-
Honda Civic s impozantní maskou Challengeru. Nová Mitsuoka M55 je až děsivou bizarností
-
Luxusní piknikový koš za cenu ojetiny? I tak se profiluje dnešní automobilový svět
-
Doprava v Praze se výrazně prodraží. Hřib odhalil plány v parkování
-
Citroën Berlingo fintou nepřišel o své spalovací motory. A to je dobře!
-
Ošklivé, pomalé a praktické: Mondial je anti-Ferrari, ale také nejlevnější cesta ke slavné značce
-
Singer oslavuje velký úspěch: Vyrobil už 300 restomodů Porsche 911
Škoda Favorit
ŠKODA Favorit byl představen v roce 1987 na strojírenském veletrhu v Brně a pro český automobilový průmysl to byl velký krok vpřed. Byla to zásadní změna ve výrobním programu automobilu, jelikož do této doby vyráběla vozy, které koncepčně vycházeli ještě ze 60. let. Jednalo se o osobní automobil s motorem vpředu a pohonem předních kol. V roce 1990 se představilo jeho kombi pod názvem ŠKODA Forman – jeho zadní část byla prodloužena o 40 cm. O rok později vznikla karoserie pick-up. Běžná provedení Favoritů se vyráběla s označením písmena L (také LX), což znamenalo De Luxe. Pro náročnější klientelu bylo zavedeno označení LS (také GLX), tedy Super De Luxe. Výroba skončila v roce 1994.