Mazda v emotivním videu tvrdí, že jí na požitku z řízení pořád ještě záleží

Japonská automobilka rozjíždí novou kampaň se základní myšlenkou, že na požitku z řízení i v dnešní době pořád ještě záleží.

Nebudeme se tajit tím, že je nám automobilka Mazda velmi sympatická, a to především svým přístupem ke stavbě aut, který poslední dobou předvádí. Charakterní atmosférické motory Skyactiv jsou krásným příkladem vztyčeného prostředníčku downsizingu a jako bonus je tu další generace Mazdy MX-5, se kterou jsme sice ještě nejezdili, ale z poznatků zahraničních kolegů usuzujeme, že bude prostě skvělá.

Mazda v Severní Americe nyní rozjíždí novou kampaň nazvanou „Driving Matters“, volně přeloženo „Na řízení záleží“. A že nejde jen o plané řeči, ale automobilka to myslí skutečně vážně, v tiskových materiálech se dočteme např. tento úryvek: „Záleží na bezpečnosti, technologiích, kráse nebo úspornosti, když vám auto nepadne do ruky?“ Je skvělé vidět, že se lidé pořád chtějí bavit a v dnešní době se stále najde automobilka, která jim to umožní.


22.5.2015 10:30| autor: Hugo Kottás

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist