Ohlasy jezdců – Barumka: RZ 11

Kudlovice (délka 22,42 km)

Neděle 21. srpna 2005 – 10:01 hodin

Ve spanilé jízdě dnešním dnem pokračuje Ital Basso. Jeho kořistí se stala i druhá nedělní vložka Kudlovice. Tentokrát na Travagliu, který v této rychlostní zkoušce zajel třetí čas, najel pět sekund. V celkovém pořadí mu ještě zbývá stáhnout 37,3 sekund, aby mohl vystoupit na stupínek nejvyšší. Druhý nejrychlejší byl na RZ11 Pavel Valoušek, který se už propracoval na osmé místo absolutně. Bezesporu nejpodstatnější událostí je ale havárie dosud druhého Martina Prokopa. Posádka je nezraněna, na druhém místě tedy již figuruje Basso, bronzový stupínek patří Kopeckému.   Renato Travaglia (startovní číslo 2, Renault Clio S1600):
„V některých místech to bylo kluzké, ale jinak OK.“  Jan Kopecký (startovní číslo 4, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Začátek se nám povedl, teď jsme jeli trochu volněji. Martin Prokop boural, spolujezdec ukazoval, že jsou v pořádku.“  Giandomenico Basso (startovní číslo 3, Fiat Punto Abarth S1600):
„Změnili jsme nastavení vozu, jsem teď spokojený. Auto jede velmi dobře.“  Václav Pech (startovní číslo 14, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„My dobré, ale Martin je mimo trať. Oba dva na nás mávali, jejich auto jsme neviděli, je někde uklizené.“  Václav Arazim (startovní číslo 6, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Něco klepe na přední nápravě, po startu jsme to chvíli poslouchal a v první zatáčce jsme byli trochu dlouzí. Před námi už je jenom jedna krátká vložka, tak ji nějak přejedeme a v servisu se na to podíváme.“  Miroslav Cais (startovní číslo 22, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Čas je super. Večer jsem si odpočinul, a teď mi to jde. Vezu si s sebou magnezium, ať zase nechytám křeče.“ Miroslav Jandík (startovní číslo 11, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Jede se hodně rychle, ale zase ne za hranicí rizika. Uvidím, jestli to půjde dopředu.“  Karel Trojan (startovní číslo 16, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Nějak přestává brzdit auto, jak jsou 2 dlouhé vložky za sebou, tak se to u enka stává.“  Marco Cavigioli (startovní číslo 10, Subaru Impreza STi):
„9 km po startu jsme měli defekt, museli jsme zastavit a vyměnit levé přední kolo.“  Pavel Valoušek (startovní číslo 19, Suzuki Ignis S1600):
„OK.“  Antonín Tlusťák (startovní číslo 29, Citroen Saxo Kit Car):
„Vše v pořádku.“  Jan Štěpánek (startovní číslo 32, Subaru Impreza STi):
„Auto je špatné, máme problémy s diferenciály.“  Pavel Červenka (startovní číslo 27, Mitsubishi Lancer EVO VIII):
„Viděli jsme Kouřila mimo trať, jezdci jsou v pořádku.“  Milan Chvojka (startovní číslo 21, Mitsubishi Lancer EVO VIII MR):
„OK.“  Lubomír Minařík (startovní číslo 44, Škoda Felicia Kit Car):
„Teď je vše v pořádku, pouze včera praskla nápravnice a museli jsme trochu zvolnit.“  Milan Kneifel (startovní číslo 43, Škoda Feilicia Kit Car):
„OK. Dalo by se jet rychleji, ale my chceme rozhodně dojet do cíle.“  Zdeněk Vlček (startovní číslo 33, Mitsubishi Lancer EVO VI):
„Tato RZ nám moc nevyšla, měli jsme nějaké chyby v rozpisu, už jsme je opravili a druhý průjezd bude lepší.“  Emil Triner (startovní číslo 23, Mitsubishi Lancer EVO VII):
„Už je to lepší, alespoň že auto funguje.“  Petr Poulík (startovní číslo 26, Mitsubishi Lancer EVO VI):
„Zvolil jsem velmi měkké pneumatiky, strašně to klouže. Už teď jsou spálené, a to nás čeká ještě jedna RZ.“

Vojta Houska

21.8.2005 6:10

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist