Ford Fiesta ST 1.6 EcoBoost: Konečně pět dvěří
15 fotografiíFord Fiesta
Jeden z nejpopulárnějších ostrých hatchbacků měl jenom minimum drobných chybiček. Pětidveřová varianta, kterou nyní konečně můžete objednávat, eliminuje jednu z nich.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
15 fotografiíFord Fiesta
Jeden z nejpopulárnějších ostrých hatchbacků měl jenom minimum drobných chybiček. Pětidveřová varianta, kterou nyní konečně můžete objednávat, eliminuje jednu z nich.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
S manželkou jsme si ji pořídili v březnu na běžné ježdění. Třídveřový vůz už máme a jak bylo psáno, dětská sedačka jde lépe do 5 dvéřáku. Jedním z argumentů je ještě stihnout poctivější 1,6 4válcový motor…brzy nebude, nahradí jej 2-3 válec, o který nemám zájem. Druhým argumentem je množství dostupné individualizace a pak třetí…stačí sledovat třebas závody ve slalomu v ČR a SR a člověk pochopí, proč Fiestu ST. Co se spotřeby týká, při běžném ježdění průměr, kde 70 % činí město je 7 litrů/100 km….tedy ani ne o litr méně, co předtím jezdila manželka s 1,0 ecoboostem. Tříválce jsou nesmysl.
Přidávám se k 7 litrové spotřebě, 130 po dálnici (30%), zbytek ostřejší okreska (30%) a město (40%). Úsporný, svižný motor, jen podvozek je na sériových 17″ už trochu prkno.
PS: Na upgrade ST200 stačí dojet do servisu a poručit si Mountune MP215
S tím Mountune jsem narazil u Ford ČR, dokonce na něj nedrží záruku jako jinde a u 1 dealera mi to pak nedoporučili pro špatnou zkušenost, druhý to pak nechtěl dělat. Proto na to jdu jinou cestou. Dneska jsem vyzvedl výfuukovou soustavu Milltek Sport Racing. Do budoucna sání KN a bude to na stejné výkonové hladině bez zásahů do řídící jednotky.
O problémech s MP215 jsem tedy ještě neslyšel. Naše fiesta má chip teprve před sebou. Rozhoduji se už jen jestli Mountune jako konzervativní variantu nebo Revo Stage 1 jako lehce agresivnější ale stále bezpečnou.
Pro zajímavost: Na kolik vyjde Miltek catback? Bez problému na STK?