Japonci uvítali Lamborghini Gallardo ve velkém stylu. Okamžitě závodilo

Připomeňte si patnáct let starý závod, při němž muselo lidovější Lamborghini obhájit samo sebe.

Lamborghini se v automobilové historii proslavilo výrobou výkonných dvanáctiválcových supersportů, což ale neznamená, že nikdy nevyrábělo lidověji zaměřené modely. V současnosti je v nabídce kromě dvanáctiválcového i desetiválcový model.  Prvním takovým se v roce 2004 stalo Gallardo, které si velmi rychle vybudovalo silné jméno.

Když se Gallardo objevilo na trhu, Japonci z Best Motoring se rozhodli postavit nový supersport s manuální převodovkou proti hlavním konkurentům. Gallardo bylo prvním Lamborghini, za jehož celým vývojem stálo Audi. I kvůli tomu se celý svět nemohl dočkat, až se dozví, zda nové Lambo jezdí jak má.

Gallardo se postavilo proti Ferrari 360 Modena, Porsche 911 Turbo, Nissanu Skyline GT-R a dvěma exemplářům Hondy NSX, které se tehdy v Japonsku stále prodávaly. Gallardo si vedlo dobře už od startu a podařilo se mu zvítězit. To je rozhodně skvělý výsledek, když si vezmeme, že soupeřilo i s okruhově zaměřenou Hondou NSX Type-R. Ta ukořistila nejrychlejší čas kola.

9.4.2019 7:30| autor: Lukáš Volšický | zdroj: Road and Track

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist