S modelem Škoda Kodiaq přichází nová nabídka konektivity

Infotainment Online pro informace a navigaci, Care Connect pro asistenci a vzdálený přístup k vozu, plus Všechny služby na jeden rok součástí sériové výbavy.

Se zavedením modelu ŠKODA KODIAQ prezentuje značka také novou nabídku v oblasti konektivity: Mobilní onlineslužby s označením ŠKODA Connect. Ty se dělí do dvou kategorií. Infotainment Online slouží pro získávání informací a navigaci, služby Care Connect pro asistenci a vzdálený přístup k vozu. „Řidiči vozu ŠKODA KODIAQ jsou od této chvíle kompletně propojeni – se svým vozem nebo na přání i se světem značky ŠKODA,“ vysvětluje Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast prodeje a marketingu. „Prostřednictvím služeb ŠKODA Connect nabízíme našim zákazníkům digitální svět, v němž bude jejich požitek z jízdy ještě komfortnější a bezpečnější.“

Služby Infotainment Online
Služby Infotainment Online jsou k dispozici ve všech vozech ŠKODA KODIAQ, vybavených navigačním systémem Amundsen nebo Columbus. Jednou z nejužitečnějších služeb jsou online-dopravní informace: ty ukazují reálnou dopravní situaci na zvolené trase a v případě dopravní zácpy navrhne systém vhodnou alternativní trasu. Prostřednictvím Google EarthTM a Google StreetviewTM se plánování trasy v navigačním systému Columbus stane vizuálním zážitkem. Řidič nového velkého SUV značky ŠKODA bude dostávat informace o cenách pohonných hmot, obsazenosti parkovišť, zpravodajské novinky či předpověď počasí.

Služby Care Connect
Vedle služeb Infotainment Online jsou k dispozici i služby Care Connect, které se dělí na proaktivní služby a vzdálený přístup k vozu. Tyto služby jsou k dispozici pro každý vůz ŠKODA KODIAQ od výbavové verze Ambition jako součást sériové výbavy – nezávisle na vybraném systému infotainmentu. Data jsou přenášena prostřednictvím speciálně k tomuto účelu určené SIM-karty, integrované ve voze. Mimořádně důležité je nouzové volání (Emergency Call, eCall) proběhne automaticky po nehodě, při níž došlo k aktivaci zádržných systémů, například airbagu. Auto naváže telefonické a datové spojení s call centrem a předá všechna potřebná data. Pracovník call centra přijme optimální opatření a vyšle – bude-li to nutné – na místo nehody vůz rychlé zdravotnické pomoci. Tlačítkem na stropním modulu může řidič či spolujezdec nouzovévolání spustit i manuálně. Součástí proaktivních služeb je i plánování servisních prohlídek: Zákazník je prodejcem kontaktován před termínem servisní prohlídky, aby si mohli pohodlně a včas dohodnout přistavení vozu do servisu.

V portfoliu služeb Care Connect: Vzdálený přístup k vozu
Mezi služby ŠKODA Care Connect patří také vzdálený přístup k vozu prostřednictvím aplikace ŠKODA Connect App, tedy prostřednictvím chytrého telefonu uživatele. Služba Status vozu uživatele i na dálku informuje o aktuálním stavu osvětlení a stavu paliva v nádrži, o tom, zda má ŠKODA KODIAQ otevřené nebo zavřené dveře a o dalších aspektech. Pomocí funkce Poslední parkovací pozice lze zobrazit, kde vůz stojí. A funkce Houkání & Blikání ulehčuje hledání vozu tím, že – jak již název napovídá – aktivuje houkačku a varovné blikače vozu. Aplikaci ŠKODA Connect doplňuje ŠKODA Connect Portal, přenášející služby ŠKODA Connect na zákazníkův domácí počítač: Na tomto portálu se konfigurují služby a do vozu přenáší cíle a trasy. Při registraci a aktivaci v portálu zákazníka podpoří partner obchodní sítě ŠKODA.

Bezplatné využívání v prvním roce
Služby Care Connect poskytuje ŠKODA Connect v prvním roce po zakoupení nového modelu KODIAQ bezplatně. Poté budou služby přístupu k vozu zpoplatněny, zatímco všechny ostatní služby Care Connect (proaktivní servis a nouzové volání) mohou být dalších 13 let využívány bezplatně. V případě portfolia Infotainment Online je nabídka podobná: V prvním roce využívání je služba bezplatná, poté ji zákazník může prodlužovat za poplatek. V případě navigačního systému Amundsen běží tyto služby přes připojený mobilní telefon uživatele nebo přes datové USB, které se dodává na přání. V případě systému Columbus je rovněž možno využívat hotspotu mobilního telefonu nebo volitelně přes LTE-Modul integrovat do vozu ŠKODA KODIAQ SIM-kartu.

zdroj: Tisková zpráva Škoda Auto

9.11.2016 7:33

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist