Volkswagen Amarok 3.0 TDI 4MOTION: V šesti se to lépe táhne

21 fotografiíVolkswagen Amarok

Lze nějak vylepšit už tak vynikající pick-up? Ale samozřejmě, to když pod kapotu implantujete objemnější motor s větším počtem válců.

Diskuze

1 komentář

    motorrock

    Dobrý den,chtěl bych sdělit pár drobností,které mi vadí i možná druhým.Amaroka-v překladu-VLK- máme v zaměstnání,postrádám druhé couvací světlo na levé straně-není vůbec vnoci vidět-nebezečné dle mého názoru.Dále,všechny 4 zástěrky tvrdé anesmyslně dlouhé-nepraktické v terénu,už se mi podařilo,nejen mě,u zadní i přední zástěrky vterénu je vytrhnout i splastovým nadkolím,opravdu pak to leze do peněz.Pak filtr pevých částic,okolo 30000 se občas rosvicuje kontrolka filtru.Jezím trochu razantněji aby se vypálil,někdy to pomůže někdy ne.Mám už na něm za 3 roky 60000km.Teploměr chlazení by měl být už v základu v palubce.Jen kvůli orintaci,kdy vzimě možmo sešlápnout plyn,jeto přeci naftak.Volant,jeho povrch špatné zpracování,už se drolí.Svítí airbag kontrolka,až po 3 oprvě,provedena výměna vevolantu.Měli jsme tuto závadu u 3 Amaroků.Jinak na silnici pohodlné,do terénu bych volil kvalitní pneumatiky.Dobrá nebo vynikající věc je na pdlaze v kabině mám pocelém prostoru gumu místo interiérového korerce.Rád bych byl,aby se pár těchto drobností dozvěděl výrobce,děkuji.Motorrock

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist