Testovali jsme kompletní modelovou řadu Subaru. A vy s námi!
43 fotografiíSubaru
Pomyslná rovnice obsahuje redaktory, vybrané čtenáře a automobilové příznivce, závodní okruh v Sosnové a (téměř) kompletní modelovou řadu Subaru. A výsledek?
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
43 fotografiíSubaru
Pomyslná rovnice obsahuje redaktory, vybrané čtenáře a automobilové příznivce, závodní okruh v Sosnové a (téměř) kompletní modelovou řadu Subaru. A výsledek?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Proč tam není nějaké auto s manuálním řazením ? Subaru s „automatem“ si může snad koupit jen nějaký „divný“ člověk – slušně řečeno. Subaru si snad kupují lidi, které baví řídit, to jest i si sám rozhodnout, kdy si řadím. Já osobně si nedovedu představit, že bych si koupil auto bez manuálu.
To je klasický, nicneříkající, černobílý pohled. Pouze subjektivní: „nechci auto s automatem“. OK, tak si ho nekupuj! Takže komentář naprosto nepřínosný vůbec pro nikoho. Snad možná pro samotného autora, že se tím utvrzuje, že umí zařadit jedničku.
1) Subaru BRZ melo namual.
2) Subaru Levorg se proste s manualem nevyrabi.
Mám Subaru STi, řídil jsem “ Lambo“ s 500 k a byl to automat a nuda to určitě nebyla. Je potřeba odzkoušet obě dvě varianty a potom si udělat názor. Je mnoho řidičů – fandů, kteří by si “ v životě nekoupili automat“ a teď v něm jezdí a už se k manuálu nechtějí vracet…
Dlouhá léta jsem jezdil ve stařičkém Legacy, sloužilo dobře a sloužit ještě bude, nicméně po obhlídce autobazarů jsem se přesvědčil že v áčkách mám nejlepší výběr abych vůbec vybral dobrej kousek. Není to tam žádná šmelina jako u těch polních bazarů, u mne tedy spokojenost, opakovaná. Zkusit musí každý sám.
Vidím, že po „základní modré“ do testů přichází nové XVčko v modré metle. Včera jsem shlédl názor „testéra“ pana Koubka a jelikož nemám, neměl jsem a ani nikdy mít nebudu facebook, nemohl jsem přispět svým názorem. Pravda, trochu mě to na.ralo, ale co čekat od takového typu webu že. Takže se předem omlouvám, ale budu tak trochu nejprve reagovat na něj, koneckonců jeho videa bývala dříve právě zde….Hned na začátku jsem si všiml chyby u tak základní věci, jako je označení modelu. A dle diskuze jsem tedy rozhodně nebyl sám. O anglickém vyjádření taktéž nemůže být řeč, navíc poté již je zmiňováno pouze „české“ XV. Dále, taktéž jsem byl překvapen vyjádřením, že autor „videotestu“ dosud tento model netestoval, když v roce 2012 měl na „test“ oranžádu. Jde o jiný web, no budiž….
Nebudu se vyjadřovat ke kvalitě příspěvku, nicméně mě zaráží fakt, že předtím pan Koubek CVT absolutně zepsul a nyní mu až tak nevadí. Pokud je mi známo, model prodělal spoustu změn k lepšímu, především v nastavení a konstrukci podvozku, v interiéru, v odhlučnění…ale v oblasti této převodovky? O tom nic nevím, čímž neříkám, že k tomu nemohlo dojít.
Teď už k autu samotnému. Od srpna mám Subaru XV 2,0i Comfort MY 2016 v manuálu. Vyjma dovolené v Chorvatsku zatím nemám moc najeto, okolo komína jezdím druhým vozem. V podstatě musím souhlasit s většinou testů z letošního roku, kde všichni testovali jeden modrý kus v „základní“ barvě hyper blue. Ono, je otázka, zda se testeři tak vzácně shodli a nebo jeden od druhého tak trochu opisovali že:-)
Každopádně musím zmínit jednu věc, a sice s manuální převodovkou to je zcela jiný vůz. ŘIDIČSKÉ AUTO, kterých už se v dnešní době moc nevidí. Mimo pár světlých vyjímek, např. zde zmiňované nové modely Mazdy. Kdyby bylo CVT nastaveno jako u Levorgu, asi by to bylo o něčem jiném…Tímto nechci říci, že XV s variátorem je nesmysl, to určitě nee. Pro ženy, běžné uživatele asi dost dobrá věc. Ale pro člověka, který vnímá motor, pro řidiče co se chtějí svézt a nejen přepravit…do města to je super, nicméně všude jinde to takovému člověku rve uši a shazuje požitek z jízdy.
Negativa: menší kufr; motor má sice velký charakter, ale podvozek by snesl větší nálož
Pozitiva: řidičský fun factor; podvozek, který limitují jen pneu z výroby; perfektní výhled z vozu; spotřeba; interiér oproti modelu před faceliftem
PS: Ještě k té spotřebě. Zatím mám za nějaké 4 tis. km cca 7,6l/100 km, ale půjde to nahoru, jak budou přibývat kratší trasy v zimě. Chorvatsko tam a zpět jsem reálně zajel za 7,45l/100 km, dle PP 7,0. Ostatně PP +- kecá o cca 4dcl, jakožto u většiny aut. Takže za mě spotřebu dávám taktéž mezi pozitiva, když vezmu v potaz, že jde o benzín ve dvoulitru, permanentně hnaná 4 kola a SV 220 mm…myslím, že super výsledek.