-
Nový Range Rover pohledem ženy: Úchvatný koráb, který nebudete chtít nikdy opustit
-
Volkswagen nabízí další verzi modelu ID.4 s pohonem všech kol 4Motion
-
Škoda 1100 OHC Coupé: Podívejte se na půlhodinový dokument o „českém Jaguaru E-Type“
-
-
-
Volkswagen ID. AERO je první zcela elektrickou limuzínou značky
-
Nejen Volva budou pomalejší. Další značka dobrovolně zavádí omezení maximální rychlosti
-
Test Volkswagen ID.5 GTX v Česku: Enyaqu se líbit nebude (první jízdní dojmy)
Škoda Favorit
ŠKODA Favorit byl představen v roce 1987 na strojírenském veletrhu v Brně a pro český automobilový průmysl to byl velký krok vpřed. Byla to zásadní změna ve výrobním programu automobilu, jelikož do této doby vyráběla vozy, které koncepčně vycházeli ještě ze 60. let. Jednalo se o osobní automobil s motorem vpředu a pohonem předních kol. V roce 1990 se představilo jeho kombi pod názvem ŠKODA Forman – jeho zadní část byla prodloužena o 40 cm. O rok později vznikla karoserie pick-up. Běžná provedení Favoritů se vyráběla s označením písmena L (také LX), což znamenalo De Luxe. Pro náročnější klientelu bylo zavedeno označení LS (také GLX), tedy Super De Luxe. Výroba skončila v roce 1994.