Škoda Karoq slaví 250 000 vyrobených kusů. Na trhu je pouze dva roky

Škoda Karoq vstupuje do modelového roku 2020 s ještě lepší bezpečnostní a komfortní výbavou.
skoda_karoq_95-1920x1280-1100x618.jpg Zdroj: Škoda Auto

V závodě Škoda Auto v Mladé Boleslavi dnes sjel z linky 250 000. vůz Škoda Karoq od zahájení jeho výroby. Jubilejním vozem je Karoq 1,0 TSI 85 kW v metalické černé barvě Magic. Kompaktní SUV oslavilo svou světovou premiéru v polovině května 2017 ve Stockholmu, sériová výroba byla zahájena v červenci 2017. Karoq tak čtvrtmilionové hranice vyrobených exemplářů dosáhl již dva roky po zahájení výroby.

Michael Oeljeklaus, člen představenstva Škoda Auto pro výrobu a logistiku, zdůrazňuje: „Tento milník ukazuje, jak populární Škoda Karoq je. Více než dva roky po zahájení výroby jsme již překonali hranici 250 000 vyrobených exemplářů, což je velký úspěch a dokládá význam modelu Karoq v naší atraktivní modelové nabídce.“

Škoda vyrábí Karoq od července 2017 v závodě Kvasiny a od ledna 2018 také v Mladé Boleslavi. V roce 2018 dodala česká automobilka zákazníkům 115 700 kusů vozů Karoq, letos to bylo dosud 97 900 exemplářů. V současné době tak Karoq patří mezi nejoblíbenější modely značky Škoda.

V roce 2016 začala SUV ofenzíva značky Škoda, a to vozem Kodiaq, prvním velkým SUV značky. Kodiaq se od října 2016 vyrábí v Kvasinách a na trh přišel na jaře 2017. Aktuální portfolio modelů SUV značky Škoda je tvořeno třemi atraktivními modely – Kodiaq, Karoq a novým městským SUV Kamiq. Všechny mají nyní na zadních dveřích nápis Škoda místo původního loga.

Škoda pro modelový rok 2020 Karoq technicky i opticky vylepšila. Úspěšné kompaktní SUV nabídne bohatší výbavu pro ještě větší bezpečnost a pohodlí. K dispozici je například nový Side Assist, který varuje před vozidly nacházejícími se ve slepém úhlu až do vzdálenosti 70 metrů.

Také konektivita je v modelu Karoq splňuje všechny současné standardy, v nabídce je široká škála inovativních online služeb Škoda Connect. Škoda Karoq může být vybavena pohonem předních nebo všech kol, v nabídce je také adaptivní podvozek DCC a progresivní řízení. Jízdní vlastnosti tohoto modelu díky této technice stanovují nové standardy ve třídě, ať už jde o jízdní pohodlí nebo schopnosti na nezpevněném povrchu.

14.10.2019 9:00| autor: Tomáš Malík | zdroj: Škoda Auto

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist