Kleemann představuje systém nízkotlakého přeplňování

Dánský úpravce Mercedesů vyvinul jednodušší a levnější verzi vlastního kompresoru.

Již od svého uvedení je uznáváno přeplňování Kleemann Kompressor System za jeden z nejlepších tuningů pro motory Mercedes, který prokazuje spolehlivost i odolnost a stal se synonymem značky Kleemann.

Nyní firma představuje zjednodušenou verzi pod názvem Kleemann Low Boost Kompressor. Cílem Low Boost je nabídnout levnější alternativu k současnému kompresoru. Úpravy se týkají tří hlavních oblastí: odstranění integrovaného mezichladiče, snížení plnicího tlaku a zjednodušení přípravy směsi. Plnicí tlak se snížil z 0,45 na 0,30 baru, vynechání mezichladiče a jednodušší palivový systém umožňují snížení ceny o 25 procent.

Zatím je Low Boost System k dispozici pro šestiválec 3,2 litru (M112), v němž pomáhá k výkonu 280 koní při 6000 otáčkách a točivému momentu 360 Nm již ve 2000 otáčkách. Low Boost je připraven na dodatečnou montáž mezichladiče, potom hodnoty vzrostou na 331 koní a 441 Nm. Kleemann připraví systém Low Boost ještě letos i pro pětilitrový osmiválec.             

Jan Cacek

Měření a technické údaje

Motor
Konstrukce3,2 V6 přeplňovaný kompresorem
Výkon a spotřeba
Nejvyšší výkon (kW/k v ot./min.)280 k při 6000 ot/min
Točivý moment (Nm)360 Nm při 2000 ot/min
Rozměry a hmotnosti
Zavazadlový prostor (l)0.1
27.8.2005 7:32
Více o tématu: Mercedes-Benz

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist