Subaru WRX STI (2012)
20 fotografiíSubaru
Subaru se vrátilo u svého STI k sedanu s velkým křídlem a zbavilo se názvu Impreza, to už nějaký ten pátek víme. Takže co je nového?
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
20 fotografiíSubaru
Subaru se vrátilo u svého STI k sedanu s velkým křídlem a zbavilo se názvu Impreza, to už nějaký ten pátek víme. Takže co je nového?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
není mi jasné protijaponské nářky na interiéry jejich aut. Mě se interiér Evolutiona a Imprezi líbí. žádné zbytečnosti, cinkrlátka, hitech vizualizace…prostě jen funkčně rozmístěné ovládání a jednoduchost.
Mě je jedno, jak vypadá, ale v Impreze se mi špatně sedí. Blbá pozice za volantem. A proto jsem si jí nekoupil.
auta se bohužel v dnešní době prodávají podle tří kritérií.
A) Značka
B) Design exteriéru
C) Design Interiéru
hotovo..
Koho dnes zajímá auto ve smyslu jízda = radost? Hlavně, aby vše bylo potažený chromem, vypadalo luxusně apod.:-( Imprezu nevlastním, ale párkrát jsme tu čest měl – a dle mého názoru – TO JE AUTO! Jednoduché, ale pravdivé! Není určena na pouhý převoz z bodu A do bodu B, ale pro ten zážitek ze řízení, který se z dnešních aut vytrácí víc a víc…
Je škoda, že se podobná auta vytrácejí a máme tu stále víc a víc bezpohlavních přibližovadel z bodu A do bodu B. Sti je tak dnes jedním z mála aut, která nabízí zábavu za volantem. A že nemá měkčené plasty? Asistenční systémy? No a co?
Povedene, ale ja bych dal prednost verzi se sedadly Recaro, tato me z osobni zkusenosti dvakrat nepresvedcila.
K vyse zminovanym interierum, u Japoncu obecne aspon v case nedavno minulem jsem mel vyhrady k omezenym moznostem serizeni volantu.
ty zadni světla vzali od hyundaiky? 😀
Jsou to pitomci, kdo tomu rozumí, tak si koupí Renault Fluence, viď? :-))