Supersporty v Brně – fotogalerie

Klub sportovních aut přizve jednou ročně na svoji akci i veřejnost. Tentokrát se supersporty proháněly po brněnské trati – a autoweb.cz byl opět u toho!

Stalo se téměř pravidlem, že kdo chce v Česku vidět co nejvíc sportovních aut a supersportů na jednom místě, zamíří na některou z veřejných akcí Klubu sportovních aut. Letos se veřejný sraz přesunul na brněnský automotodrom – těžko říct, jestli to bylo tím, nebo šlo o pouhou náhodu, ale oproti minulým ročníkům jsme zaznamenali jeden důležitý posun.

Ubylo velkých sedanů s výkonnými motory a naopak utěšitelně roste počet malých, lehkých aut. V Brně byl k vidění Caterham CSR, Westfileld a dokonce i Ariel Atom. Po zbrusu novém povrchu brněnské dráhy se proháněla také celá řada Lotusů, včetně ultimativního Exige S. Tyhle ortodoxní sporťáky, oproti kterým je i Porsche 911 něco jako dálkový autobus, mají konečně českého dovozce.

Klub sportovních aut dopředu prezentoval sobotní akci jako největší sraz sportovních aut v České republice. Opravdu? „V tuto chvíli zde máme necelé dvě stovky sportovních aut, ale další ještě přijedou – na cestě z Prahy je třeba kolona vozů Ferrari,“ řekl nám krátce po poledni zakladatel Klubu sportovních aut Nikolaos Seizis.

Nebudeme vás unavovat výčtem aut, která byla v Brně k vidění. Snažili jsme se, abyste ta méně obvyklá auta našli ve velké fotogalerii pod článkem, takže pro ilustraci jen pár postřehů:

Stále méně členů kubu cítí potřebu předvádět se gumováním, túrováním motoru nebo zběsilým kličkováním v paddocku. Někdy musíme zjistit, jestli tihle lidé pochopili, že pro ně Klub sportovních aut není to pravé, byli vyzváni k odchodu nebo v průběhu let vyspěli.

Ford GT se sportovním výfukem hřmí jako rozzuřený messerschmidt.

BMW M3 E92 se přes zimu stalo jedním z nejrozšířenějších klubových aut.

Leoš Mareš není jediným vlastníkem bílé Audi R8 v ČR.

Aktivity klubu začínají dostávat mezinárodní přesah: kromě spousty slovenských aut jsme zaznamenali také supersporty ze Slovinska a Německa.

Honza Koubek se – ke svému překvapení – usadí v Arielu Atom docela pohodlně, ačkoliv je vysoký asi jako žižkovský televizní vysílač.

Zaregistrovaným členům klubu je po celý den k dispozici instruktor, který zájemce učí základům okruhové jízdy.

Majitelé aut Porsche víc jezdili a méně postávali okolo svých naleštěných krasavců, kdežto u (většiny) majitelů Ferrari bylo možné pozorovat pravý opak.

Corvette možná není úplně nejlepší sportovní auto na české okresky, ale na okruhu umí.

Překvapivě mnoho klubových aut má na zádi nálepku svědčící o návštěvě Nürburgring Nordschleife.

Byli jste v sobotu na srazu sportovních aut v Brně? A jak se vám tam líbilo? Podělte se o svůj názor v diskuzi pod článkem!

autoweb.cz

19.5.2008 7:56

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist