimontuje před své Sorento lešeňové (byť homologované) trubky a už drtí dětem kyčelní klouby!!!
Jestli si někdo nechá vykládat SLR zlatem, pak to má jenom jedinej účel. A to je ukázat kolik má peněz a vysmát se všem lidem co ho budou řešit a pomlouvat s tim, že si tohle nekoupěj ani kdyby šetřily ze svýho platu tisíc let. Takže myslim si, že svůj účel to splnilo beze zytku a článek tomu jen dává za pravdu.
PS:
Když má někdo chromy, tak má asi malýho ptáka… (styl základní školy)
Přesto mi to však nedá a chtěl bych se pro jistotu autora článku znalého v oboru zeptat: Minulý měsíc jsem prodal svou škodu octavii a koupil bmw. O kolik tak můžu čekat, že se mi zmenší penis?
Teda tohle mi nemůžete dělat. Já doslova brečím smíchy. Ale rozhodně si po téhle porci smíchu půjdu sehnat trávicí sodu a kýbl, protože to je absolutní přehlídka nevkusu…