Novitec Rosso Ferrari California

Další úprava pro nové Ferrari California. Tentokrát i se stádem koní navíc.

Novitec se znovu pustil do Ferrari, nyní se podíval na zoubek nového kabrioletu California. Ferrari California je vůbec první Ferrari s osmiválcem vpředu, s dvouspojkovou převodovkou a pevnou skládací střechou. A také první se standardně dodávanými karbon-keramickými brzdami…

O tuning Ferrari California se již pokusil Hamann a pak Edo Competition, nyní ukazuje své schopnosti právě Novitec.

Novitec ale tentokrát necpal pod kapotu na motor 4,3 l V8 dva kompresory a jiné šílenosti. Pouze si pohrál se sáním, výfukem a řídící jednotkou, takže auto má nyní výkon rovných 500 koní (o 40 koní víc než sériové auto) a točivý moment vzrostl z 485 na 518 Nm.

Připlatit si můžete za podvozek snížený o 35 mm, který je vybaven elektronickým přizvedáváním, pokud potkáte nepříjemně vysoký příčný práh. Po překročení rychlosti 80 km/h se auto samo sníží. Brzdy z kompozitu tuning nepotřebují a ani Novitec se v nich nehrabal.

Jestli se vám líbí ta kola, vězte, že ta přední mají rozměr 21“ a nazouvají se na ně gumy o rozměru 255/30 ZR21. Na zadní nápravu pak dostanete 22“ ráfky se salámy o rozměru 315/25 ZR22.

Novitec nabízí, krom decentních optických doplňků, také spoustu maličkostí do interiéru, které vám připomenou, že neřídíte „obyčejné“ Ferrari California, ale speciální a rychlejší kus.

autoweb.cz

10.12.2009 11:07

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist