Francouzský dělník přijíždí v novém. Za cenu Octavie nabídne třikrát větší kufr a dvoulůžko
4 fotografieRenault Trafic
Renault přináší předpremiéru nové řady Trafic pro přepravu osob tvořenou dvěma modely: Trafic Passenger a SpaceClass.
Honda NSX po Ayrtonu Sennovi může být vaše! Jenom si připravte miliony
Zákaz aut o víkendech a rychlostní limit na dálnicích. Německý ministr dopravy vystrašil řidiče
Mitsubishi ASX oblékli ve francouzském butiku. A hodně prokouklo
McLaren překope vzhled supersportů. Ukázal první návrhy s inspirací legendami
Škodu 105 zná každý, ale co 1050? Víte, proč tento kuriózní model vznikl?
Mazda renovuje koncept RX-Evolv: Prototyp Mazdy RX-8, který pomohl zachránit wankel
Audi A7 se silným dieselem je svižné a úsporné gétéčko, ze kterého nechcete vystoupit
4 fotografieRenault Trafic
Renault přináší předpremiéru nové řady Trafic pro přepravu osob tvořenou dvěma modely: Trafic Passenger a SpaceClass.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Srovnávat objem kufru osobáku a dodávky je na úrovni žáka první třídy s distanční vyukou.
Lepší by bylo napsat, že za desetinovou cenu Ferrari nabídne 20X větší objem kufru.
Francouzský auta jsou kvalitní asi jako africký hokejisti.
Jestli někdy začne ŠKODA opět vyrábět dodávky, budou startovat na 2 000 000… 🙂
Škodovka je na cestě do pekel. Cenovou politikou je úplně mimo.
Ohledně špatných francouzkých aut, včera mi kolega vykládal, že mu u Toranu už 2x dělali motor, něco s vačkama, ale že už má 200t najeto. Tak jsem prohodil, že moje Espace má 366 a v motoru se ještě nikdo nehrabal a to ho 130t týrám na lpg takže jezdím levnějc než jeho kamna,Měnil jsem zrovna baterii a autoeletrikář měl na dvoře většinový podíl kvalitních německých vozů.
Za cenu octavie???? to ale budou skoro dvě…ty octavie…tenhle francouz začíná na 750 000 základ, …pan autor je LIER
Striktně VERTIKÁLNÍ maska ?
Všechny auta na F jsou špatný. Ford, Fiat a francouzské .D
To bude asi nějaká nová francouzská ochranná pomůcka…:)))
Všichni jste čuráci
Střídám Toyotu, Škodovku, VW, Forda a donedávna Pežůtka a u každého auta mě překvapí nějaké „inženýrské“ řešení. A i když byl francouz prostorný a v podstatě bezporuchový, jeho chování na silnici, servisní intervaly a ceny ND ho posunuli k někomu jinému kdo se nad tím nebude pozastavovat. Ale nic není bez chyb a asi bych si vybral z každého auta něco.
Mám Forda 280 tisíc len ročná kontrola a výmena tlmičov (naše cesty), mám aj 208 ( 8 ročná)150 tisíc len ročne kontroly. Pre Huga: Trafic v prevedení Escapade sa nebude dovážať do krajín V4.
Lhář ani nezmiňuje cenu, která je v základu téměř 2x vyšší než u Octavie.
For UČITEL MATEMATIKY11.11.2020 (11:53)
Za cenu octavie???? to ale budou skoro dvě…ty octavie…tenhle francouz začíná na 750 000 základ, …pan autor je LIER
Hochu hochu, učitel matematiky a neumí počítat? Nová OCTAVIA V začíná na ceně 835 600 Kč
Mně se líbí to, že všichni zastánci škodovky si nedokáží připustit že, škoda není česká, ale německá.
S matematikou má Jakub a učitel matematiky evidentně problém.
Octavia v naprostém holátku stojí 500-540kKč, jak znám ostatní nekoncernové automobilky tak ty i v základu nabídnou použitelné auto se slušnou výbavou. ale i tak dvě octavie ve srovnatelné výbavě za cenu tohohle renaulta prostě nekoupíte. Full výbava bude u obou vozů přes milion a ani by mne nepřekvapilo kdyby nakonec ta octavia dosáhla na vyšší cenu..
Pro Eda (15:11): tyhle vaše frky ohledně českosti nebo německosti škodovky mě vždycky pobaví. Důležité je, kolik každý rok nasype do státního rozpočtu na daních, pojistném atd. A to fakt není málo.
Pro RC (15:20): s půlmíčem jste pane vedle jak ta jedle, nejlevnější novou nejetou oktávku lze nyní pořídit např. u Havex Auto za 399.900 Kč.
Koukám na ten obrázek a opět se musím ptát:
Jaký to má smysl, že i u aut, která jsou vysoká sama o sobě, jsou světlomety skoro až na úrovni hrany čelního skla? Očekává se snad, že se s tímhle autem někdo bude brodit hlubokou vodou?
Z principu platí: Čím jsou světlomety výše, tím více oslňují i při správném seřízení. A některé vozy je mají prakticky na úrovni očí řidiče sedícího v nízkém autě….
Přál bych si mít tu moc jako ouřadové v Bruselu. Auto s dolní hranou světel výše než 60 cm by nemělo šanci na homologaci.
Sladký život za kancelářským stolem! Když se tu může zrodit geniální myšlenka, že dodávka má ,,kufr“. Hned se musím jít omluvit svému Trasporterovi, Mám ho deset let a dodnes jsem to netušil.
Hugo by měl jezdit na okruhu a nepsat infantilní pindy typu:
„Líbilo se mi, že má auto sedačky“
To se jim to nabízí.Nehorázně zadlužení se státní podporou.Ani velikost pí.e nepomůže a že je čím dál větší.
ano dodávka a osobní auto se nadají srovnávat. Jen ceny škodovek jsou určitě velké. A kdo tady uráží Francouze je podle mě debil ! Mám dva frantíky a jsem spokojenější jak se škodovkou !