Nissan 350Z
44 fotografiíNissan 350Z
Od některých automobilek byste nečekali, že najednou postaví podařený sporťák. Nissan to ale dokázal a přinesl nám Zetko. Teď je tu jeho mírně upravená verze.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
44 fotografiíNissan 350Z
Od některých automobilek byste nečekali, že najednou postaví podařený sporťák. Nissan to ale dokázal a přinesl nám Zetko. Teď je tu jeho mírně upravená verze.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jen pro muže?Ale i výjmky se najdou…například moje ségra s ním jezdila a od tý doby řiká, že nic jinýho nechce…no, ale co taky čekat od slečny, která poslouchá Rammstein, že jo:)
Prosim uvedte telefonicky kontakt na Vasi sestru, rad se s ni seznamim. Fantomas
haha, to by se Vám líbilo co?Jí asi moc ne…ale ještě Vám řeknu, že se učila řídit v Lexusu (náhon na zadek a 221 hp) a letos v zimě se jí budu snažit naučit zvládnout přetáčivý smyky, páč na mokru je to bez špéry přece jen pro nezkušenou holku o hubu…
hm to je zaujimave.. na 300konovom sportaku lietaako besna, ale na 220 konovu limuzinu sa musi ucit..
Já psal, že s ním jezdila(pár set km)…ne že ho má doma v garáži a závodí na okruhu!
Jo jo, ženskou v zetku občas vídávám. Nemá náhodou oranžové s brněnskou značkou?:-)
Když je tohle auto ve správný čas na správném místě, tak je to porno! Je s ním větší sranda než s BMW M3 (e46) – a to jsem bavorákofil – protože komunikuje už od velmi nízkých rychlostí. Jezdil jsem s první generací 350Z, ale pochybuji, že by v ohledu zábavnosti byla nová generace horší. Spíš naopak. Za ty peníze je to nákup století! A ten golfový bag se tam vejde úplně v pohodě (vyzkoušeno). 🙂
Mno, že by tedy byl autor nějaký mistr driftu se tedy říct nedá.:-))
Inu, možná by mu to šlo lépe, kdyby mělo Zetko samosvor, kdyby byla ta zatáčka z jednolitého, nezáplatovaného asfaltu, kdyby dostal gumy na zničení a především kdyby měl to auto déle, než jen na čtyři dny. To je holt prokletí téhle profese…
Zetko nemá samosvor? já myslel že to je základní výbava…
Eh, moje chyba, samozřejmě, že ho má, ten do výčtu nepatří… že by pondělní únava? Každopádně netvrdím, že jsem král driftu, určitě se najde dost těch, kteří by to zvládli líp. Taky nemůžu umět všechno, že? 😉
Já si říkál že je to nějaké divné. No s těma driftama, kdo ví jak by dopadlo Zetko v rukou dotyčného kritika…:-)
Podle informací výrobce má "Zetko" elektronický viskozní diferenciál, který funguje podobně, jako u Mazdy MX-5 nebo BMW M3/5/6… Prostě se snaží udržet věci pod kontrolou a za běžných podmínek se chová jako odemčený. Teprve při prokluzu vnitřního odlehčeného kola se začne přenášet výkon na to druhé, ale není to tak ostré a efektivní, jako u klasického samosvoru. Takže na nějaké dvousetmetrové pornodrifty můžete zapomenout, i kdyby v tom seděl profík.
Už několikrát z Vaší strany zazněla poznámka o tom, že Autowebu chybí "pneumatikový" sponzor, což je jistě škoda pro Vás, ale i pro nás, čtenáře… nicméně před několika lety, když byl na Autowebu (ještě za doby šéfredaktorování Marka Nastoupila) poprvé testován Ford Mondeo ST220, bylo k tomuto testu pořízeno malé, zhruba dvouminutové video, kde Václav Pech Mondeo prohání hlava nehlava a evidentně si s nějakou hloubkou dezénu hlavu nelámal. Co se od té doby změnilo, resp. byl to snad nějaký "úlet" tehdejší redakce?? :o)
Václav Pech možná šetřil pneumatiky tím že nepotřeboval ty seznamovací pokusy a jel smykem hned napoprvé:)
Hm, zkoušel jsem to video zpětně vyhledat a už nejde stáhnout – po kliknutí na download se dostanu na stránku s hláškou "V této sekci není žádný článek."
Zkuste v tom šedivém sloupci vlevo na úvodní stránce kliknout na oranžový odkaz Videa a tam to najdete, tuším ve třetí záložce od konce. Mně to fungovalo.
kdyžtak je na youtube
Nejsem si jistý, jestli by mu ještě nějaké auto půjčili, kdyby ho vrátil s hladkýma gumama 🙂
Jestli můžu tvrdit z vlastní zkušennosti, tak 350Z ve smyku docela dost kouše. S BMW M3 mi přišlo to vteřinové "driftování" jednodušší, i když stejně děsivé. Prostě je to dáno tím, že auto není vaše, máte hodně omezený rozpočet a nechcete trefit ten sloup vedle… Když někoho pošlete na driftovací tréninkovou plochu, dáte mu nějaký starý šuplík se samosvorem a deset sad pneumatik a řeknete mu: "Driftuj, vole!", tak se naučí.
Zdravím vás všechny, přátelé. Zrovna tady brouzdám, takže dovolte krátce na vysvětlenou.
Video s Václavem Pechem vzniklo v té konkrétní podobě právě proto, že jsme jeho točení domlouvali přímo s Fordem, který nám k němu věnoval sadu pneumatik. Tenkrát byla šílená zima, i když ve videu to není vidět, a auto se akorát mělo přezouvat na zimní pneumatiky. Těsně předtím, než jsem ho vezl do servisu na přezutí, dostalo ojeté letní pneumatiky a k nim i svolení, abychom s nimi naložili podle svého uvážení. Výsledek znáte sami.
Ještě se přiznám, že video přišlo kvůli extrémní zimě a zkřehlým prstům kameramana o několik vynikajících sekvencí Pechovy techniky jízdy. Původně mělo být o minutu akce delší.
To ale k historicky prvnímu videu na autowebu asi patří. To, co dnes dělá Honza Koubek a spol, je proti tomu hotový Top Gear.
Posouvam ego celeho tymu z prahy az za drahu jupitera. Vidis Hansi ? Vyrazis z travy u cesty par drnu a mame med kolem huby 🙂 -crc-
Náhodou, videa na Autowebu jsou miliardkrát lepší, než nějaké Automotorevíí, Autosalóny a jiné… Tady se totiž člověk o autu dozví, jak jede a jak se chová. A ne, jak má velký kufr a spotřebu. Za každé video vám blahořečím!
A hlavně ho narozdíl od Auto-moto-revue slyši…nezapomenu na preview Lamborghini Gallardo Spider, ve kterem komentator vychvaloval zvuk desetivalcoveho klenotu, ktery je pod kapotou a přitom se z televize drala jakasi Italska odrhovačka….zvuk je jedna ze zakladních ingrediencí sportovního vozu a musí byt slyšet :p
ako dlho bude este trvat kym niekto hore konecne pochopi ake su tieto vsetky videa trapne . . vinou jedineho cloveka – Honza Koubek nema stipku moderatorskeho talentu v prvom rade je moderovanie o nacasovani co je nieco o com asi nepocul druha vec je ze ten kto ma talent o tom pocut ani nemusi, driftovanie a to chuliganstvo v tomto videu je asi naozaj vtip. to nieje driftovanie mozno az na seknuty zaber po ktorom urcite nasledovali hodiny. je to jedno Honza Koubek je dobry novinar tak nech pise clanky a nestrka sa silou mocou pred kameru kde zosmiesnuje cely autoweb i sameho seba.
Aha, Jitka Čvančarová a Zbyněk Merunka by nám o tom autě toho asi řekli víc.
😀 asi tak…
Řekli by nám, že Nissan 350Z má moc velkou spotřebu, malý kufr, že se úplně strašně moc přetáčí a je nebezpečný, a že lepší je Audi A4 ftédéíčku kombi, protože odveze psa a pojede stošede dokopce voe krávo za pět litrů.
Spotřeba je OUT, dneska je IN CO2 (které je přímo úměrné spotřebě, ale nikomu to neříkejte). Mám takový obavy že až dostuduju a budu třeba mít peníze si na podobný auto, tak že už se žádný takový vyrábět nebude, popřípadě nebude moct ani jezdit…A že po dni bez bude následovat celosvětová akce minuta bez dýchání, která teprve oddělí ekokompatibilní zrno od plev a ukáže, jak to kdo myslí s regulací CO2 vážně…
Spíš by měl být den bez prdění, protože každým upšouknutím člověk vypustí mnoho skleníkových plynů… A co teprve krávy a jiná chovná zvířata?!
Po dni bez aut, pardon
p. koubek s timom robi naj videa co sa daju v cz-sk vidiet. kus po nich je motoring na ta3.com a potom dlho dlho nic
přesně tak (i když motoring mě moc nebere)..
To je teda žvást, to svět neviděl. Na to, že Honza Koubek nemá vzdělání uměleckého ani publicistického směru (teda pokud se nepletu), tak jsou místní videa výborně zpracovaná, "koukatelná," a především – pro opravdového motoristického fanouška zajímavá. Srovnávat místní videa s pořady jako Autosalon či AM Revue, je vzhledem k pochopitelně omezeným možnostem Autowebu stejně korektní, jako celý váš příspěvek do této diskuse.
Kde jste zebrali, ze 213kW je 313 k? Jinak tento model ani 213kW nemá.