Lancia Thema 3.0 V6 CRD
17 fotografiíalarm
Pro Lancii je tohle bezesporu velký krok kupředu, ale vedle konkurence Thema (nebo Chrysler 300, chcete-li) nezapře, že je založená na velmi starém autě.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
17 fotografiíalarm
Pro Lancii je tohle bezesporu velký krok kupředu, ale vedle konkurence Thema (nebo Chrysler 300, chcete-li) nezapře, že je založená na velmi starém autě.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
prosim vas jak ste dosahli spotreby 9 litru? ja tohle auto mel pujceny na 600km. Vubec sem ho nesetril a vracel jsem ho se spotrebou 6.8 litru!
Mimochodem prevodovka neni az zas tak spatna a hlavne bude neznicitelna oproti konkurencním 7mi – 8mi kvaltum.
To auto je příšerné. Neuvěřitelně zastaralé a s naprosto praštěnou cenou. Snaha vyrovnat se německé velké trojce, která je vzdálená milióny světelných let… nevěřím tomu, že si tohle někdo koupí dobrovolně. A spotřeba? To už je to opravdu poslední…
Psal to Žák, tedy zabývat se jakýmikoliv skutečnostmi je zde zbytečné. Je vidět, že zase trávil spoustu času na sluníčku…
Kde? V příměstském provozu. Mimo město konstantně stovkou to jede asi za 7.
Precital som si prve riadky recenzie, a stacilo mi. Dat hodnotit lanciu cloveku, co vravi, ze vsetky lancie su podpriemerne (aj ked lancia Y=fiat 500=fiat panda, kde nebolo o podpriemernosti ani slychu), to chce odvahu. O kvalite interieru pomlcim, vsade pisu o tom, ze je z dobrych materialov a vyborne spraveny. Zial, asi je prilis napadity na cloveka, co fandi dizajnu passatu. A nema na vrchu kukuckove hodinky z noveho passatu.
Toto auto sa ale nepaci ani mne. Je to chrysler a hanenie znacky lancia, ktora ma bohatu historiu a ma co ponuknut. Ukazuje to na absolutnu neschopnost dnesneho managementu lancie, kde by som povedal ze na cele je nejaky slovensky politik, a tuneluje a tuneluje…Zial nie je prva ani posledna, co takto skonci.
Precital som si prve riadky recenzie, a stacilo mi. Dat hodnotit lanciu cloveku, co vravi, ze vsetky lancie su podpriemerne (aj ked lancia Y=fiat 500=fiat panda, kde nebolo o podpriemernosti ani slychu), to chce odvahu. O kvalite interieru pomlcim, vsade pisu o tom, ze je z dobrych materialov a vyborne spraveny. Zial, asi je prilis napadity na cloveka, co fandi dizajnu passatu. A nema na vrchu kukuckove hodinky z noveho passatu.
Toto auto sa ale nepaci ani mne. Je to chrysler a hanenie znacky lancia, ktora ma bohatu historiu a ma co ponuknut. Ukazuje to na absolutnu neschopnost dnesneho managementu lancie, kde by som povedal ze na cele je nejaky slovensky politik, a tuneluje a tuneluje…Zial nie je prva ani posledna, co takto skonci.
Precital som si prve riadky recenzie, a stacilo mi. Dat hodnotit lanciu cloveku, co vravi, ze vsetky lancie su podpriemerne (aj ked lancia Y=fiat 500=fiat panda, kde nebolo o podpriemernosti ani slychu), to chce odvahu. O kvalite interieru pomlcim, vsade pisu o tom, ze je z dobrych materialov a vyborne spraveny. Zial, asi je prilis napadity na cloveka, co fandi dizajnu passatu. A nema na vrchu kukuckove hodinky z noveho passatu.
Toto auto sa ale nepaci ani mne. Je to chrysler a hanenie znacky lancia, ktora ma bohatu historiu a ma co ponuknut. Ukazuje to na absolutnu neschopnost dnesneho managementu lancie, kde by som povedal ze na cele je nejaky slovensky politik, a tuneluje a tuneluje…Zial nie je prva ani posledna, co takto skonci.
Český pisálek: \“Lancia totiž vždycky sázela na design, ale u některých aut za líbivý kabát neschováte jejich podprůměrnost\“
Statistika: \“Lancia je nejúspěšnější značkou světových automobilových všech dob\“.
Český pisálek: \“u velkého sedanu snad radši ani nechci domyslet, co by se stalo, kdyby Lancia dělala dál to, co \“umí\“.
TopGear: Kdykoli jedu s Lancií Kappa Trubo 20v, mám sto chutí křičet na majitele Audi, BMW a Mercedesu: \“Hej, koupil sis špatný auto!\“
AutoMotor und Sport: i přes všechny výhrady, které jsme k Lancii Thema Turbo 16v (model 1988-1994) měli, pasujeme ji jednoznačně do role vítěze našeho srovnávacího testu. Hlavní zásluhu na tom má nejen prostor a výbava, ale zejména agregáty, které nemají momentálně na trhu srovnání. A to ani ze strany novější a líbivější sesterské AR 164…
Doporučení: \“Když český pisálek napíše, že je něco modré, je jisté, že věc může máít jakoukoli barvu – s výjimkou libovolného odstínu modré…
1) zastaralá převodovka. Pro zajímavost je to ta samá, která byla ještě před 3 lety ve vrholných modelech Mercedes V12 a ta samá co je v Maybachu. V dodobých testech byla vždy chválena za plynulé řazení, spolehlivost.
Pokud už se vám to dnes zdá jako přežitek, měl ste si půjčit benzínovou 3,6 V6 s 8st ZF, který používají i vám opěvovaní němci.
Interiér je zcela nový a všude ja hodnocen velmi pozitivně.
Původní podvozek Mercedesu byl přepracován.
A pokud někdo hledá sportovní výkony, stavitelné tlumiče a dirft, pak si asi nebude kupovat itlaského sazínka CRD ale sáhne po originálu 300C SRT8.
Tam si za tu cenu užijete tolik rachlosti, zábavy a radosti z jízdy, že to samé vám německá prémie poskytne někde za cenu 3 mega, tedy jednou takovou.
Takže se dá souhlasit leda s tím, že Thema je pod zančkou Lancia směšná.
Přelepšní znáčků na chrysleru totiž vadí nejen fandům Lancie, ale zejména fandům amerik.
Takže averze k Italským automobilům pokračuje…nevěřím,že se v tom autě někdo svezl.Nevěřím a jestli,byl to člověk,kterému doma stojí 3 Passaty,2 golfy a 5 Octavek 1.9 Tdi.Hrůza autoweb je největší žumpa
Koupil sis blbí auto řekl Jeremy když jel v Alfě Romeo 166 3.2 V6 takže nelhat prosím jinak máte ve všem pravdu
Předesílám, že jsem s touhle dvoutunou nejel, zato jsem si jí prolezl a trochu ze zajímal o změny oproti 300C. Rozhodně nemohu potvrdit, že je interiér nekvalitní, naopak působí solidně. Sdílím smutek z lavic místo předních sedadel, ale velké a těžké auto je pro velké a těžké řidiče, že…no…obvykle pro malé napoleony… Kolega (takový pomenší) potvrzuje, že s tím jezdí za sedm na sto, ve městě za osm a půl bez úporné snahy o úsporu. Mně na tom vadí ta děsná hmotnost, fyziku totiž znám a respektuji. A k řízení – nápravou to není… Takže nekoupil bych, ale nezatracuji a chápu koupi jiných. Mne zajímají trochu atletičtější exempláře…
Docela bych se rád se svou 164 2.0 TB V6 postavil vedle Themy 2.0 Turbo. I s katem a Euro 2. Škoda že tak Themy rezly… Jinak souhlas. Buď auto především jezdí nebo taky jezdí…
napísal si to presne.. toto pisal \“umelec\“ bez mozgu. doma jazdi octavku I generacie, teraz mu dal niekto velke auto, konecne a uz sa stazuje na nekvalitu. zobud sa \“profesional\“ co si to napisal!!
Zdravím a popíši s odstupem jak se s ní žije.
Cestování na dálky je naprosto v pořádku a ani nevíte že řídíte.Nastavíte tempomat a adaptiv a jen točíte volantem.Když jedene naprosté piánko a kocháte se 100 umí to jet za 6,5 dálnice kolem 150 je kolem 8.takže průměr kolem 7 je na tak velké auto ok.Komfort je i na 20 v pořádku.Jediné co je nepříjemné je jízda po užších silnicích.Zde je proti vám délka i šířka tohoto vozu.
Tesi ma, ze sa ozval aj realny majitel auta ! Themu som mal pozicanu na par dni a mal som z nej prevazne velmi dobry dojem. Ma svoje slabiny ale to co padlo v teste je naozaj prehnane. Odkial si? Mam Lanciu Thesis, takze ak si z okoli Moravy…mozeme spravit maly sraz !
Jezdím s Themou již téměř rok s ujetými 31 000 km. Vesměs smíšený provoz – krátké jízdy ve městě i dálkové po dálnicích. Jelikož jde o svébytný vůz u kterého jde především o styl a vyjímečnost, nemá smysl se zdržovat srovnáváním s ostatnimi. Pokud chci „splynout s davem“ v dané třídě, koupím BMW, Audi nebo VW. Pokud chci zaujmout a být vidět, je Thema to správné auto.
Zkušenosti : Zatím není ani známka po vrzání a jiných pazvucích. Sedala bez bočního vedení jsou nejvýraznější problém v zatáčkách. Převodovka – od 70km/hod bez problému. Do 70 km/hod má problém se rozhodnout, na který stupeň jet. To představuje lehké škubání při zrychlování. Spotřeba – průměr kombinovaný 7,3 l/100km. Při razantnější jízdě není problém 8,0 l/100km, což se ale rychle srovná první jízdou nad 100 km.
Interiér – jistě výrazný na uživatele zvyklé na německá auta. Avšak inspirativní a půvabný pro vyznávače retro stylu. Výrazným rysem je velký zájem okolojdoucích a jen pochvalné komentáře i když věřím, že málokdo z chválících by si toto auto koupil právě díky jeho výraznosti.
Závěr – auto není dokonalé, ale i přes to nebo právě proto má svůj jedinečné styl, který se určitému okruhu uživatelů líbí. A auto přece není jen o perfekcionismu a uhlazenosti.
Koupil jsem ji novou v roce 2013,pouze kvuli pomeru cena vybava za 25900 Euro.Srovnatelne BMW,Mercedes,VW Phaeton apod. by mne stal prinejmensim trojnasobek.Po presednuti
z Phaetonu za 90 tisic jsem nezaznamenal podtstatny rozdil v komfortu,italsky motor v Lancii
ma dokonce mnohem kulturnejsi projev,nez Phaeton.Petistupnovy automat radi sametove za vsech okolnosti,pri 130 km/hod ma motor necelych 2000 otacek a neni temer slyset.Podvozek Italove vylepsili oproti Chrysleru o 100 %.neni pravda,ze auto zacne od 170 km/hod plavat.Jezdim bezne
200,maximalka je podle tachometru 250 a i pres krabicovity tvar karoserie neni v aute vetsi hluk nez
v sedmickovem BMW nebo Phaetonu se kterymi jsem jezdil predtim.Po trech letech a ujetych 60
tisici kilometrech jsem nemel jednu jedinou zavadu,na rozdil od BMW ktere bylo za tu dobu v servisu nejmene 6x kvuli nejruznejsim pitomostem a stalo trojnasobek.Ocenuji taky vybavu jako vyhrivani volantu v zime,vyhrivani a chlazeni v sedadllech,schranky na kafe je mozno v zime ohrivat,v lete chladit,serizovatelne pedaly oceni jak dvoumetrovy chlap,tak i mala zena.Bocni vedeni sedadel
jiste neni jako ve sportovnim Porsche,ale rozhodne v zatackach ze sedadla nepadam ani v nem neklouzu.Zpracovani interieru neni o nic horsi,nez v premiovych vozech,materialy jsou prinejmensim stejne kvalitni jako u premiovych znacek.Sedadlo Phaetonu vykazovalo po trech letech mnohem vetsi stopy opotrebeni nez sedadlo v Lancii.Dalsi vybava jako je hlasove ovladani nejruznejsich funkci,telefon,navigace,tzv.cerna skrinka,vynikajici ozvuceni atd.atd ……vse by stalo ve srovnatelnych vozech trojnasobek ceny.Jezdim od roku 1971 a vlastnil jsem bezpocet
aut vyssi tridy.Lancia Thema je nejenom v pomeru cena-vybava to nejlepsi co jsem mohl koupit,
samozrejme ze BMW,nebo Phaeton se ctyrkolkou jsou v zime na snehu jistejsi nez zadokolka
v Lancii,ovsem temer vse ostatni je v Lancii bud srovatelne,nebo dokonce lepsi a to za bezkonkurencni cenu.Nemuzu souhlasit ani s udavanou spotrebou autora clanku.Jezdim
v Nemecku po dalnicich a po meste se spotrebou 8,1 a absolutne nesetrim a nejsem brzdou provozu.s mym druhym vozem Chevrolet Orlando -ctyrvalec diesel 163 koni,mam spotrebu
9,4 litru a jezdim s nim o poznani pomaleji nez s Lancii,zatimco s tretim autem Hyundai Sonata
rovnez ctyrvalec se 140 koniky jezdim za 8,5,takze Lancie je i nejuspornejsi.s mym starsim BMW
i s Phaetonem jsem rovnez jezdil se spotrebou o litr az dva vyssi.Pokud jezdim po Ceske republice ,setrim a dodrzuju predpisy,tak Lancie jede za 5,9.