zname-vykon-audi-rs6.jpg

Známe výkon Audi RS6!

Audi

Dvě turba pomohou desetiválci z Lamborghini rozdrtit konkurenční BMW M5.

Diskuze

15 komentářů

    iggi

    Aj tak by som chcel radsej BMW M5 alebo M6:-)

    tonik

    tak jasně , tamto vypada jak sporták , ale když bys mel tohle , a přejel na dalnici M6 , by asi cumel jak se mu ztrácíš 🙂

    daniel

    zrovna na dalnici ten rozdil nebude tak vyrazny, 507 nebo 570 koni nebude az zase takovy rozdil. v nizsich rychlostech ovsem dve turba budou pro atmosfericky m5 neprekonatelnou prekazkou. celkem by me zajimala v dobe verejneho lovu na neekologicka vozitka spotreba preplnovaneho petilitru.

    Kocmeister

    No 507 koní a 570 koní je sakra rozdíl právě na dálnici, navíc v kombinaci s monstrózním točivým momentem. Myslím, že na rovince to bude rychlejší než M5 určitě, ale jakmile se začne silnice kroutit tak bude mít Audi po srandě. Každopádně M5 bude určitě zábavnější a cekově schopnější kus auta. I když možná Audi překvapí jako se mu to povedlo s RS4….

    karel

    roztoceny M5 nebude prilis handicapovany oproti preplnovany RS6, v momente, kdy nebude mit otacky, ho RS6 lehce porazi. na dalnici to neni o tocivem momentu ale vykonu. a pokud ten ma RS6 o 10 procent navrch, neni to takovy rozdil. ve vysledku bude otazkou celkova vaha, jestli nahodou quattro neprida tech podstatnych 150 kilo navrch, kterymi se vykonovy rozdil setre

    Kocmeister

    Ale točivý moment na dálnici využijete také. A to v situacích, kdy potřebujete zpomalit a pak zase následně hned zrychlit. Může to být třeba před "zatáčkou" (ve vysokých rychlostech na dálnici vypadá každé sebemenší kroucení cesty skoro jako ostrá vracečka) nebo typicky když Vám vjede do rychlého pruhu auto, vy musíte silně brzdit, poté co uhne tak díky točivému momentu bleskově znovu naberete rychlost.

    Honza U.

    oprava na dalnici ne auto uhne do leveho ale vzdycky nakladak…. a osobne bych na dalnici mel zaraaezn nejvetsi prev. stupen a měl klidny otacky než tam tocil 8000 ot/min by me asi rupla hlava(po par minutach i hlava valcu) 🙂 takze osobne kroutak bych dal na dalnici a pro zabavu jasne ze otacky teda vykon:)

    Petan

    Audi bude mit konecne na M5 odpoved, tedy alespon co se tyce vykonu motoru. Kdyz vezmu, ze potrebuji stejny pocet valcu a dve turba, tak dva roky staremu motoru BMW tleskam. Ono u magickeho 10 valce BMW nejde ani tak o vykon, ale o krasne linearni prubeh a neustaly prisun vykonu. Mel jsem tu cest (sam ji nevlastnim) a musim rici, ze je to srdcovka, ktera se z umirneneho cestovnio auta promeni ve vterine v bestii, ktera na tocitych opustenych okreskach nebude znat premozitele jeste dlouho, ale pro nezkuseneho ridice to opravdu neni a vrozena pretacivost muze byt pro nekoho nastroj a pro nekoho posledni zatacka. Pokud audi vyrazne neprepracuje pohon vsech kol, tak je velmi nepravdepodobne, ze se jizdne M5 vyrovna. Starsi RS4 bylo vynikajici auto, ale rizeni je proste tpyicke audi (tzn. trosku impotentni). ¨Tot muj nazor, ale jsem rozhodne zvedavy.

    Lelda

    Mno tak 65 AMG maj 612 koní a S 65 AMG urve kilo asi za 4,4 sec…Ale je fakt že sem viděl video kdy s Gallardem nemělo nic moc problem během par metru zamavalo…Spíš kolik kilo zabere ten Torsen ale ona ta RS6 to za těch 4-4,2 asi dá…

    Roman

    Ono to nebude tak horký, když je oba stopne omezovač na 250

    prudic :)

    Ja vim, ze budu za prudice, ale hlasat neco okazale se hodi tehdy, kdyz je neco opravdu zhavou novinkou. O vykonu 579 koni se psalo u konkurence pred vice nez mesicem.

    Jinak ja vim, ze nelze byt vzdy prvni a autoweb patri mezi ty, kteri jsou vzdy mezi prvnimi, ale tentokrato to opravdu nevyslo.. 😉

    Green

    Tak to chciju magi v koskach…AUDI rullez fuck BMW

    10

    Vy už jste taky zkaženi tím, že lepší auto je vždy to, které má větší výkon??? Pokud RS6 bude mít takový výkon, tak bude rychlejší v přímce nebo ve zrychlení ale na okresce ho M5 rozdrtí tak jak rozdrtila Ferrari F430, nebo o trochu výkonnější E63 AMG… takže jestli myslíte vážně, že i pro vás je důležitější výkon než jízdní vlastnosti, tak okamžitě skončete s hodnocením aut!!!! takové machry co neví co je zábavné ježdění s autem tady nepotřebujeme, těch je tady dost!

    Honza U.

    nemam rad moderni honbu za vykonem a nekdy je vykon spis na obtiz (Opel Astra OPC….) osobne bych radeji neco slabsiho s lepsim podvozkem a citlivejsim rizenim…

    t.it

    Ta M5 rozdrtila 430 to jako že do něho narazila, když ji zvadly brzdy ?

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist