Analogový verzus digitální tachograf

Dobrý den, měl bych 2 dotazy ohledně analogových i digitálních tachografů. 1) Pokud budu jezdit střídavě vozem „na kartu“ (digitální tachograf) a jindy zase s autem „na kolečko“ (s analogovým tachografem) musí být veškeré záznamy jízdy s kolečkovým autem doplněné na kartu? V práci s tímto...

Diskuze

1 komentář

    Lukas

    1) V případě střídání vozidel nemůže být v žádném případě na kartu doplněno nic z toho co řidič jezdil na kolečko. Záznamy se nesmí překrývat. Bylo by to hrubé porušení NR165/2014. Řidič tyto kolečka musí u sebe vozit pro případ kontroly (28 dní zpět + současný den).

    2) není stanoven limit, kolik vypsaných koleček můžu mít po sobě. V případě týdenní doby odpočinku (45 hodin) nebo čerpání náhrady za zkrácený týdenní odpočinek, si vypisuji prázdné kolečka (1 den = 1 kolečko). V případě řádné dovolené, nemoci, jiné činnosti – mi vystaví dopravce formulář. Ten pak musí archivovat. Formulář nikdy nesmí být vystavený předem. Tedy pokud odjedu do zahraničí, kde budu stát 4 dny, vždy si píšu prázdné kolečka nebo doplním pauzu na kartu !!

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist