Porsche se vrátilo ke čtyřválci. Dostal ho Macan

Novou základní motorizací pro Porsche Macan je zážehový čtyřválec. Zatím je tomu tak jen v Asii, ale téměř jistě dorazí dvoulitr i do Evropy.

Navzdory dávným zprávám o vývoji plochého čtyřválce se automobilka (alespoň prozatím) uchýlila k výrazně jednoduššímu řešení. Prostě jen sáhla do koncernových skladů a vzala si dvoulitrový čtyřválec s označením EA888, který pohání kupříkladu benzínovou Octavii RS.

Z hlediska naladění motor nijak nevyčnívá od ostatních sourozenců, produkuje výkon 240 koní v 5000 až 6800 otáčkách a točivý moment 350 Nm, který je k dispozici v rozmezí od 1500 do 4500 otáček. To stačí ke zdolání stovky za 6,9 sekundy v případě spojení s dvouspojkovou převodovkou PDK. Kombinovaná spotřeba přitom činí 7,5 l/100 km.

Vizuálně poznáte nejslabší motorizaci podle dvou koncovek výfuku po stranách, všechny ostatní motorizace mají celkem čtyři, zároveň bude auto standardně jezdit na osmnáctipalcových kolech.

24.4.2014 11:30| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist