Toyota Corolla AE86 pálí gumy na plošině náklaďáku. Tenhle burnout chcete vidět!

Tak trochu netradiční přestavba dodávky Isuzu a absurdní gumování na její korbě.
titulka-toyota-corolla-ae86-pali-gumy-na-plosine-nakladaku-1100x618.jpg Zdroj: archiv redakce

Zdroj: 7thsonproductions.org

Toyota Corolla AE86 je sama o sobě legenda. Malé japonské kupé si na rozdíl od relativně nudné Corolly generace E80 ponechala zadní náhon a díky nízké váze, dobrým jízdním vlastnostem a snadnému tunění se stala brzy ikonou japonské drifterské scény. Tentokrát ale Hachi-Roku hraje tak trochu druhé housle, třebaže právě ona s vyměněným motorem 3S-GE BEAMS posílajícím na zadní kola 175 koní gumuje na korbě malé dodávky Isuzu určené k její přepravě.

Tuning dodávky totiž neskončil u lakování pasujícím k driftovacímu speciálu, který má vozit. Ani zdaleka ne. Dodávka pojmenovaná Baller Hauler totiž skrývá nejedno překvapení. Auto posazené na litých kolech s nízkoprofilovými pneumatikami je vybavené vzduchovým podvozkem a pod kapotou – nebo tedy v tomhle případě spíše pod kabinou, se nachází šestilitrový osmiválec LQ4 z dílny General Motors s výkonem přes 300 koní. Řidič i spolujezdci jsou usazení na sedačkách z Hondy Integra a snad jako jediná dodávka na světě je tenhle kousek vybaven volantem s odpojovačem.

To nejzajímavější je ale vidět na první pohled. Původně skříňová dodávka dostala bodykit. S výjimkou kabiny jsou všechny panely karoserie vlastnoručně vyrobené. A pozor – nejde o plastové výlisky, ale poctivé plechové díly. Včetně předního nárazníku. Plošina s pro převoz Hachi-Roku je pak dřevěná s kovovými pásky pod zadními koly. Tento prvek je zde od začátku pouze k jedinému účelu, aby mohl driftovací speciál při převozu pálit gumy. K dokonalosti chybí jediné. Aby ve videu dodávka pálila gumy taky.

11.5.2018 12:00| autor: Martin Kusyn | zdroj: carthrottle.com

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist