Škoda Fabia Combi 1.2 TSI 90 k vs. 1.4 TDI 105 k (2015)
49 fotografiíSrovnávací test
Mladoboleslavský kombík často zastává roli jediného auta v rodině. Postačí proto slabší benzínový motor 1.2 TSI, nebo se vyplatí připlatit si za vrcholný turbodiesel 1.4 TDI?
Vypadá moc sympaticky. Škodovku mám hrozně rád, ale možná tam hraje dost roli nostalgie – moje první kára byla škodovka z Áček, balil jsem na ni holky a jezdil jsem v ní snad 4 roky než se chudinka rozpadla.
Ten nový hliníkový tříválcový turbodiesel commonrail je proti starému PD šepot květin a ani zdaleka není tak špatný jak může vyznívat z recenze, právě naopak. Ale příplatek 60 000,- už je dost. Zvláště když v případě zážehového 1,2TSI už se nebavíme o starém problémovém „řetězovém“ motoru. Nové 1,4TDI navíc umí jezdit s Fábii za 4,5L, ale ta pětistupňová převodovka… ta to zabila. Na tak velké kroky mezi rychlostními stupni ten motor nemá. Jak píše recenzent, chvíli přetáčíte, pak podtáčíte a oboje dobře slyšíte. Až na dálnici je to v pořádku, ale tam bych snad raději koukal po něčem větším. Já vím, Brusel, ale i tak š/Škoda promarněné šance.
Tahle fabka se fakt povedla, mam ji v praci a uvazuji ze az budou v ackach nejake tak poridim domu manzelce, jedno auto uz nam prestava stacit.Nevim nevim zda-li se vyplati koupit novou a nebo si pockat na bazarovou.
Počkal bych na tu TDI a nebudete muset připlácet 60 tisíc. Za rok bude za cenu benzínové v áčkách.
mám ji a je fakt dobrá a ten motor je opravdu vynikající.Jedno znejlepších aut ve třídě a možná nejlepší
autor je blbec-co nic neví! po zahřátí je diesel mimořádně tický a kultivovaný-pitomče-projeď se