Změřil vás radar – co teď?
Trochu víc jste šlápli na plyn a jako na potvoru jste zrovna projeli kolem policejního radaru. Jaké máte možnosti?
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
Opravy na D1 nekončí. Řidiče čekají letní omezení kvůli mostům
Legendy minulosti: Dodge Charger oslnil vizuálem převrhlé lahve a sedmilitrovým motorem
Český závodník vyměnil Škodovku za Toyotu. Teď jede svůj první závod v Maďarsku. Jak dopadl?
Trochu víc jste šlápli na plyn a jako na potvoru jste zrovna projeli kolem policejního radaru. Jaké máte možnosti?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
To je keců okolo. Stručně :
Chovejte se klidně, pokorně, stáhněte ocas mezi nohy, sklopte uši a nepřidělávajte jim zbytečně práci. Živí se tím. A vy jste jen tupé ovce. Navíc, zatím vás jen stříhají !
Nejlepší je vůbec nazastavit a ujet jim.
Ano, výborná rada. Akorát že za honičku řidiči hrozí až pět let natvrdo, když někoho zraní tak až deset a když zabije, tak až patnáct.
mam na tebe zaporny nazor a chtel bych si na tebe vylit myslenky ale nebudu tadi tim lidi zatezovat…. tak reknu jen odevzdej ridicak a neohrozuj okoli
měřit úhel postavení radaru k silnici. Napadá mě pouze metrologický úřad, ale od nich těžko někdo přijede v neděli třeba na 160 km D1 kde stojí radar. Pokud nějakého takto ochotného a kompetentního úředníka znáte napište zde kontakt. Další možnost jak se s policajtama nehádat na místě a nehledat kompetentního a ochotného "měřiče úhlu" v neděli odpoledne je odmítnout řešit tento přestupek na místě a nechat si ho předat ke správnímu řízení, pak už máme nekonečně mnoho možností jak se pokutě vyhnout, protože zde platí presumce neviny a policie musí prokazovat a dokazovat, kromě jiného, že onen radar kterým nás změřila použila opravdu dle návodu ve správném úhlu k silnici atd. To znamená, že tento úhel postavení v době měření by měl být potvrzen nezávilslou osobou, která prozkoumala jeho správné nastavení na místě měření. V případě jejich tmavě modré fábie, která na 160 km stojí je nemožné dodatečně změřit přesný úhel jak auto stálo, protože pokaždé může zaparkovat trochu jinak. Jediné co mě napadá je že by za tím keřem kde stojí museli mít cejchované drážky na kola do kterých pokaždé zajedou, ale nic takového tam nejní. Jinak nejsou schopni prokázat správný úhel. Nehledě na to, že na dálnici vyfotí auto zezadu (v domění, že ho za pár km vyberou na místě bez složitého šetření), ale protože jsme si nechali "poslat" přestupek na komisi, na místě jsme nevypovídali a auto je vyfocené zazadu tak kdo vlastně řídil??? Atd. atd.
No,sice se vyhneš řešení na místě,ale i když budou mít foto tvého vozu ze zadu,tak jestli tě zastavili,napíšou si tvé údaje do vyjádření k přestupku.
Ale pravdou je,že si také nedokáži představit,jak zareáguje policista,když mu řeknu,že chci překontrolovat správnost použití radaru,který je někde o kylometr zpět na dálnici.