Toyota se pyšní pátou pozicí v žebříčku nejhodnotnějších značek na světě

Podle aktuálního globálního hodnocení je automobilka v první pětce absolutně, a tedy nejvýše ze všech automobilových výrobců.

Žebříček nejhodnotnějších značek světa sestavila výzkumná společnost Interbrand, která při výpočtu hodnoty značek zohledňuje finanční výsledky, služby či vliv značky na zákazníky.

Společnost Interbrand stanovila hodnotu japonské značky na 53,58 miliardy dolarů. Toyota, jejíž hodnota jako značky se meziročně zvýšila o 9 %, se tak v rámci tohoto hodnocení první mezi automobilovými výrobci.

7.10.2016 5:06
Více o tématu: AutonovinkaToyotaznačka

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist