Toyota se pyšní pátou pozicí v žebříčku nejhodnotnějších značek na světě

Podle aktuálního globálního hodnocení je automobilka v první pětce absolutně, a tedy nejvýše ze všech automobilových výrobců.

Žebříček nejhodnotnějších značek světa sestavila výzkumná společnost Interbrand, která při výpočtu hodnoty značek zohledňuje finanční výsledky, služby či vliv značky na zákazníky.

Společnost Interbrand stanovila hodnotu japonské značky na 53,58 miliardy dolarů. Toyota, jejíž hodnota jako značky se meziročně zvýšila o 9 %, se tak v rámci tohoto hodnocení první mezi automobilovými výrobci.

7.10.2016 5:06
Více o tématu: AutonovinkaToyotaznačka

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist