BMW odhaluje vědu za zrychlením z 0 na 100 km/h
BMW
Z pohledu řidiče stačí zadupnout plyn do podlahy a sledovat rychloměr. Po stránce vědy to však tak jednoduché není, protože nezáleží pouze na výkonu.
Audi definitivně zabilo ikonický supersport. Proslavil ho Iron Man
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
BMW
Z pohledu řidiče stačí zadupnout plyn do podlahy a sledovat rychloměr. Po stránce vědy to však tak jednoduché není, protože nezáleží pouze na výkonu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Vážený autore, pane Volšický.
Při převzetí videa od BMW jste si mohl všimnout a poznamenat, že se i mistr tesař někdy utne. Když BMW ve videu říká, že: „The lower the power to weight ratio, the better for 0-60 times“, čili: „Čím nižší poměr mezi výkonem a hmotností, tím lépe pro kratší čas z 0 na 100“, tak je to tvrzení postavené na hlavu. Auto o hmotnosti 1000 kg se 100 HP má tento poměr 0.1 a stejné auto s 200 HP ho má 0.2. Které z nich bude lépe zrychlovat? Já bych sázel na auto s 200 HP a vyšším poměrem mezi výkonem a hmotností.