Ženeva 2013: Tuning

Ve Švýcarsku byli k vidění i různí úpravci, na které jsme se podívali v souhrnném článku. Který výtvor se nám líbil nejvíce a který naopak nejméně?

Tak asi hned na začátek odbudeme to nejhorší, hm? Stánek Hamannu zářil široko daleko, protože všechny skvosty byly oděné do zrcadlové fólie. Zdaleka nejhorší byl nový Range Rover Mystére ve fialovo-růžovém odstínu. Samozřejmě se to neobešlo bez širších boků, nových nárazníků vpředu i vzadu a širších prahů.

Auto šlo k zemi o 40 mm, takže si dokážete představit, co to s udělalo terénními schopnostmi. My bychom s radostí okusili standardní brodivost 900 mm, po které by většina plastů odplula tam, kam patří. I zbytek aut se na stánku německého tunera nesl ve stejném duchu. Podobně dopadlo i BMW M6, které dostalo nálož nových plastů a drsný název Hamann M6 Mirr6r.

Naštěstí byli k vidění i úpravci s nějakým vkusem, příkladem za všechno může být AC Schnitzer, který oblékl BMW řady 3 a 6 Gran Coupé do matné bronzové fólie, postavil je na kované pětipaprskové disky a v případě šestky se můžeme bavit i o novém karbonovém lízátku na předním nárazníku. S tím se ruku v ruce nese i výkonové vylepšení, na které výrobce poskytuje dvouletou záruku.

DOPORUČUJEME: Ferrari F150 LaFerrari

Techart oblékl do limetkového odstínu poslední generaci Porsche 911 a pohrál si s jeho vzhledem. Až na tu barvu tu nenajdete žádné šílenosti a vlastně se nám docela i líbí. Je tu nový nárazník s integrovaným splitterem, zadní spoiler a nový výfuk. Při bližším zkoumání vašim zrakům neuniknou ani nové 21″ palcové disky.

A na závěr jsme si nechali MANSORY. Jejich výtvory v oblibě úplně nemáme, ale tentokrát jsme okukovali nové Carbonado. Vypadá sice jako neviditelná stíhačka F-22 Raptor, ale ve skutečnosti jde o střízlivě upravené Lamborghini Aventador. Výkon se vyšplhal na 754 koní (tedy ještě o 4 koně více, než má Lamborghini Veneno) a k tomu dostal pár aerodynamických vylepšení.

Je jen škoda, že se v podobném duchu nenesly i další modely na stánku německého úpravce, dívat se upravené Ferrari F12 berlinettaMercedes třídy G nás stálo tři igelitové sáčky.

7.3.2013 9:00| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist