Fiat 500S (2016): sportovní ambice projevuje už i základní verze, nikoli jen Abarth

Italský koncern se v Ženevě pochlubil sportovněji střiženou verzí základní pětistovky, do zelí skutečnému sourozenci od Abarthu nicméně nepoleze.

Pokud hledáte skutečné sportovní auto od Fiatu, podívejte se raději na novou 124 Spider, případně nejnovější provedení Abarth, protože – abychom byli upřímní – sportovního na novince s označením 500S mnoho není. Spíše to berte něco jako optický tovární tuning se zárukou.

Pokud do něj půjdete, Fiat vám na vaše „eSko“ nainstaluje nové nárazníky, originální prahové nástavce, nějaký ten spoiler, tónovaná okna, chromovanou koncovku výfukového systému a spoustu dalších maličkostí, které vás mají utvrdit v tom, že ta vaše pětistovka je vlastně úplně jiná než ta sousedova.

Ze stejného důvodu se na malém italském vozítku, které má čerstvě po mezigenerační modernizaci, objevila unikátní kola s průměrem patnáct nebo šestnáct palců, dostanete také jeden ze dvou nových odstínů laku Metallic Azure a Alpine Green a uvnitř najdete v základní výbavě multimediální rozhraní se sedmipalcovým displejem (kromě jiného). Za příplatek pak Fiat dodá třeba BeatsAudio s výkonem 440 wattů a osmikanálovým zesilovačem a 200milimetrovým subwooferem pro případ, že budete mít někdy chuť pořádat pouliční disko.

Anebo tedy přehlušit motor pod kapotou novinky – dieselovou třináctistovku MultiJet s výkonem 95 koní, schopností zrychlit na stovku za 10,7 sekundy a dosáhnout 180 km/h. Vše při průměrné papírové spotřebě jen 3,4 litru nafty na 100 km, i když na výběr by podle dostupných informací měly být i jiné motorizace.

2.3.2016 10:40| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist