autoweb.cz > Kleemann představuje systém nízkotlakého přeplňování
Kleemann představuje systém nízkotlakého přeplňování
Již od svého uvedení je uznáváno přeplňování Kleemann Kompressor System za jeden z nejlepších tuningů pro motory Mercedes, který prokazuje spolehlivost i odolnost a stal se synonymem značky Kleemann.
Nyní firma představuje zjednodušenou verzi pod názvem Kleemann Low Boost Kompressor. Cílem Low Boost je nabídnout levnější alternativu k současnému kompresoru. Úpravy se týkají tří hlavních oblastí: odstranění integrovaného mezichladiče, snížení plnicího tlaku a zjednodušení přípravy směsi. Plnicí tlak se snížil z 0,45 na 0,30 baru, vynechání mezichladiče a jednodušší palivový systém umožňují snížení ceny o 25 procent.
Zatím je Low Boost System k dispozici pro šestiválec 3,2 litru (M112), v němž pomáhá k výkonu 280 koní při 6000 otáčkách a točivému momentu 360 Nm již ve 2000 otáčkách. Low Boost je připraven na dodatečnou montáž mezichladiče, potom hodnoty vzrostou na 331 koní a 441 Nm. Kleemann připraví systém Low Boost ještě letos i pro pětilitrový osmiválec.
Jan Cacek
Měření a technické údaje
Motor | |
---|---|
Konstrukce | 3,2 V6 přeplňovaný kompresorem |
Výkon a spotřeba | |
Nejvyšší výkon (kW/k v ot./min.) | 280 k při 6000 ot/min |
Točivý moment (Nm) | 360 Nm při 2000 ot/min |
Rozměry a hmotnosti | |
Zavazadlový prostor (l) | 0.1 |