Analogový verzus digitální tachograf

Dobrý den,

měl bych 2 dotazy ohledně analogových i digitálních tachografů. 1) Pokud budu jezdit střídavě vozem „na kartu“ (digitální tachograf) a jindy zase s autem „na kolečko“ (s analogovým tachografem) musí být veškeré záznamy jízdy s kolečkovým autem doplněné na kartu? V práci s tímto máme problém, jelikož ne každý digitální tachograf (starší přístroje) umožňuje doplnit záznam jízdy s analogovým tachografem. Konkrétně jako činnost mimo dobu jízdy s kartovým autem nabízí jen jinou práci, pohotovost či odpočinek. U řidičů, kteří nemají digitální kartu a jezdí jen s kolečkovými vozy stačí
vozit pro případ kontroly kolečka za 28 dní zpět a potvrzení od firmy na dny kdy neřídili či prázdné kolečka s vyznačeným odpočinkem.

2) Jaká je maximální doba neřízení, na kterou si může sám řidič (nevlastnící digitální kartu) vypsat prázdné kolečko, aniž by ho musel mít papír potvrzený zaměstnavatelem?

Děkuji

Odpověď

To téma je svým rozsahem širší, tak na to napíšu samostatný článek.
8.3.2017 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist