Nejhodnotnější automobilová značka světa? Titul míří do Země vycházejícího slunce.

Jakkoli by chtěli být na samotném vrcholu všichni, zejména asi výrobci od našich západních sousedů, titul nejhodnotnější automobilové značky míří od nás daleko, daleko na východ.

Není to po nápovědě v titulku nijak obtížné vydedukovat, podle hodnoty je první mezi automobilkami Toyota, když obsadila celkově 28. místo v žebříčku BrandZ Top 100 nejhodnotnějších značek světa.

Značka tedy pronikla do třetí desítky žebříčku, který každoročně sestavuje společnost Millward Brown. Ta ocenila hodnotu značky japonské automobilky na více než 29,5 miliardy dolarů. Toyota se tak umístila nejvýše ze všech automobilových výrobců.

Mimochodem Toyota je s 28. místem jedinou automobilkou, která se vtěsnala do první třicítky, oproti roku 2015 si dokonce o dvě místa v žebříčku polepšila a hodnota značky vzrostla o dvě procenta. Další z automobilek v žebříčku je pak BMW na 33. místě a Mercedes-Benz na 39. místě.

14.6.2016 8:33

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist