Nový Volkswagen Golf GTI dostane hybridní techniku

Jak lze v případě nové generace Volkswagenu Golf GTI zvýšit výkon a radikálně snížit tabulkovou spotřebu? Jistě si zvládnete odpovědět sami a budete mít pravdu – hybridní pohonnou jednotkou. Přesně touto cestou by se měla vydat zbrusu nová generace.

Naštěstí by měla i nadále využívat dvoulitrový čtyřválec s přeplňováním, vedle toho ale dostane 48V elektrický systém v kombinaci s elektromotorem. Motor však nedostane klasické turbodmychadlo poháněné výfukovými plyny, ale elektrický kompresor, který už dnes má například Audi SQ7. To bude mít za následek plynulejší křivku točivého momentu a eliminaci turboefektu.

Výkon by se v případě klasického GTI měl dostat někam na hranici dnešního Clubsportu, což znamená nějakých 265 koní. Pod povrchem se bude nacházet modulární platforma MQB uzpůsobená pro hybridní techniku, což společně s využitím lehkých materiálů přinese mezigenerační snížení hmotnosti o přibližně 50 kilogramů. Na silnice by měl nový Golf GTI vyjet už někdy v roce 2020, klasický Golf se má představit o rok dříve.

30.1.2017 11:45| autor: Ondřej Lilling

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist