Žák: Nejlepší diesel? Asi starý šestiválec v BMW
BMW
Nová auta trpí především na nutnost splnit emisní limity a další nařízení.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
BMW
Nová auta trpí především na nutnost splnit emisní limity a další nařízení.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Stejné to bylo u spousty aut i mezi EURO III a EURO IV, když porovnám stejné modely se stejnými motory před a po…
Je to pravda, emise jsou \“hrob\“ jinak dobrých motorů. Groteskní je, že těm \“zeleným mozkům\“ jde jen o emise CO2, které lidskému zdraví neškodí a produkuje je vlastně cokoliv. Že se mění klima, no a co? Neměnilo se v historii snad? Je to přirozený běh událostí. Pokud bych se vůbec o něco staral, tak o emise No x (dusíky síry), které diesely produkují a ty jsou pro lidské zdraví skutečně škodlivé. Proto taky např. v Japonsku vyvinula Mazda motory Sky Active D, (budeme-li se bavit o dieselech), což budou jedny z mála dieselů, které tam budou moct legálně jezdit, protože mají nízké emise No x, takže asi tak.
Oxid síry..
Ta Mazda ma fakt dobre nladene tie SKY ACTIVE motory mal som tu čest.Ale len u benzine v CX-5 splna normu euro 5 ale ten motor nema fakt nema chybu atmosfera ktora ma buducnost.MAZDE poklona až po……………….!!!!!!!!!!!!
nejsou nahodou zcela presne oxidy siry SOx ???
Samozřejmě máte pravdu, moje chyba.
Já mám Mazdu rád za to, že si \“jde svou cestou.\“ Většina automobilek šla do módní vlny downsizingu, protože je to jednodušší, než udělat konvenční atmosferický motor, který nejen že stále dokazuje, že má co nabídnout, ale navíc stále dokáže plnit normy, které dobré motory jen ničí. Přeplňování má samozřejmě taky své výhody, ale směr, kterým se downsizing kvůli eko-magorům ubírá je z hlediska spolehlivosti aut, stašný. Viz. nové BMW 550d se třemi turby atd.
V Mazde 2.2 sky activeD budu 2 turba! No bude vraj bez filtra pevnych častic a ma splnat euro 6?
Já jsem měl nejradši 530d E39. Měl jsem ještě předfacelift. Motor krásně táhnul, byl kultivovanej a kombinace byla v pohodě 6,5 l. Dálky o litr mín. A to byl jenom pětikvalt. Když si dneska koupim Mondeo 2,0 TDCI tak bude žrát stejně
Je skutečně zvláštní, co potichu provádí eko škrcení s motory. Čím víc jezdím s fungl novými auty, tím víc mám zamotanou hlavu, kudy z toho ven… Až při vybírání nového auta jsem zjistil, že můj aktuální pětihrnek 2.4 reaguje tak, jak aktuální motory snad už ani neumí. A hlavně vždycky stejně, zatímco u aktuálních modelů to vypadá, jako kdyby motory někdy prostě pospávaly a potřebovaly dopředu vysvětlit, že když zadupnu plyn, myslím tím prostě \“jeď\“. Aby toho nebylo málo, mám aktuálně značný mentální problém s koupí auta, které o válec navíc, je silnější, má víc kvaltů v modernějším automatu, lepší aerodynamiku a stejnou váhu a přitom neudělá na to staré auto kdekoliv mezi 40 – 200 km/h ani jeden metr. A je až frustrující zjistit, co znamenají ta kouzelná zrychlování v parametru 0-100 km/h. Nový model je min o vteřinu rychlejší, bohužel tu vteřinu získá po rozjezdu na trakci, ve vyšších rychlostech, kde o to jde, se zlepšení nekoná…
Abych jen nedržkoval, přidávám se k chvále Mazdy a cesty, po které jde. Efektivita nahoru, váha dolů a jejich auta fungují líp a líp. A vřele doufám, že nová šestka půjde dál… A sice jen čtyřválec, ale kdo potřebuje víc než 150 kW/450 Nm v správně reagujícím autě, které je lehčí než ostatní? A jejich odvaze rvát peníze do super atmosférického dvoulitru tleskám. I když svět už nezmění, bude tu alternativa, kam se schovat…
članok je že najlpši dizel šesť valec od BMW.Ale čitam že Mazda je tu často spominana? Tak okolo Mazdi ešte bude horuco ale vtom dobrom!
Euro 6 bez filtra pevnych castic nesplna.