Škoda Octavia Combi z roku 1965: Jak jsem se stal majitelem veterána
Škoda Octavia
Stařičké červené autíčko mě doprovázelo životem vlastně už od jeho začátků. Jeho vlastnictví obnáší drobná úskalí, ale také mnoho radostí.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Škoda Octavia
Stařičké červené autíčko mě doprovázelo životem vlastně už od jeho začátků. Jeho vlastnictví obnáší drobná úskalí, ale také mnoho radostí.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Myslím že výroba Octavií skončila v roce 1963 (srpen 64) a pak se už vyráběla Š 1000 MB, ale mohu se mýlit.
Je to tak jak píšete, ovšem pouze pro Octavii sedan, kombi se vyrábělo až do roku 1971 – v té době už ale přišla o většinu okras, dostala podstatně zjednodušenou masku a nepříliš padnoucí zadní světla ze Škody 100.
Mě tedy dost mrzí, že jsem si nemohl nechat našeho rodinného Spartaka, dodnes jej považuju za dost povedené auto na tehdejší dobu.
Nevím proč se v článku píše ,, pitomý “ Moskvič. Já vlastním Moskviče 407 rok výroby 1959, který má jen tři rychlosti a jsem s ním velice spokojen. Jezdíme s rodinkou na srazy po celé České republice, nebo na dovolenou na Slovensko. Např: Dukelský průsmyk, Domaša , atd….
Martin Kusyn8.11.2019 (15:56)
Ano, je to tak, jak píšete, Octavia Kombi se vyráběla až do roku 1971 v pobočném závodě v Kvasinách. Bylo to proto, že v ČSSR nebyl po ukončení výroby Škody 1202 STW k dispozici kombík stejné kategorie. Ocavii nahradila pak Škoda 1203, která z Octavie motorově a podvozkově vycházela, slabý motor o výkonu cca 47 HP byl spolu s nevalnými jízdními vlastnostmi její hlavní slabinou. Já mám Octavii r.v. 1961 (první s křídélky) a podle mě je to jedno z nejhezčích aut, které Škoda historicky vyrobila, samozřejmě po Felicii (cabrio) a možná Sedanu Š 1200/1201, ten se tvarově podle mě velmi povedl na svou dobu (taková česká amerika). Hezký den všem.