Co týden dal: Politická korektnost škodí

Ve Velké Británii zakázali reklamu na Toyotu GT86. No, už ani nevíme, jestli je horší to nebo úřadování Evropské Unie. Stejně z toho všeho bude zase válka.

PONDĚLÍ
Nevíte, co dělat? Buď můžete koukat na stupidní filmy o autech, nebo vzít své auto a vyrazit na okruh. No, BMW 318d moc okruhové není, ale jezdí dobře. Nebo vy snad raději ojetý Mercedes třídy C? Na okruhy bude stejně nejlepší nový Caterham, pro majetnější pak Mercedes SLS AMG Black Series. A úplně beznadějný by ani nemusel být Jaguar s manuálem. Češi chtějí, aby byla Toyota GT86 autem roku. A určitě by chtěli i pořádné závody jako třeba americký rallycross. Když jsme u závodů – Alex Zanardi chce zase jezdit.

ÚTERÝ
Podívejte se na nové Lamborghini Aventador LP700-4 Roadster. Jinak, ještě jednou k rally – co ho třeba rovnou zakázat? Zatímco dlouhodobě testujeme Mazdu 6, svět zaplňují nová SUV a crossovery, jmenovitě Subaru ForesterBMW X4. Nechcete ale raději pravověrný off-road? Koukněte na historii značky Toyota a na to, jak by nás mohl hmyz inspirovat při zvládání dopravní zácpy. Pche, vente raději Ford Mustang Boss 302 a jeďte pryč z města.STŘEDA
Připomeňme si, jak jezdit s nižší spotřebou. Jestli je vám ale spotřeba jedno, mohl by být pro vás třeba Aston Martin V8 Vantage. Nová Honda Civic Type-R bude něco civilnějšího, ale s výkonem 300 koní by měla být rychlá dost. Jestli bydlíte v Paříži, nekupujte si ultravzácné Porsche 962 na značkách, protože komunistický starosta chce všechna stará auta zakázat. Ehm, Pražský rallysprint nebude, proč asi. Tak se radši jeďte podívat naposledy na Schumachera v akci. Legendární Stirling Moss se ještě do důchodu tak úplně nechystá.ČTVRTEK
Politická korektnost má mnoho podob. Většinou ale škodí, jako třeba v Británii, kde zakázali reklamu na Toyotu GT86. Evropská Unie ale nezůstává pozadu a chce, aby auta jezdila na technickou každý rok. Ani se nedivíme, že tržní hospodářství v Evropě už nefunguje a Porsche kvůli tomu brzdí výrobu sporťáků. Je možná odvážné, že se BMW chystá představit retro motocykl. Nepochybujeme, že nové Ferrari F70 „Enzo“ se bude i přes ekonomický útlum prodávat dobře. Ale jak by si stálo v bazaru?

PÁTEK
Schválně si tipněte, kolik stojí pojištění na Bugatti Veyron. Cože? Že vás to nezajímá? Tak se podívejte na naše první jízdní dojmy s Peugeotem 301. Pro fanoušky klasických aut tu máme historii vozu Porsche 944 a jen tak mimochodem, Saab možná znovu spustí výrobu. Chtěli jste také vědět, kolik hezkých holek se vejde do Mini Cooperu? Podle nás je ale důležitější informace, kolik koní má nová motorka Bimota vybavená kompresorem.

16.11.2012 4:00| autor: Dalibor Žák

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist