-
Odklad až o rok. Prokletá D11 nabrala další zpoždění v řádu měsíců. Hádky nekončí
-
Restomod Lamborghini Diablo má V12 i manuál. Úprava za 29 milionů je však jen začátek
-
Bratříček Škody Kodiaq unikl na prvních fotkách. Volkswagen chystá odhalení
-
Omrkli jsme novou největší Toyotu. Odveze až sedm lidí nebo pět europalet
-
V Česku se znovuzrodilo unikátní BMW, s nímž závodil Břetislav Enge
-
Němci chtějí napravit, v čem škodovka pohořela. Vyzkoušeli jsme netradiční sportovní rodinný kombík
-
Jezdi jako Batman! Nový hypercar se inspiroval Temným rytířem, stojí přes 100 milionů
-
Největší dálniční zakázka v historii: Netradiční přístup, 118 miliard a nejdelší tunel
Škoda Favorit
ŠKODA Favorit byl představen v roce 1987 na strojírenském veletrhu v Brně a pro český automobilový průmysl to byl velký krok vpřed. Byla to zásadní změna ve výrobním programu automobilu, jelikož do této doby vyráběla vozy, které koncepčně vycházeli ještě ze 60. let. Jednalo se o osobní automobil s motorem vpředu a pohonem předních kol. V roce 1990 se představilo jeho kombi pod názvem ŠKODA Forman – jeho zadní část byla prodloužena o 40 cm. O rok později vznikla karoserie pick-up. Běžná provedení Favoritů se vyráběla s označením písmena L (také LX), což znamenalo De Luxe. Pro náročnější klientelu bylo zavedeno označení LS (také GLX), tedy Super De Luxe. Výroba skončila v roce 1994.