Paramo přichází s redesignem značky Mogul podpořený mediální kampaní

Mogul, tradiční česká značka olejů od pardubického výrobce Paramo, má novou podobu propagačních materiálů.

Vizuály z dílny Médea Creativity plně odrážejí slogan značky „Namažeme každý motor“. Nechávají rozehrát součásti motorů do podoby, která je šita na míru jednotlivým cílovým skupinám, ať už jde o motorkáře, nebo majitele zahradní techniky. Vizuály Mogul budou aplikovány jak v rámci mediální kampaně, tak na portále Dobřehustý.cz i oficiálním profilu na Facebooku.„Aktuálně máme připraveno několik různých podob, jejichž cílem je zatraktivnit a omladit značku s ohledem na podporovaný produkt,“ vysvětluje Luboš Krejčík, marketingový manažer společnosti Paramo, a.s.

Tvůrci nových vizuálů se pokusili ukázat motory v jiném netradičním světle. „Pro oleje Mogul jsme vytvořili tři verze vizuálu. Každá z verzí náleží k jednomu segmentu: motory automobilové, motocyklové a zahradní stroje. Toto rozdělení podtrhujeme headlinem „Namažeme každý motor“. Motory vizualizujeme jako technicistní, ale zároveň živoucí organismy. Ve dvou verzích motory evokují lidský obličej stvořený ze součástek. Ve verzi pro zahradní stroje ukazujeme fascinující průřez motorem,“ říká Ronald Štefka, art director ze společnosti Médea Creativity. Nové vizuály značky Mogul budou k vidění v rámci mediální kampaně, která zahrnuje print, online i televizi. Spuštěna byla koncem května. Vyjma výše uvedených aktivit bude možné na jednotlivé prvky z kampaně narazit také v rámci sítě čerpacích stanic Benzina a na dalších distribučních místech a budou použity i v rámci připravovaných eventů společnosti Paramo.

PARAMO, a.s., Pardubice, člen skupiny Unipetrol, se tradičně specializuje především na výrobu mazacích a procesních olejů, dále stavebně izolačních asfaltů a silničních asfaltů, parafinů a gačů a dalších rafinérských výrobků. Rafinerie nakupuje a zpracovává olejové hydrogenáty. Získané meziprodukty využívá při výrobě základových a mazacích olejů s velmi nízkým obsahem síry. Pardubická rafinerie má své kořeny v roce 1889 a v roce 2014 oslavila 125 let své existence. Mogul je přední retailovou značkou společnosti.

zdroj: Paramo

2.6.2015 8:41| autor: Filip Rakovan

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist