Legendy minulosti: Lancia Delta
27 fotografiíLancia Delta
Pro mnohé je dnešní Delta jen zprzněním ikonického jména. Ale nezapomínejme, že původní Lancia Delta byla také zpočátku jen obyčejný rodinný hatchback.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
27 fotografiíLancia Delta
Pro mnohé je dnešní Delta jen zprzněním ikonického jména. Ale nezapomínejme, že původní Lancia Delta byla také zpočátku jen obyčejný rodinný hatchback.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Vybral bych si:)
http://www.sportovnivozy.cz/model-46-201-lancia-delta
zde závodní http://www.carclassic.com/Lancia_Delta.htm
Ten prototyp Lancie ECV jezdí na českých veteránských značkách. By mě zajímalo, kdo ji v ČR má. Jinak doporučuju tohle video…http://www.youtube.com/watch?v=mXgWWNJVdYA
nadherne auto! Jednu Deltu som mal v rukach par rokov – sice v nafete – ale aj tak to boli nadherne roky!
Případná (spíš jistá) výměna takového turba se ale krapánek prodraží. Je totiž umístěno až za motorem pokud si dobře vzpomínám a tak je nutné jej celý vyndat.
Ano přesně naopak. Nejen že T3 se dá poměrně lehce sehnat/repasovat, ale dokonce je přímo vedle chladiče před motorem. Takže přístup naprosto nádherny, bez nezbytných demontáží jiných částí motoru.
Možná si pletetemotory s německým TDi, nebo Francouzy, kteří mají turba na opačné straně u příčky kabiny posádky.
ECV 1 je jen přihlášená na českých značkách a papírech, žádný čech jí nevlastní :), vlasníkem je sám p. VOLTA který už byl u legendárních S4rek. ECV není zatím na prodej a ani asi dlouho nebude. Cena ECV1 se odhaduje na několik desítek mega, jen pravej STRATOS stojí 10mega, původní S4 taky a ceny jdou stále nahoru každý rok..
Výměna turbokompletu (turbo + svody + koleno s lambdou) jde dát za velký servis (45 minut).
Největší problém je pak oddělit turbo od svodů a kolena, protože se tam nevejde prstýnek.