Auta budou muset v roce 2025 jezdit za 2,7 l/100 km
Lamborghini
Úředníci v Evropské unii pracují na plné obrátky, připravují regulaci, podle které by měla všechna auta vyrobená od roku 2025 jezdit za 2,7 litru na sto.
Zákaz aut o víkendech a rychlostní limit na dálnicích. Německý ministr dopravy vystrašil řidiče
Mitsubishi ASX oblékli ve francouzském butiku. A hodně prokouklo
McLaren překope vzhled supersportů. Ukázal první návrhy s inspirací legendami
Škodu 105 zná každý, ale co 1050? Víte, proč tento kuriózní model vznikl?
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
Opravy na D1 nekončí. Řidiče čekají letní omezení kvůli mostům
Lamborghini
Úředníci v Evropské unii pracují na plné obrátky, připravují regulaci, podle které by měla všechna auta vyrobená od roku 2025 jezdit za 2,7 litru na sto.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Do deseti let bude EU nejdynamičtější a nejkonkurenceschopnější světovou ekonomikou, plánovali EU soudruzi ve své desetiletce v roce 2000 !!!!!!!!!
Takže vzhůru soudruzi k dalším světlým zítřkům….
Nesmyslná regulace, která dostupnost nových aut jen prodraží, je to nereálný nesmysl. Vzhledem k tomu, že je automobilový průmysl v Evropě poměrně etablovaný, znamenalo by to masivní investice např. do elektromobilů, které daňoví poplatníci nebudou chtít zaplatit, neřku-li o tom, že by to vyžadovalo masivní investice automobilek do spalovacích motorů, (pokud by je za těchto podmínek byly vůbec ochotny zachovat) jinými slovy nepoměrně dražší auta než dnes, to by znamenalo další propad v poptávce, což by vedlo k masivnímu propouštění z evropských automobilek, a tak k poměrně zásadním sociálním problémům, buď se EU \“probudí\“ nebo podobné nesmysly budou znamenat její postupný konec. Debilové, debilové, debilové.
Pánové, já bych se toho tak nebál. Pokud to půjde stejnou cestou dál, tak v roce 2025 už EU existovat, tak jak ji známe dnes, nebude 🙂
Vážení je to prosté, co si pánové ze státní plánovací komise usmyslí, je mi vcelku jedno. Automobil si vybírám podle svých potřeb a požadavků. Jezdit a platit jeho provoz budu já a nikdo jiný. Takže jestli bude v nabídce něco co nechci a nevyhovuje mým potřebám tak to nekoupím. A jestli se v roce 2025 bude řešit, na pozadí sociálních nepokojů, spotřeba tak to potom Alláh s námi 🙂
P.S. Dotaz mimo mísu: Má někdo se \\\“bruseláčků\\\“ technické vzdělání? Proč je někdo z představitelů automobilek nepošle do ..(tak mam patří):-(
No, známá při EU pracovala, tak vím, že to nerozhodne jen tak uředník od stolu, ale podílí se na tom dost lidí z odborné veřejnosti a každá směrnice podléhá dost dlouhému schvalovacímu procesu, kde se musí každé slovo obhájit. Je jasné, že automobilový průmysl bude brečet, jak to nejde, protože primárním cílem je vydělávat, ne se věnovat normám atd.. Taky bych nehysterčil při každé směrnici, o které se nakonet teprve jedná. Nakonec ty největší legislativní prasárny stejně vznikají při přejímání na národní úrovni díky kreativitě českého úředníka… A myslím že omezení energetické závislosti na arabském světe taky není špatný cíl, v současnosti tam plyne díky ropě evropských peněz víc než dost..
No, známá při EU pracovala, tak vím, že to nerozhodne jen tak uředník od stolu, ale podílí se na tom dost lidí z odborné veřejnosti a každá směrnice podléhá dost dlouhému schvalovacímu procesu, kde se musí každé slovo obhájit. Je jasné, že automobilový průmysl bude brečet, jak to nejde, protože primárním cílem je vydělávat, ne se věnovat normám atd.. Taky bych nehysterčil při každé směrnici, o které se nakonet teprve jedná. Nakonec ty největší legislativní prasárny stejně vznikají při přejímání na národní úrovni díky kreativitě českého úředníka… A myslím že omezení energetické závislosti na arabském světe taky není špatný cíl, v současnosti tam plyne díky ropě evropských peněz víc než dost..
takže auta budou drahá, údržba drahá a pohonné hmoty taky v dané situaci mnohem mnohem dražší. tak to se fakt vyplatí….teď už jen doplnit odpověď komu
takže auta budou drahá, údržba drahá a pohonné hmoty taky v dané situaci mnohem mnohem dražší. tak to se fakt vyplatí….teď už jen doplnit odpověď komu
takže auta budou drahá, údržba drahá a pohonné hmoty taky v dané situaci mnohem mnohem dražší. tak to se fakt vyplatí….teď už jen doplnit odpověď komu
takže auta budou drahá, údržba drahá a pohonné hmoty taky v dané situaci mnohem mnohem dražší. tak to se fakt vyplatí….teď už jen doplnit odpověď komu
No nejsem si zcela jist kompetencí našich volených zástupců viz \“zoufalství\“: \“http://europarltv.europa.eu/cs/player.aspx?pid=146d1227-f91f-4f8b-afd0-a1b00128549a\“ To je doufám jen nějaký \“ftipný\“ videoklip. Nebo ne?
Přiznám se moje pracovní pozice je závislá na automobilovém průmyslu. Důležité je prosím slovo průmysl (výroba, schopnost něco sestrojit, postavit).
Ano cílem podnikání je zisk (je a bude). Nepanikařím, jenom se mi nelíbí drobnost a to že i na dýchání, vyměšování bude směrnice. Na její kontrolu pak zaměstnáme úředníka. Jen nevím kde na to vezmeme peníze. Na stromech nerostou.
A závislost na ropě? Stačí se podívat na účtenku z \“benzinky\“. Hloupí \“tupci\“ za mořem vyvinou technologie na získání potřebných zdrojů. My chytří \“eurodojiči\“ jen spotřebujeme peníze (jiných viz. pokuty za nedodržení limitu CO2) na \“ptákoviny\“. Tragický příklad jsou třeba úsporné \“žárovky\“ atp. Pokud se nemýlím tak onen smrtící skleníkový efekt proti kterému se tak zapáleně bojuje je způsobován i vodními parami.
má, když tady v Evropě budeme šikanovat peněženku zákazníka různými nařízeními (nejen o spotřebě aut) zatímco všude jinde ve světě na to budou házet bobek. Jedna věc je šetřit nerostné zdroje v Evropě a druhá věc je šetřit cizí nerostné zdroje. Ptám se, jaký to má smysl ? Evropský zákazník bude platit, aby něco vydrželo déle a světový zákazník na něj při tom bude dělat dlouhý nos.
Nezlobte se na mně, ale mně už ti \“odborníci\“ přestávají bavit. Jestli jsou to totiž ti samí, jako ti co u nás cíleně zpomalují dopravu tam kde to není nutné, ti co neustále zakládají nové rezidenční zóny, omezují vjezd do měst atd., tak děkuji, takové politiky ze svých daní skutečně platit nechci. Nepotřebuji někoho na to, aby mi řekl co okurka je a co už není, atd. Kdyby ti tupci používali to co mají na hlavě, tak by proti automobilovému průmyslu nemohli vést takovouto plíživou válku, mj. i proto, že automobilky v Evropě jsou celkem velkými zaměstnavateli, nemluvě o tom, že dnešní auta jsou daleko ekologičtější než ta z dob minulých. Kdyby někdo přemýšlel normálně, tak se emisní normy zastaví někde na Euro 3 pro benziny, řekněme na Euro 4 pro diesely. EU se stala něčím, čím se nikdy stát neměla. Hlavní \“slovo\“ má Evropská Komise, což je nevolený orgán. Jak sakra může v uskupení demokratických států mít hlavní \“slovo\“ nevolený orgán? To je přece logický nesmysl, ne? No nic, trochu jsem odběhl od tématu, nicméně jsem chtěl říct, že na současné podobě EU je toho pozitivního žalostně málo a pokud Bruselu nedojde, že je nutné poněkud změnit kurz, EU tu za pár let skutečně nebude.
Dokáže mi niekto vysvetliť, ako sa bude 800kg pohybovať rýchlosťou 90km/h pri spotrebe 2,7L/100 km pri zachovaní zákona o zachovaní energie a zákonov termodynamiky?
Stalin poručil větru, dešti, ale zákony fyziky sa nepokúšal zrušiť ani on 🙂
Dokáže mi niekto vysvetliť, ako sa bude 800kg pohybovať rýchlosťou 90km/h pri spotrebe 2,7L/100 km pri zachovaní zákona o zachovaní energie a zákonov termodynamiky?
Stalin poručil větru, dešti, ale zákony fyziky sa nepokúšal zrušiť ani on 🙂
Stejně jako dříve SSSR doslova vyhnila ke svému konci, dnes ESSR spěje k témuž. Vpodstatě bychom měli být za podobná rozhodnutí euroúředníků rádi, protože tento proces urychlí. Čím dál více lidí v Evropě (tedy ta část, která dohlédne za roh místního Lidlu) vidí jaké monstrum se z EU stalo…
Hřebíček na hlavičku! Hloupé je, že patrně nikomu v EP tohle nedochází. Fyzika, matematika to se prostě dnes nenosí :-(. Poradci jim ukáží zelené power pointové prezentace a je to hotové!
Do deseti let bude EU nejdynamičtější a nejkonkurenceschopnější světovou ekonomikou, plánovali EU soudruzi ve své desetiletce v roce 2000 !!!!!!!!!
Takže vzhůru soudruzi k dalším světlým zítřkům….
Nesmyslná regulace, která dostupnost nových aut jen prodraží, je to nereálný nesmysl. Vzhledem k tomu, že je automobilový průmysl v Evropě poměrně etablovaný, znamenalo by to masivní investice např. do elektromobilů, které daňoví poplatníci nebudou chtít zaplatit, neřku-li o tom, že by to vyžadovalo masivní investice automobilek do spalovacích motorů, (pokud by je za těchto podmínek byly vůbec ochotny zachovat) jinými slovy nepoměrně dražší auta než dnes, to by znamenalo další propad v poptávce, což by vedlo k masivnímu propouštění z evropských automobilek, a tak k poměrně zásadním sociálním problémům, buď se EU „probudí“ nebo podobné nesmysly budou znamenat její postupný konec. Debilové, debilové, debilové.
Pánové, já bych se toho tak nebál. Pokud to půjde stejnou cestou dál, tak v roce 2025 už EU existovat, tak jak ji známe dnes, nebude 🙂
Vážení je to prosté, co si pánové ze státní plánovací komise usmyslí, je mi vcelku jedno. Automobil si vybírám podle svých potřeb a požadavků. Jezdit a platit jeho provoz budu já a nikdo jiný. Takže jestli bude v nabídce něco co nechci a nevyhovuje mým potřebám tak to nekoupím. A jestli se v roce 2025 bude řešit, na pozadí sociálních nepokojů, spotřeba tak to potom Alláh s námi 🙂
P.S. Dotaz mimo mísu: Má někdo se \“bruseláčků\“ technické vzdělání? Proč je někdo z představitelů automobilek nepošle do ..(tak mam patří):-(
No, známá při EU pracovala, tak vím, že to nerozhodne jen tak uředník od stolu, ale podílí se na tom dost lidí z odborné veřejnosti a každá směrnice podléhá dost dlouhému schvalovacímu procesu, kde se musí každé slovo obhájit. Je jasné, že automobilový průmysl bude brečet, jak to nejde, protože primárním cílem je vydělávat, ne se věnovat normám atd.. Taky bych nehysterčil při každé směrnici, o které se nakonet teprve jedná. Nakonec ty největší legislativní prasárny stejně vznikají při přejímání na národní úrovni díky kreativitě českého úředníka… A myslím že omezení energetické závislosti na arabském světe taky není špatný cíl, v současnosti tam plyne díky ropě evropských peněz víc než dost..
No, známá při EU pracovala, tak vím, že to nerozhodne jen tak uředník od stolu, ale podílí se na tom dost lidí z odborné veřejnosti a každá směrnice podléhá dost dlouhému schvalovacímu procesu, kde se musí každé slovo obhájit. Je jasné, že automobilový průmysl bude brečet, jak to nejde, protože primárním cílem je vydělávat, ne se věnovat normám atd.. Taky bych nehysterčil při každé směrnici, o které se nakonet teprve jedná. Nakonec ty největší legislativní prasárny stejně vznikají při přejímání na národní úrovni díky kreativitě českého úředníka… A myslím že omezení energetické závislosti na arabském světe taky není špatný cíl, v současnosti tam plyne díky ropě evropských peněz víc než dost..
takže auta budou drahá, údržba drahá a pohonné hmoty taky v dané situaci mnohem mnohem dražší. tak to se fakt vyplatí….teď už jen doplnit odpověď komu
takže auta budou drahá, údržba drahá a pohonné hmoty taky v dané situaci mnohem mnohem dražší. tak to se fakt vyplatí….teď už jen doplnit odpověď komu
takže auta budou drahá, údržba drahá a pohonné hmoty taky v dané situaci mnohem mnohem dražší. tak to se fakt vyplatí….teď už jen doplnit odpověď komu
takže auta budou drahá, údržba drahá a pohonné hmoty taky v dané situaci mnohem mnohem dražší. tak to se fakt vyplatí….teď už jen doplnit odpověď komu
No nejsem si zcela jist kompetencí našich volených zástupců viz „zoufalství“: „http://europarltv.europa.eu/cs/player.aspx?pid=146d1227-f91f-4f8b-afd0-a1b00128549a“ To je doufám jen nějaký „ftipný“ videoklip. Nebo ne?
Přiznám se moje pracovní pozice je závislá na automobilovém průmyslu. Důležité je prosím slovo průmysl (výroba, schopnost něco sestrojit, postavit).
Ano cílem podnikání je zisk (je a bude). Nepanikařím, jenom se mi nelíbí drobnost a to že i na dýchání, vyměšování bude směrnice. Na její kontrolu pak zaměstnáme úředníka. Jen nevím kde na to vezmeme peníze. Na stromech nerostou.
A závislost na ropě? Stačí se podívat na účtenku z „benzinky“. Hloupí „tupci“ za mořem vyvinou technologie na získání potřebných zdrojů. My chytří „eurodojiči“ jen spotřebujeme peníze (jiných viz. pokuty za nedodržení limitu CO2) na „ptákoviny“. Tragický příklad jsou třeba úsporné „žárovky“ atp. Pokud se nemýlím tak onen smrtící skleníkový efekt proti kterému se tak zapáleně bojuje je způsobován i vodními parami.
má, když tady v Evropě budeme šikanovat peněženku zákazníka různými nařízeními (nejen o spotřebě aut) zatímco všude jinde ve světě na to budou házet bobek. Jedna věc je šetřit nerostné zdroje v Evropě a druhá věc je šetřit cizí nerostné zdroje. Ptám se, jaký to má smysl ? Evropský zákazník bude platit, aby něco vydrželo déle a světový zákazník na něj při tom bude dělat dlouhý nos.
Nezlobte se na mně, ale mně už ti „odborníci“ přestávají bavit. Jestli jsou to totiž ti samí, jako ti co u nás cíleně zpomalují dopravu tam kde to není nutné, ti co neustále zakládají nové rezidenční zóny, omezují vjezd do měst atd., tak děkuji, takové politiky ze svých daní skutečně platit nechci. Nepotřebuji někoho na to, aby mi řekl co okurka je a co už není, atd. Kdyby ti tupci používali to co mají na hlavě, tak by proti automobilovému průmyslu nemohli vést takovouto plíživou válku, mj. i proto, že automobilky v Evropě jsou celkem velkými zaměstnavateli, nemluvě o tom, že dnešní auta jsou daleko ekologičtější než ta z dob minulých. Kdyby někdo přemýšlel normálně, tak se emisní normy zastaví někde na Euro 3 pro benziny, řekněme na Euro 4 pro diesely. EU se stala něčím, čím se nikdy stát neměla. Hlavní „slovo“ má Evropská Komise, což je nevolený orgán. Jak sakra může v uskupení demokratických států mít hlavní „slovo“ nevolený orgán? To je přece logický nesmysl, ne? No nic, trochu jsem odběhl od tématu, nicméně jsem chtěl říct, že na současné podobě EU je toho pozitivního žalostně málo a pokud Bruselu nedojde, že je nutné poněkud změnit kurz, EU tu za pár let skutečně nebude.
Dokáže mi niekto vysvetliť, ako sa bude 800kg pohybovať rýchlosťou 90km/h pri spotrebe 2,7L/100 km pri zachovaní zákona o zachovaní energie a zákonov termodynamiky?
Stalin poručil větru, dešti, ale zákony fyziky sa nepokúšal zrušiť ani on 🙂
Dokáže mi niekto vysvetliť, ako sa bude 800kg pohybovať rýchlosťou 90km/h pri spotrebe 2,7L/100 km pri zachovaní zákona o zachovaní energie a zákonov termodynamiky?
Stalin poručil větru, dešti, ale zákony fyziky sa nepokúšal zrušiť ani on 🙂
Stejně jako dříve SSSR doslova vyhnila ke svému konci, dnes ESSR spěje k témuž. Vpodstatě bychom měli být za podobná rozhodnutí euroúředníků rádi, protože tento proces urychlí. Čím dál více lidí v Evropě (tedy ta část, která dohlédne za roh místního Lidlu) vidí jaké monstrum se z EU stalo…
Hřebíček na hlavičku! Hloupé je, že patrně nikomu v EP tohle nedochází. Fyzika, matematika to se prostě dnes nenosí :-(. Poradci jim ukáží zelené power pointové prezentace a je to hotové!